Monday, October 02, 2006

εκλογικόν και internetικόν

Δεν σκόπευα να ασχοληθώ με τις εκλογές. Οι άλλοι τα λένε πολύ καλύτερα από εμένα. Άσε που οι υποψήφιοι που θα έπρεπε να με απασχολούνε μένουν σε κάτι χωριά της Ηπείρου και ένας εξ αυτών έχει το χαριτωμένο χαϊδευτικό «Πήδας». Εκ του Πελοπίδας βεβαίως βεβαίως.

Αλλά πριν δυο ημέρες μου έτυχε κάτι και σε όσους το είπα έμειναν ευχάριστα κατάπληκτοι. Σκέφτηκα λοιπόν ότι θα είναι κρίμα και άδικο να μην λέμε και τα καλά όταν συμβαίνουν.

Έτσι, πριν από λίγες μέρες έλαβα ένα email στο οποίο ήθελα να απαντήσω διότι ενοχλήθηκα. Έλαβα απάντηση, ξαναπάντησα κλπκλπ. Αυτό το post δεν έχει στόχο να προβάλει το συγκεκριμένο υποψήφιο, μα το ήθος του και την καλή του διάθεση. Ένα παράδειγμα προς μίμηση δηλαδή.

Παρακάτω παραθέτω την αλληλουχία των emails με italics. Τα μόνα στοιχεία που δεν παραθέτω πλήρη είναι τα ονόματα τρίτων προσώπων που ενεπλάκησαν στην υπόθεση, ο δε υποψήφιος έχει ειδοποιηθεί για τη δημοσίευση.



Γεια χαρά.

Ονομάζομαι Αλέξανδρος Χατζόπουλος και είμαι Υποψήφιος Νομαρχιακός Σύμβουλος για την Υπερνομαρχία Αθήνας και Πειραιά με το συνδυασμό «Υπερνομαρχία Πολιτών» (Φώφη Γεννηματά, Γιάννης Σγουρός, Γιάννης Μίχας). Περισσότερες πληροφορίες για μένα θα βρείτε στην ιστοσελίδα μου (www.chatzopoulos.com).

Θα ήταν εξαιρετικά ευχάριστο και τιμητικό για μένα να επισκεφθείτε το site μου και, αν θεωρήσετε ότι οι απόψεις μας και οι αντιλήψεις μας συγκλίνουν, να προωθήσετε αυτό το μήνυμα στους φίλους και γνωστούς σας χρήστες του internet ώστε -έστω και ψηφιακά:)- να με γνωρίσουν και εκείνοι. Θα χαρώ επίσης πολύ να επικοινωνήσουμε, πριν ή μετά τις εκλογές, για να ανταλλάξουμε απόψεις όχι μόνο για τα ζητήματα της αυτοδιοίκησης, αλλά και για όλα τα θέματα που μας απασχολούν, για όλες τις παθογένειες της δημόσιας ζωής που θέλουμε να εξαλείψουμε, για όλα όσα πρέπει να αλλάξουμε ή, αν χρειαστεί, να ανατρέψουμε.

Το internet μας δίνει τη δυνατότητα να ενημερωθούμε, να μιλήσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις, να κάνουμε προεκλογικό αγώνα, να γνωριστούμε. Το μέσο αυτό, που μέσα σε λίγα χρόνια άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούμε και αποκτάμε πρόσβαση στη γνώση, μπορεί να γίνει πραγματικό εργαλείο δημοκρατίας και ενεργοποίησης όλων μας, χωρίς εξαιρέσεις και αποκλεισμούς, παρακάμπτοντας τις παραδοσιακές κομματικές επετηρίδες και τους εκλογικούς μηχανισμούς. Το internet μπορεί να ανοίξει το δρόμο για μία νέα μορφή δημοκρατίας, πιο αντιπροσωπευτικής, πιο άμεσης, πιο αποδεκτής. Και το internet δεν είναι κάτι απρόσωπο. Το internet είναι οι χρήστες του, είμαστε εμείς. Ας το αξιοποιήσουμε.

