Friday, March 19, 2004

am_ I_going_virtual_???

φτου και ξαναφτού! έχω συνηθίσει τόσο πολύ να είμαι διαρκώς καλωδιωμένη... non-stop wired στο internet που σήμερα που μου έτυχε να παιχτεί στραβή με τη σύνδεσή μου και δεν θα έχω internet για 2-3 μέρες το έχω πάρει κατάκαρδα. Το internet λειτουργεί για εμένα σαν αγωγός επικοινωνίας με τον έξω κόσμο. Σαν εφημερίδα, σαν τηλέφωνο (με ή χωρις εικόνα), γραμματοκιβώτιο, ημερολόγιο(το παρόν καλή ώρα) και τόσα άλλα... ικανοποιούσε ανά πάσα ώρα και στιγμή την περιέργειά μου, την διάθεση για γνώση, για ψώνια, για κλειδαρότρυπα (το μάτι του big brother, το messenger στην ουσία κάπως έτσι λειτουργεί)... μπορούσα να μιλήσω με όποιον ήταν μέσα, αλλά και να μην ήταν άφηνα μύνημα..... μπου χου χουυυυυυ Ανεξαρτήτως χρόνου, Μια πλατφόρμα δυνητικής επικοινωνίας-διασκέδασης-γνώσης, μια εικονική κοινωνία, μια possibilite βρε αδερφέ!!! Πάει.. παραμιλαώ! Που'σαι μάνα να με δεις!!! Το αγαπώ! Και το αγαπώ τόσο που φοβάμαι. Είναι φυσιολογικό αυτό; Έχω εθιστεί κανονικότατα. Παλιότερα τι έκανα; Και μετά τι θα κάνω; Καλά έχω συνηθίσει και μου αρέσει που όλα είναι τόσο απλό να τα βρείς, από το δωμάτιό σου ό,τι ώρα σου έρθει, όποια μέρα σου έρθει..... μετά τι; Το χάος!!!!! Να καλωδιωθώ μια και καλή από εδώ και στο εξής σε μόνιμη βάση;

|