Tuesday, March 25, 2008

θαύμα, θαύμα


Eίχα μόλις ανοίξει τον υπολογιστή, χάζευα emails και έβλεπα κάτι trailers στο youtube. Μέχρι που ανακάλυψα ότι δεν είχα ανοιχτό το router. Πως τα έκανα όλα αυτά?

Θαύμα.

Eπειδή συνδέομαι με το router wireless, έψαξα αν "βλέπω" και κάτι άλλο wireless. Έβλεπα πράγματι ένα άλλο connection (υποθέτω κάποιο σπίτι ή γραφείο) μα έχω firewall και εξακολουθεί να μου φαίνεται όλο αυτό που συνέβη too much. Αναρωτιέμαι αν πρέπει να προσέξω τίποτα για λόγους ασφαλείας. Επίσης αναρωτιέμαι αν χρειάζεται να πληρώνω την otenet.

Labels:

|

6 Comments:

At 3/26/2008, Anonymous Anonymous said...

http://youtube.com/watch?v=3lNqqryPBNU

 
At 3/26/2008, Blogger evee said...

!! πρακτικό πλην ανήθικο μυαλό !!

 
At 3/26/2008, Blogger Le Panao said...

Μαγεία, μαγεία... Τα συγχαρητήριά μου στο blog σας. Πολύ ενδιαφέρον περιεχόμενο.

 
At 3/27/2008, Blogger Mave said...

Auto me thn otenet pistepse me, den paizei.... tha se ponesei otan to xreiazesai pragmatika to internet. :) to dokimasa kai den douleuei...kapoia stigmh tha se parei prefa o geitonas apo ton opoio profanws mphkes (h tha tou kaei o router...) kai ..no more inernet!

 
At 3/27/2008, Blogger evee said...

not my style

όχι μόνο για λόγους ηθικής κλπκλπ

Μα κατ'αρχήν διότι εμένα θα με ενοχλεί ο γείτονας και όχι εγώ αυτόν. :Ρ

 
At 3/27/2008, Blogger urban wind said...

Κλασσική τσατσιά που κάνω από το σπίτι που δεν έχω πρόσβαση όταν πρέπι να δουλέψω με τον φορητό.Οntelecom...έχει ο γείτονας που συνήθως ξεχνάει να το κλειδώσει.Πάντως τις περισσότερες φορές με παίρνει πρέφα και τζους με πετάει στο πιτς φυτίλι.Δεν είναι κάτι φοβερά αμαρτωλό απλά κλέβω μερικά Mbps...τόσο κακό ... ε μα ...ο έχων πολλά Mbps οφείλει να τα μοιράζεται.

 

Post a Comment

<< Home