Ευχαριστώ πολύ,



Κύριε Χατζόπουλε γειά σας

Ονομάζομαι Εύη Αναστασοπούλου και έλαβα το email σας.
Εχω μια ερώτηση: Πως βρήκατε τη διεύθυνση μου?

Με εκτίμηση



Κυρία Αναστασοπούλου γεια σας..

Να με συγχωρείτε που μου πήρε λίγο περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο για να σας απαντήσω, αλλά εν όψει εκλογών βρίσκομαι σε ένα συνεχές τρέξιμο.

Το email σας είναι ένα από το περίπου 1200-1300 email που χρησιμοποίησα για να αποστείλω το μήνυμά μου. Δε μπορώ αυτή τη στιγμή να σας πω με ακρίβεια από ποιον ακριβώς φίλο μου ή φίλη μου το έχω πάρει, άλλά είναι βέβαιο ότι πρόκειται μία από τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις γνωστών και φίλων που με βοηθούν με τις εκλογές.

Σας διαβεβαιώνω ότι το email σας δεν περιήλθε στην κατοχή μου από καμία λίστα δεδομένων με ηλεκτρονικές διευθύνσεις που συνήθως γίνονται αντικείμενο εμπορικής ή άλλου είδους εκμετάλλευσης.

Αν παρόλα αυτά προκάλεσα με το μήνυμά μου πρόβλημα ή ενόχληση, τότε, ειλικρινά, σας ζητώ να με συγχωρέσετε. Ούτως ή άλλως δεν επρόκειτο να σας ενοχλήσω ξανά, ούτε και να προωθήσω-μοιραστώ-εμπορευθώ την ηλεκτρονική σας διεύθυνση με κανένα απολύτως φυσικό ή νομικόπρόσωπο. Μόλις κάνω ένα πέρασμα από τα mailing contacts των φίλων μου, θα σας ενημερώσω άμεσα σχετικά με το ποιος ακριβώς έχει το email σας στη λίστα των επαφών του.

Το μόνο που θα ήθελα να σας επισημάνω είναι το γεγονός ότι προσπαθώ να κάνω έναν αξιοπρεπή προεκλογικό αγώνα on-line και off-line, μειώνοντας το οκονομικό κόστος στο ελάχιστο δυνατό (είμαι νέος
ελεύθερος επαγγελματίας και δε διαθέτω ούτε "εκλογικό μηχανισμό" ούτε
ανεξάντλητους πόρους για τις εκλογές), και ότι στα πλαίσια αυτής μου της προσπάθειας ίσως να κάνω κάποια σφάλματα, προσεγγίζοντας ανθρώπους που ενδεχομένως δε θα ήθελαν να έρθουν σε καμία επαφή μαζί μου. Ελπίζω το φιλικό προς το περιβάλλον ηλεκτρονικό μου μήνυμα να είναι λίγο λιγότερο ενοχλητικό από ένα φυλλάδιο στην είσοδο του σπιτιού σας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αποποιούμαι την ευθύνη μου. Είναι, πάντως, πάγια πρακτική μου να απαντώ σε όλους όσους με οποιονδήποτε τρόπο ενοχλήθηκαν ή θίχτηκαν από την αποστολή του μηνύματός μου, όσο και αν αυτό μου κοστίζει σε χρόνο σε μία περίοδο που ο χρόνος, για εμάς που έχουμε να «καλύψουμε» 65 δήμους, είναι κυριολεκτικά ελάχιστος.

