Thursday, December 30, 2004

resurrection

Τα Χριστούγεννα και το μεσοδιάστημα μέχρι την Πρωτοχρονιά. – bits and pieces #1
Δεν έχω όρεξη για πολλά πολλά. Κρίση εσωστρέφειας, αγαπημένα βιβλία και μια ψιλοίωση να με περιτριγυρίζει. Μένω στο σπίτι για να είμαι σε full power για το νέο χρόνο. On top, μια ατυχής κίνηση(δεν μου πάει η άρση βαρών, τι να κάνουμε?) και από το πολύ καθισιό, η μέση μου δεν άντεξε. Κέρδισα μια θλάση, μερικές ώρες αυπνίας το βράδυ και μια επίσκεψη στο γιατρό. Συνιστάται χαλαρότητα. Μόλις το ακούω, από αντίδραση ή βαρεμάρα μετά από τόσες κλειστές, η αντικοινωνικότητά μου περνάει στο πι και φι.

Πλησιάζει Πρωτοχρονιά. - bits and pieces #2
Το σπίτι επί ποδός. Η μητέρα μου φτιάχνει βασιλόπιτα για ένα λόχο(οι καλεσμένοι του ρεβεγιόν), εγώ αναλαμβάνω το check του στερεοφωνικού, αλλάζω καλώδια που έχουν χαλάσει, βάζω μουσική στο laptop, εξηγώ στους γονείς πως θα το χειρίζονται αφού εγώ αποχωρίσω και αναλαμβάνω τα ετήσια καλλιτεχνικά μου καθήκοντα: να ζωγραφίσω πάνω σε χαρτί το 2005, να κόψω τα γράμματα και να χρησιμοποιήσω το χαρτί ως πατρόν για να σχηματίσω πάνω στη βασιλόπιτα το 2005 με κανέλλα!! Τόσο χρόνια που πλήρωναν για μαθήματα σχεδίου, υλικά ζωγραφικής και μακέτας τώρα δικαιώνονται! Χαρτοκοπτική και άγιος ο θεός!

Το σπίτι μυρίζει βασιλόπιτα, κάστανα που ψήνονται και μανό(διότι το sport θέλει ώρα και αύριο που να προλάβεις). Η κουζίνα είναι ζεστή, το πλυντήριο πιάτων πλένει σαν τρελό, η σιδερώστρα στο σαλόνι.

Ετοιμασίες. Πάντα μ’άρέσαν.

Ότι και να έγινε τον προηγούμενο χρόνο ή τις προηγούμενες ημέρες, ευχάριστα ή δυσάρεστα, η αλλαγή του χρόνου έρχεται πάντα με αισιόδοξη δυναμική. Μεγάλη γιορτή.

|

1 Comments:

At 12/31/2004, Blogger Oneiros said...

Περαστικά, εύχομαι αυτή η βουτιά στον εαυτό σου να σ'ανταμείψει με απόθεμα ενεργητικότητας για τον ερχόμενο χρόνο' και για το 2005 το ίδιο, σου εύχομαι μοναδικές διαδρομές, αισθήσεις, γραφές, θεάματα, σχέδια, συζητήσεις, στιγμές και στιγμιότυπα..

 

Post a Comment

<< Home