Thursday, October 07, 2004

bits and pieces

Tora me ti metakomisi to spiti ine ano kato kai ego vriskomai perikyklomeni apo kati lofous me koutia agnostou periexomenou, pros taxinomisi. Anakalypsa omos se ena pou anoixa tyxaia, tis fotografies mou -time shift-. Periergo synaisthima. Den maresei na asxoloumai me to parelthon kata kanona, alla otan vlepeis kati apostasiopoiimenos, to vlepeis me allo, katharotero mati. Afto sinevei kai stin periptosi etouti. Idou loipon merikes apo aftes tis pics pou xehorisa, oxi giati ine toso kales aparaitita, alla nomizo apotiponoun tin atmosfera tou thematos tous. Toulahiston simfona me afto pou exei meinei sti mnimi mou. :P

By the way, toso to Blogger oso + to Word arnoude peismatika na grapsoun ellinika. Elpizo na tous perasei. Kai sidoma!


NY Posted by Hello


Eden  Posted by Hello


die Berliner Mauer Posted by Hello


on the top of the world (trade center) _ syllektiki Posted by Hello


Rotterdam_palies apothikes sto limani i skiniko tou Metropolis? Posted by Hello


Der Himmer uber Berlin_ wim wenders_ Posted by Hello


as Time(s) goes by Posted by Hello

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home