Και πάλι να με συγχωρείτε για την ενόχληση. Για οποιαδήποτς άλλη διευκρινηση κρίνετε ότι σας οφείλω, είμαι στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,


Κύριε Χατζόπουλε χαίρετε

Σας αξίζουν συγχαρητήρια για το γεγονός ότι θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα νέα μέσα για την προώθηση της υποφηφιότητάς σας. Αν και γνωρίζω ότι αυτό τον καιρό θα είσαστε κάτι παραπάνω από απασχολημένος με την προεκλογική σας εκστρατεία, θα επιμείνω.
Παρακαλώ ενημερώστε με από που βρήκατε το email μου.
Στο διαδίκυτιο δεν είμαι καινούργια και γνωρίζω από αυτά τα πράγματα. Τα τελευταία 2μισι χρόνια μάλιστα διατηρώ ένα blog, με δημοσιεύσεις τόσο στον περιοδικό και ημερήσιο τύπο όσο και σε έντυπα ειδικού τύπου. Και για να γλιτώσουμε πιθανόν και οι δύο πολύτιμο χρόνο, θα ήθελα να μου πείτε πότε κάνατε το master σας στο UCL αφού ίσως εκεί να είναι ο κρίκος που ψάχνουμε. :)

Καλή σας ημέρα



Κυρία Αναστασοπούλου εκ νέου σας χαιρετώ.

Πήρα το μήνυμά σας και προσπάθησα άμεσα να βρω ποιος είναι ο κοινός μας κρίκος. Δεν είναι το UCL, στο οποίο, παρεμπιπτόντως, βρέθηκα την ακαδημαϊκή χρονιά 2001-2002. Είναι η πολύ αγαπημένη μου φίλη Σ., η οποία και δε φέρει την παραμικρή ευθύνη για το γεγονός ότι χρησιμοποίησα το email σας. Πήρα το θάρρος (ή θράσος αν προτιμάτε...) να χρησιμοποιήσω τα emails από ένα chain mail που είχε αποστείλει και στους παραλήπτες συμπεριλαμβανόταν και η δική σας ηλεκτρονική διεύθυνση. Θα σας παρακαλέσω πολύ να μην θεωρήσετε τη Σ. υπεύθυνη ούτε κατ' ελάχιστον. Ήταν αποκλειστικά δική μου αυθαιρεσία να χρησιμοποιήσω τα emails αυτά και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη αυτής μου της επιλογής. Ποτέ δε θα μπορούσα να φανταστώ ότι ένα τέτοιο μήνυμα θα μπορούσε να δημιουργήσει τόσο σοβαρό πρόβλημα. Ούτως ή άλλως, όπως σας έγραψα και στο προηγούμενο μήνυμά μου, δε επρόκειτο να χρησιμοποιήσω για κανέναν άλλο λόγο αυτές τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις. Επαναλαμβάνω ότι είμαι αποκλειστικά υπεύθυνος και απολογούμαι. Μια και μου δίνετε όμως την ευκαιρία, θα σας πω ότι έχω μία ελαφρώς διαφοροποιημένη άποψη σχετικά με το τι ακριβώς συνιστά unsolicited mail ή spamming. Σε καμία περίπτωση δεν το λέω αυτό για να δικαιολογηθώ, μια και πρώτα απ' όλα σέβομαι τις προσωπικές ευαισθησίες του κάθε χρήστη. Γι αυτό άλλωστε καταβάλλω κάθε δυνατή προσπάθεια να απαντώ σε όλους, ειδικά σε εκείνους τους χρήστες που ενοχλούνται από την e-συμπεριφορά μου. Το λέω γιατί και εμένα προσωπικά με έχουν απασχολήσει πολύ τα ζητήματα του internet και της φιλοσοφίας της χρήσης του, η οποία καθορίζει τελικά και τη χρησιμότητά του. Είναι μια μακρά και ενδιαφέρουσα συζήτηση και ειλικρινά θα με ενδιέφερε να την κάνω και με σας, μέσω του blog σας ενδεχομένως, μετά τις εκλογές που με έχουν οδηγήσει σε ένα διανοητικο-πνευματικό crash.

