Tuesday, November 23, 2004

η πιο μεγάλη ώρα

Κοίτα κατάσταση... να είμαι στο Λονδίνο σήμερα... Να γίνεται της παλαβής σε όλη την παρέα των bloggers... το comment μου στον Αρκούδο το παραθέτω εδώ για να μην ξαναγράφω... σε ξένο σπίτι είμαι, το παράκανα με το internet.. ας βγώ και καμμιά βόλτα. έχω και δουλειές να κάνω ;)

Αγαπητοί συν-bloggers:
α: ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις και βου: σας γράφω από το Λονδίνο. Έφτασα χτες με τα Νέα υπό μάλης και... μας βγάζουν σήμερα!!! Φτου!! Είμαι σε έναν φίλο και μπήκα να δώ αν το δημοσιεύσαν σήμερις. Το εξώφυλλο από εδώ δεν μπορώ να το δω δυστυχώς, οπότε δεν έχω λόγο για περί Oneiros.... Η πλάκα είναι ότι η χαριεστάτη δεσποινίς που φαίνεται στη φωτό, άμα μπεις στο link, βρίζει σαν φορτηγατζής!!!!! Προσπάθησα να το αλλάξω το κείμενο πριν στείλω το link αλλά το blogger δεν επέτρεπε αλλαγές σε τόσο παλιό κείμενο! Ονειρευόμουνα να δω κείμενο για τον εαυτό μου σε εφημερίδα για πρώτη φορά σαν αρχιτέκτονας, για ένα βραβείο, μια ανάθεση, κατιτίς τελοςπάντων, αλλά η ζωή είναι απρόβλεπτη και έτσι και εμφανίστηκα ως blogger.....

|

1 Comments:

At 11/23/2004, Blogger Sakis Rizos said...

Γεια σου eve. Είδες τι σου είναι τα media;! Διάβασα το συγκεκριμένο άρθρο, είδα το όνομά σου, μου θύμισε κάποια eve που είχε κάνει comment στο blog μου (www.marketingpro.blogspot.com) και σκέφτηκα ότι μάλλον εσύ είσαι αυτή. Βρήκα και το blog σου (το οποίο μάλιστα είναι και στα links ενός blogger που είναι ο κολλητός ενός άλλου blogger ο οποίος είναι ο φίλος πρώην συμφοιτήτριάς μου!) και σου ανταποδίδω τον χαιρετισμό σου: Hi there, eve!

 

Post a Comment

<< Home