Thursday, December 01, 2005

Herr Doktor...

Λίγο απέχω από το να σιχτιρίσω τη νέα δουλειά και να φύγω. Δυο projects με τρέχουν στις ώρες εκτός γραφείου. Είμαι ράκος, ακοινώνητη και μονίμως μη ευχαριστημένη. Επειδή το τελευταίο είναι και το πιο σημαντικό, αυτό θα κοιτάξω να αποκτήσω πρώτο, για να έρθουν και όλα τα άλλα. Φοβάμαι λίγο, το ομολογώ, είμαι και μουρδουκλωμένη με τη διαχείρηση του χρόνου μου, αλλά τέρμα η κλάψα και η μίρλα. Το πλάνο είναι στο νού μου. Και τίθεται σε εφαρμογή από τώρα. Στη βράση κολλάει το σίδερο. Άντε γειά.

|

2 Comments:

At 12/01/2005, Blogger Mara_P said...

xronos? x r o n o s ????poios xronos? pou einai? PIAS'TON!!!!!!! Molis efige.... Ena den katalavainw. Apolkleietai esi,tosa xronia sto kourmpeti tou 'arxitektonizein', na min exeis peistei e n t e l w s oti to na eisai rakos einai sto programma, oti na m i n eisai euxaristimeni kai na ta pairneis me ton eauto sou einai apolita fisiologikes antidraseis skeptomenou ontos, opws kai oti o eleutheros xronos, gia na iparksei,ki autos PREPEI na mpei sto xronodiagramma! Einai wraia katastasi pantws i ek tou eswterikou dialogou autotherapeia! Kali tixi me ta plana sou, sou euxetai ena atomo pou sympasxei....

 
At 12/02/2005, Blogger evee said...

thankx και ανταποδίδω Mara

α. στο κουρμπέτι του αρχιτεκτονίζειν, αν θεωρήσουμε ότι ειμαι μετά το master καιτυπκά, είμαι ένα χρόνο. Πολλά πράγματα για ένα χρόνο τωρα που το σκέφτομαι.
β. δεν θεωρώ ότι το "να είσαι ράκος είναι στο πρόγραμμα". Ίσως σου πάρει καιρό να βρεις τις ισορροπίες σου, ισως αν κάνεις ελεύθερο επάγγελμα οι όροι να είναι πιο δύσκολοι, αλλά, διάολε, κάποιοι το κάνουν.

ΥΓ: χαιρετισματα στην παρέα που βγήκαμε χτες. 4 στους 5 θα παραιτηθούν!

 

Post a Comment

<< Home