Το μόνο που σας παρακαλώ είναι να μην κακολογήσετε τη Σ., την οποία εκτιμώ και αγαπώ ιδιαίτερα, μια και ποτέ δε φρόντισα να πάρω την άδειά της για να χρησιμοποιήσω αυτές τις (πραγματικά λιγοστές) ηλεκτρονικές διαυθύνσεις. Αν θέλετε να κατηγορήσετε κάποιον ή και να στραφείτε εναντίον του, κάντε το σε μένα.

Θα εκτιμούσα επίσης να μου στέλνατε τη διεύθυνση του blog σας. Εξακολουθώ να είμαι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Με τις ειλικρινείς μου απολογίες,


Κύριε Χατζόπουλε χαίρετε

Παρακαλώ μην απολογείστε συνεχώς. Την καλή σας πρόθεση την κατάλαβα από το προηγούμενο email σας . Σε καμμία περίπτωση δεν σκοπεύω να κακολογήσω τη Σ., ούτε να διαμαρτυρηθώ. Και αυτό διότι χαίρομαι που βλέπω ότι ειλικρινά ενδιαφέρεστε και να απαντήσετε στα emails μου (εν μέσω της παράνοιας του προεκλογικού καιρού) και να αφιερώσετε το χρόνο να ψάξετε πως με βρήκατε αλλά και να ασχολείστε με τα ζητήματα που προκύπτουν από τη χρήση του διαδικτίου. Από τη μεριά μου το ζήτημα θεωρείται λήξαν. Δεν θέλω να σας κουράζω άλλο με αυτό.
-ακολουθούν σχόλια για τους κοινούς γνωστούς-

Καλημέρα και σας έυχομαι θερμά καλή επιτυχία

|

16 Comments:

At 10/02/2006, Blogger meez said...

Ναι , σαφώς !
Αλλά κοίτα που βρίσκουν και το θάρρος να φιλολογούν , και να φλερτάρουν ! (θα με ενδιέφερε να την κάνω και με σας, μέσω του blog σας...)

Αυτό με το "crash" με άφησε αναύδο ...

cheers !

 
At 10/02/2006, Blogger marl(t) said...

Ενώ εμάς οι υποψήφιοί μας μάς έχουν τσακίσει στα πατροπαράδοτα τηλεφωνήματα. Τις προάλλες σηκώνω το ακουστικό και ακούω το αμίμητο:"θα πάτε να ασκήσετε το εκλογικό σας δικαίωμα;" Γιατί άμα είναι να μην πάω να μην μπουν στον κόπο για τα παραπάνω...Προτιμώ τα email anytime!Πάντως είναι και χαριτωμένος ε;(αν δε ρίξω το επίπεδο δεν αντέχω!)

 
At 10/02/2006, Blogger evee said...

meez θα διαφωνήσω ως προς το φλέρτ κομμάτι. Αν ήμουν άνδρας θα λέγατε το ίδιο?

maroulitaaa εγώ ευτυχώς λείπω πολύ από το σπίτι και δεν με πετυχαίνουν. Μα λόγω της επέμβασης μυωπίας δεν μπορώ να λουστώ άφοβα και έτσι πήγα στο κομμωτήριο. Εκεί που καθόμουν και χάζευα ένα πολύχρωμο κουτσομπολίστικο, -τσουπ!- ένα χέρι ανάμεσα σε μπούκλες και περιοδικό: γειά σας τάδε! Γειά σας, τάδε του απαντάω και εγώ ελαφρώς ξαφνιασμένη από την αγένεια της κίνησης. Ο υποψήφιος δήμαρχος ούτε που απάντησε, πήγε στον επόμενο κουρευόμενο και πήραν σειρά δυο κυρίες που τον ακολουθούσαν. Η πρώτη έδειχνε εξίσου μαγκωμένη και εκνευριστική με τον υποψήφιο δήμαρχο. Η δεύτερη είπε: σας ενοχλούμε ε? απαντώ: ε..με τρομάξατε και πάνω που είχε αρχίσει να τη συμπαθώ συνεχίζει: αχου τι ωραίο χτένισμα όμως!

