Friday, December 31, 2004

_χωρίς τίτλο_

σκατά σκατά σκατά. Η ώρα είναι 10 παρά τέταρτο, εγώ έπρεπε να έχω ντυθεί για το ρεβεγιόν και αντ'αυτού φοράω το τζιν και κάθομαι και κλαίω με δάκρυ κορόμηλο πάνω στον υπολογιστή. Ο παππούς μου, τον οποίο αγαπώ πάρα πολύ και με έχει επηρεάσει όσο λίγοι άνθρωποι στη ζωή μου(sorry για το μελό αλλά έτσι είναι), μου έδωσε ένα δώρο. Μάζευαν με τη γιαγιά μου(η οποία πέθανε) λεφτά για τα εγγόνια τους από τότε που γεννηθήκαμε για να μας τα δώσουν όταν ενηλικιωθούμε ή παντρευτούμε(άμα αυτό γινόταν νωρίτερα, άκου τώρα...). Τελικά μας τα έδωσε τώρα, αφού πέθανε και η γιαγιά. Εγώ έμεινα κόκαλο, είπα 5 ευχαριστώ και έφυγα για να μην συγκινηθώ μπροστά του. Τώρα δεν μαζεύομαι με τίποτα. Δεν με νοιάζει και για την ώρα και για τίποτα. Το μακιγιάζ μου(το μισό που είχα προλάβει να συνθέσω -!!-)καταρρέει και δεν δίνω δεκάρα. Κρατάω το παλιομοδίτικο πράσινο βιβλιαράκι στα χέρια και κλαίω. Όταν μου΄ρθει θα ντυθώ και θα πάω κάτω.

|

2 Comments:

At 12/31/2004, Blogger Sakis Rizos said...

...

2005 επιτυχίες για το 2005!

 
At 1/01/2005, Blogger evee said...

αγαπητέ spk, δεν χρειάζεται να καταλαβαίνεις κάθε μου κίνηση. Αν σου αρέσει να κρίνεις, κρίνε. Δεν θα τα χαλάσουμε δα. Απλά εγώ μπορεί να μη συμμετέχω. Με ξέρεις. Έχω απαντήσεις σε όλα όσα ρωτάς. Απλά δεν βρίσκω κανένα λόγο γιατί να τις δημοσιοποιήσω. Ίσως ακούγομαι αυστηρή, αλλά τι να κάνουμε? Και για τα comments που δέχομαι, καταλαβαίνω αυτό που κάνει κάποιον να γράφει(ό,τι και να γράφει) και αυτόν που παγώνει και δεν θέλει ή δεν ξέρει τι να πει. Μου αρέσει να με διαβάζουν, μου αρέσει να έχω κάποιο feedback σε αυτά που γράφω, αλλά δεν μετράνε όλα τα comments το ίδιο, όπως και κάθε post δεν μπορεί να είναι ίδιο με κανένα άλλο.

Στη Νέα Φιλοθέη θα δώσω χαιρετίσματα. Καλή χρονιά σε όλους!!!

 

Post a Comment

<< Home