Saturday, October 30, 2004

όλα είναι μια επιστήμη

PUA Pick Up Artist
PUM Pick Up Master
PUM Pick Up Guru

Μου τα λέγανε, αλλά δεν τα πίστευα.

Aπίστευτος ξάδερφος και φίλος του με ενημερώσαν τις προάλλες περί proper terminology.

Το update μου: Φίλος τους, μετά από μακροχρόνια σχέση, νιώθει ανασφαλής. Ψάχνει σίγουρη μέθοδο για να ρίξει γκόμενα/ες και ανακαλύπτει εγχειρίδιο οδηγιών ακριβείας, website αντίστοιχο και σειρά σεμιναρίων. Ο τύπος μετά από ενδελεχή μελέτη, έχει φτιάξει πρόγραμμα. Θέματα κουβέντας, ατάκες, αστεία, τυχαίες ιστορίες (βλ. κοίτα τώρα τι μου θύμισες), δομή διαλόγου: Μιλάς πέντε λεπτά, βάζεις το χέρι σου έτσι, κάνεις παύση, κοιτάς γύρω στο bar για τόσα λεπτά, υιοθετείς ξαφνικά το βλέμμα νούμερο 12. Ο τύπος ζητάει από φίλους+γνωστούς οικονομική ενίσχυση να πάει σε σεμινάρια στην Κροατία που κάνει ο P.U.G. (για τους εκτός κύκλου, Pick Up Guru). Ο φιλομαθής τύπος ανήκει σύμφωνα με τους «παλιούς» στην κατηγορία PUA (pick up artist) και αγωνιά να μεταβεί στην κλίμακα. Μετά θα γίνει PUM (master) και όταν είναι έτοιμος να διδάξει, PUG. Το σεμινάριο ακολουθεί διαγωνισμός(στημένος σύμφωνα με κακεντρεχείς πηγές) σε bar της πόλης. Νικητής αναδεικνύεται αυτός που θα συλλέξει τα περισσότερα τηλέφωνα. Αγαπημένη του ατάκα προς target: μια φορά που καθόμουν στο bar έρχεται μια κοπέλα και ΤΙ μου λέει;…(ακολουθεί ατάκα ανάλογα με την περίσταση, που ο τύπος λέει αυτό που θέλει από την κοπέλα δίπλα του, μέθοδος γνωστή στην ψυχολογία και ως “καθρέφτης”). Συχνό του παράπονο: όλα τα εγχειρίδια φτάνουν να δίνουν οδηγίες μέχρι το πρώτο φιλί, άντε και το πρώτο βράδυ. Μετά ΤΙ;;;;; Πανικός.

Άλλο και ετούτο πάλι....να γελάσει ή να κλάψει κανείς; Εντυπωσιάζομαι πάντως με την φιλομάθεια του τύπου και την συγκινητικά σπασίκλικη προσήλωσή του. Έχω ακούσει και έχω ακούσει, αλλά τέτοιο κατάλοιπο μακροχρόνιας σχέσης ποτέ! κλαπ-κλαπ-κλαπ... Συγχαρητήρια!!!

Χ. και Ε. ευχαριστώ για το post!

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home