 
At 10/03/2006, Blogger Oneiros said...

Καλά έκανες κι έγραψες το post, το ευρύτερο ζήτημα είναι σημαντικό και με τον τρόπο που χειρίστηκε το συγκεκριμένο επεισόδιο ο υποψήφιος, δικαίως κέρδισε τις εντυπώσεις. Αν και τείνω να διαφωνήσω με την αντίληψή του κου. Χατζόπουλου περί του τίνος συνιστά spam (η χρησιμοποίηση άγνωστων διευθύνσεων από chain mails σίγουρα δεν είναι κι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις, όταν είσαι δικηγόρος με MSc στο Δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας και των Νέων Τεχνολογιών, χώρια που δεν ξέρεις αν ζουν στην εκλογική σου περιφέρεια οι κάτοχοί τους), παρ' όλα αυτά καταλαβαίνω ακριβώς το δίλημμα του: πως δηλαδή μπορεί να κάνει ένας υποψήφιος μιά αξιοπρεπή προεκλογική εκστρατεία χωρίς μεγάλο budget, και κυρίως χωρίς να φλομώσει την εκλογική του περιφέρεια με φυλλάδια.

Λύση που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω κι εγώ δεν έχω βρει, αλλά τείνω να θεωρώ λιγότερο επιζήμιο το e-spam από το paper spam, αρκεί βέβαια να μη γίνεται με παράνομες και ανήθικες μεθόδους. Τελικά, αν είσαι υποψήφιος με ευαισθησίες και σε θέματα οικολογίας αλλά και σε θέματα ψηφιακών δικαιωμάτων, ίσως απλά δε μπορείς να κάνεις ουσιαστική και αξιοπρεπή καμπάνια, τουλάχιστον μέχρι να γίνουν mainstream τα e-debates.

 
At 10/03/2006, Blogger Ιφιμέδεια said...

Βρε παιδιά εγώ τον λυπήθηκα τον άνθρωπο! Εύη, τον έπαιξες στενό μαρκάρισμα!


Κύριε Χατζόπουλε, και μόνον για την ευγένειά σας μόλις κερδίσατε μία ψήφο -κι ας μη μου στείλατε mail :)

 
At 10/03/2006, Blogger drskafidas said...

kai alli mia psifo apo mena!

 
At 10/03/2006, Blogger Αλέξανδρος Χατζόπουλος said...

Παρακολουθώ τη συζήτηση με μεγάλον ενδιαφέρον. Τελικά η απερισκεψία μου να στείλω ένα email σε κάποιους αγνώστους έφερε αποτέλεσμα - και δεν εννοώ τις εκλογές, αλλά την έναρξη μιας κουβέντας σχετικά με το πώς ακριβώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε το internet. Πάντως κατά την περίοδο της προεκλογικής περιόδου οφείλω να σας πω ότι βρίσκομαι επί μόνιμης βάσης στο δίλημμα που θέτει ο oneiros.

Σκέπτομαι συχνά, εν τω μεταξύ, ότι όλες αυτές οι παραδοσιακές μέθοδοι ¨ψηφοθηρίας¨, τις οποίες εσείς οι ίδιοι περιγράφετε με τη γραφικότητα που τους αξίζει, είναι ΛΑΘΟΣ, κάτι πάει στραβά, κάποιος άλλος τρόπος επικοινωνίας με τον πολίτη πρέπει να υπάρχει, πιο αξιοπρέπής, άμεσος και -κυρίως- συνεχής. Όμως ακόμα δεν έχω καταφέρει να τον εντοπίσω. Αποτέλεσμα είναι η αυτή η αποσπασματική multi-προσέγιση, η οποία -σημειωτέον- είναι και αμφίβολης αποτελεσματικότητας. Τα e-dabate (ή κάτι τέτοιο τελοσπάντων) ίσως και να αποτελέσουν λύση στο μέλλον, υπό την προϋπόθεση όμως ότι το internet αφενός θα διατηρήσει την ευχάριστα χαοτική του ελευθερία, αφετέρου θα γίνει προσβάσιμο από όλους (μέχρι σήμερα θεωρώ ότι η διαδικτυακή κοινότητα σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτική της κοινωνίας στην οποία ζούμε, ιδιαίτερα στην Ελλάδα).

