Monday, February 14, 2005

το καπέλο μου στραβά

Ακούγεται υπερβολικό. Και μάλλον είναι. Αλλά εγώ είμαι στεναχωρημένη γιατί έχασα το αγαπημένο μου καπέλο. Αυτό που τον τελευταίο καιρό είχα μαζί μου κάθε μέρα. Αυτό που ήταν τόσο εγώ. Ένα βράδυ, σε ένα (ηλίθιο)πάρτυ σε bar στο κέντρο. Το είχα στην τσάντα μου. Η τσάντα παράπεσε μέσα στον γενικό χαμό από κάποιον που έψαχνε το παλτό του φαντάζομαι. Μάλλον άνοιξε και έτσι έπεσε το καπέλο. Μέσα στη μαυρίλα δεν το κατάλαβα. Την πήρα και έφυγα. Σήμερα είχα πει να πάω να ρωτήσω αν βρέθηκε. Ήμουν διατεθειμένη παρόλη την κυριακάτικη σπαρίλα, να σηκωθώ, να ντυθώ, να φάω μισή ώρα να πάω εκεί, να βρω να παρκάρω, να το ζητήσω και να φάω άλλη μισή ώρα να γυρίσω. Ευτυχώς φίλος μου μένει κοντά, πρότεινε να πάει ο ίδιος σε διάλειμμα από το διάβασμά του για την εξεταστική(ευχαριστώ). Αποτέλεσμα? Κλειστόν. Θα πάω και αύριο και μεθαύριο και τέλος πάντων μέχρι να το πάρω απόφαση πως δεν βρίσκεται. Δεν ήταν κάτι πολύ σπάνιο. Από το Accessorise ήταν. Πέρυσι. Και ψάχνω να βρώ το γαμημένο το website του για να δω αν παίζει κάτι αντίστοιχο και φέτος και δεν το βρίσκω!!!! Μα τι στο καλό! Δεν έχουν website? Τι google έχω επιστρατεύσει, τι accessorise.co.uk, accessorise.com και άλλες εμπνεύσεις της στιγμής… ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ!!!!

Το τι βρίσιμο έχει φάει το πάρτυ, ο ελάχιστος φωτισμός και αυτός που μου έριξε την τσάντα ψάχνοντας το παλτό του δεν περιγράφεται. Μου συνιστώ ηρεμία.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home