Thursday, December 02, 2004

γλυκό πρωινό ξύπνημα

Οι καραγκιόζηδες του ΙΚΥ, ξαναχτύπησαν. Ο Π. στον οποίο μένω εδώ στην Αγγλία, έχει πάρει υποτροφία για το master του. Ήτανε δεύτερος. Είχε έγγραφο που να λέεει ότι είναι υπότροφος του ΙΚΥ κλπκλπ και ανέβηκε Αγγλία. Ζει με δικά του έξοδα εδώ και τόσο καιρό Σήμερα το πρωί ξυπνήσαμε από ένα τηλέφωνο. Ένας φίλος του είχε πάρει στο ΙΚΥ τηλέφωνο για να δει πότε θα δώσουνε τα πρώτα λεφτά στον Π. Α΄πάντηση? Η κυβέρνηση άλλαξε γνώμη και αποφάσισε ότι δεν θα δώσει λεφτά στους δεύτερους και στους τρίτους. Μα, λέει ο φίλος, όλοι αυτοί που έχουνε φύγει τι θα κάνουνε? έχουνε κάνει έξοδα, μπλαμπλα... Απάντηση? Δεν ξέρω, εγώ είμαι υπάλληλος(υπεύθυνη μεν για τον Π.- άσχετο). Άρχισα τα τηλέφωνα σε φίλους που είχανε πάρει επίσης υποτροφία, φίλους δικηγόρους και τα συναφή... Δεν ξέρω τι θα γίνει, αλλά το έχω πάρει προσωπικά. Έχω θυμώσει και ευτυχώς ο Π. λέει πως νιώθει καλύτερα που είμαι εδώ. Τον έχω βάλει κάτω, έτσι όπως είναι μισοσοκαρισμένος και τον οργανώνω. Του συνιστώ ψυχραιμία και πρώτα να πάρει μια γραπτή διαβεβαίωση της μαλακίας αυτής... Which is the worst case scenario? Can he handle it? Ας κάνουμε και ένα plan B, C κλπ. Αι σιχτίρ! Ο κάθε μαλάκας που σηκώνει ένα τηλέφωνο λέει ότι του 4##$%^......

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home