Friday, October 22, 2004

ground control to....whoever

Κακώς. Πολύ κακώς δεν έχω μια ξεκαθαρισμένη άποψη περί θρησκείας. Τώρα θα ήξερα ποιον να κατηγορήσω, που να αποτανθώ (σε ποιανού τύπου Θεία/και όχι τόσο Θεία δηλαδή), τι ξόρκια και μαγγανείες να κάνω για να ξορκίσω το κακό. Πάνω που έφτιαξα το ISDN, πάνω που θα πήγαινα το laptop στο γιατρό να μου πει γιατί δεν μου μιλάει το modem (παρότι έχω επιστρατεύσει λυτούς και δεμένους)... καταρρέει ΚΑΙ ο παλαιός υπολογιστής, καθότι άρπαξε ίωση!!! Γιώργο χάσαμε. Μπου χου χουχουυυυ :((( Έμεινα εκτός internet, τρέχω όλη μέρα από τον τεχνικό στο service, με στάση στο ΠΛΑΙΣΙΟ για εξωτερικό σκληρό για να σώσω τα documents στα γρήγορα, μπας και μου κάνουνε κανένα format και τρέχω. Φύλαγε τα ρούχα σου... Ευτυχώς ξύπνησα αχάραγα για να συντονίσω την επιχείρηση, μπας και τα έχω αύριο όλα. Και έτσι φίλες και φίλοι δεν μπορώ να απαντήσω εγκάιρως σε ένα ωραιότατο τσίγκλισμα που μου κάνανε. Υπόσχομαι τις επόμενες ημέρες πάντως.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home