Sunday, October 10, 2004

περίεργες ημέρες

Ένα νέο σπίτι, suburbia για έναν άνθρωπο της πόλης, ήχοι τη νύχτα δεν με αφήνουν να κοιμηθώ κανονικά για 4/5 μέρες. Χθεσινό κατόρθωμα: κοιμήθηκα 14 ώρες. Άρα ok?

Μια ασυνήθιστη λιποθυμία (μου) πριν λίγες ημέρες γίνεται αιτία να κλείσει ο δρόμος από 3 αυτοκίνητα: ασθενοφόρο, φίλο γιατρό, οικογενειακούς φίλους. Αποτέλεσμα; Το νοσοκομειακό το διώχνω, ο γιατρός μετά από την ανάνηψή μου χαζεύει το νέο σπίτι στο οποίο δεν έχει ξανάρθει, οι φίλοι φεύγουνε για να επανέλθουν με τη συντροφιά αλανιάρας κότας και λοιπών μαγειρικών αξεσουάρ. Μαγειρεύουνε, με ταίζουνε, με συνεφέρνουνε (όσο είναι δυνατό αυτό μετά το χαπάκωμα που έχει προηγηθεί), μου κάνουνε παρέα, μιλάμε για τις εμπειρίες και τα σχέδιά μου και παραμένω κλινήρης για το υπόλοιπο της ημέρας. Ναι, από αυτό καταλαβαίνω ότι γύρισα στην Ελλάδα.

Βλέπω φίλους. Από την Αγγλία και από την Ελλάδα. Παράξενο. Προτιμώ να βλέπω πρώτα ανθρώπους που πριν ένα χρόνο δεν νόμιζα πως θα μου λείπανε τόσο. Τι μένει από παλιές φιλίες; Πόσο αλλάζω; Πότε αλλάζω; Αλλάζουμε μαζί; Προσπαθούμε να χωρέσουμε τα νέα μας σε λίγη ώρα αλλά θέλουμε να ανταλλάξουμε όσο το δυνατόν πιο πολλές αφηγήσεις. Πάνω από ποτήρια με αλκοόλ. Οι εργαζόμενοι με βρίσκουν πολύ αισιόδοξη και γεμάτη όνειρα. Οι φοιτητές θέλουν να κάνουν τα όνειρά τους πράξη. Μπορούμε να συμβαδίσουμε; Σχέδια για το μέλλον. Είσαι μέσα; Είναι. Καλό αυτό. Κάποιοι δείχνουν παραδομένοι. Σκέφτομαι. Από που να ξεκινήσω;

Τα βράδια οδηγώ με ικανοποίηση. Μου είχε λείψει η οδήγηση. Ανοίγω το παράθυρο. Μ’αρέσει να φυσάει ο αέρας μέσα από τα μαλλιά μου. Ραδιόφωνο. Rock Fm. Μ’αρέσει. Το δυναμώνω. Μυστήριο: εγώ είχα βαρεθεί το rock. Κατάλοιπο της Αγγλίας; Είδωμεν.

Φοβάμαι ότι είμαι παντού και πουθενά. Μ’αρέσει όμως μαζί αυτή η cosmopolitan οπτική. Αλλά το έργο το έχω ξαναδεί και δεν θέλω να είμαι πια με το ένα πόδι εδώ και με το άλλο κάπου αλλού. Μάλλον περνάω ένα περίεργο στάδιο. Μάλλον; Σίγουρα. Δεν θα βιαστώ. Το συνειδητοποιώ οδηγώντας. Αττική Οδός έξοδος 13. Γυρίζω γύρω γύρω στον πολύπλοκο κόμβο για να βγώ εκεί που θέλω. Κάποια στιγμή ο κύκλος θα κλείσει και θα αποφασίσω.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home