Sunday, October 24, 2004

περί varometro(υ)

(σημείωση: το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε ως απάντηση σε μια συζήτηση που είχε ανάψει με το blog varometro. Tα κείμενα στα οποία ανφέρομαι, επειδή έχουν αλλάξει link από τότε που γράφτηκε το κείμενο -το varometro, άλλαξε διεύθυνση, έγινε και πατέρας, πολύ θέλει?, θα τα βρείτε πλέον εδώ)


Ευχαριστώ. Ευχαριστώ πολύ. (υπόκλιση, αστραφτερό χαμόγελο). Το να με διαβάζουν μου δίνει κέφι να γράφω. Ακόμη περισσότερο κέφι μου δίνει να γεννάνε τα λεγόμενά μου παράπονα, ουσιαστική κριτική και απαιτήσεις για να γράφω περισσότερα πάνω σε ένα θέμα που αγαπώ. Νόμιζα ότι κουράζω όταν αναφέρομαι πολύ στην αρχιτεκτονική και φρόντιζα τόσο ο λόγος μου να είναι άμεσος όσο και να μην το ρίχνω στις ορολογίες-κασσέτα, με τις οποίες έχω προγραμματιστεί από το πρώτο έτος των σπουδών μου. By the way, φαντάζομαι ότι κάτι αντίστοιχο ισχύει σε πολλούς χώρους, οι λόγοι είναι πολλοί και δεν θα τους αναλύσω εδώ, αλλά βασικά πιστεύω ότι όποιος έχει πραγματικά κάτι να πει, και είναι κυρίαρχος του αντικειμένου του, μπορεί να το πει με λόγια ευνόητα και μάλιστα εν συντομία. Τα άλλα στοχεύουν στην εσωτερική κατανάλωση και στο να λέμε ότι είμαστε σκεπτόμενοι δήθεν τάχαμου….


Στο ψητό λοιπόν. Μερικές τοποθετήσεις:

α. Τι να τσακωθούμε; Τρελός είσαι; Δεν φαντάζεσαι πόσο με χαροποιεί που κάθησες και έγραψες όλα αυτά!!!! (χμμμ… μήπως έπρεπε να είχα τραβήξει μια φωτό μου όταν είδα το post και να την ανέβαζα ;;;;- δυστυχώς δεν ήμουν προετοιμασμένη)

β. Περί θεματολογίας των blogs: ότι και να πει κανείς είναι μάταιο. Δεν υπάρχει “πρέπει” και “δεν πρέπει” εδώ. Tο ερώτημα είναι άτοπον. Ο καθένας κάνει ότι του γουστάρει. Άλλος ένα θέμα, άλλος 500. Ας καταθέσω λοιπόν εδώ (με αφορμή αυτά) την προσωπική μου άποψη: Ως άνθρωπος με 2 χέρια και 2 πόδια(ω, ναι!!), ενώ αγαπώ πολύ την αρχιτεκτονική, (έχω χάσει τον ύπνο μου για αυτήν πλείστες νύχτες), αρνούμαι κατηγορηματικά στο blog μου να γράφω μόνο για αυτή. Γιατί δεν είμαι μόνο αυτή. Είμαι και χίλια μύρια άλλα πράγματα και πέραν αυτού -για να μιλήσω και από την άλλη πλευρά- μ’αρέσει πολύ, σαν αναγνώστρια, να διαβάζω blogs που σήμερα θα μιλήσουν για το ένα, αύριο για τον άλλο.

γ. περί αρχιτεκτονικής κατάφερες να θίξεις ένα κάρο πράγματα….χρειάζομαι χώρο και θα απαντήσω σε επόμενο αναλυτικό post…. Έφτασεεεεεεεεεεε :)

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home