Πραγματικά χαίρομαι γι αυτή τη συζήτηση.

Τα λέμε εντός.

Αλέξανδρος Χατζόπουλος

 
At 10/03/2006, Blogger vanesssa said...

Σε καλό του βγήκε τελικά :-) Μην το πάρουνε χαμπάρι κι άλλοι κι αρχίσουμε να λαμβάνουμε προεκλογικά mail..Τα τηλεφωνήματα είναι αρκετά!Μεγαλύτερο θράσος βέβαια έχουν όσοι στέλνουν και ψηφοδέλτια στο σπίτι.Στον πυρετό των εκλογών!

 
At 10/03/2006, Blogger Mave said...

Κύριε Χατζόπουλε ,

μπορείτε να δοκιμάσετε το εξής για το emails που στέλνετε για την προεκλογική σας εκστρατεία: Στρατολογήστε τους φίλους σας (με ...την καλή έννοια). Δώστε τους το κείμενο και ζητήστε να το προωθήσουν σε άλλους γνωστούς και φίλους που ξέρουν ότι ίσως θα ήθελαν να το λάβουν. Με αυτή την έννοια δεν είναι Spam , αλλά κάτι ενδιαφέρον που σου έχει στείλει ένας φίλος/μία φίλη.

Επιπλέον καταλαβαίνω το δίλημμα μεταξύ του να κάνεις κλασσική προεκλογική εκστρατεία και του να στέλνεις εν τέλει spam( γιατί ο Όνειρος έχει δίκιο, είναι με τη στενή έννοια του ορισμού spam). Συγχαρητήρια λοιπόν που με πραγματισμό επιλέξατε να μην επιβαρύνετε το περιβάλλον, αλλά και να απαντήσετε σε όσους δεν θα ήθελαν να λαμβάνουν το μύνημά σας.

 
At 10/03/2006, Blogger Dimitris Athanasiadis said...

Κινδυνεύοντας να φανώ ξενολάτρης, ας πώ ότι στην Αγγλία όταν γίνονταν εκλογές (νομίζω ήταν σε δημοτικό επίπεδο) οι υποψήφιοι έστελναν τις τοποθετήσεις τους σε κάθε ψηφοφόρο ταχυδρομικά με επιστολές 2-3 (μάξιμουμ) σελίδων Α4. Ίσως να συμπεριλάμβανε και ψηφοδέλτιο αυτό - δε θυμάμαι. Η ουσία πάντως είναι ότι έτσι μαζευότανε σε ένα σημείο (το γραμματοκιβώτιο του ψηφοφόρου) ένα απόλυτο ελάχιστο από τις πληροφορίες που απαιτούνταν από τον ψηφοφόρο για να κάνει την επιλογή του χωρίς αυτός να χρειάζεται να τρέξει να ενημερωθεί από 500 μέρη. (Οποιοσδήποτε ήθελε να το ψάξει παραπάνω μπορούσε φυσικά να το κάνει από άλλα μέσα: διαδίκτυο, συγκεντρώσεις, τηλεόραση κλπ.). Αυτή η τακτική παρόλο που μοιάζει με spam δεν είναι και τόσο γιατί είναι περιορισμένη χωρικά (το συγκεκριμένο γραμματοκιβώτιο ενός ατόμου) και χρονικά (πριν τις εκλογές μόνο). Αν και εδώ που τα λέμε μια πιο εκτεταμένη (και ουσιαστική) παρουσία των πολιτικών περάν της προεκλογικής περιόδου θα ήταν χρήσιμη και για τους πολίτες (που θα ενημερώνονταν) και για τους πολιτευόμενους (που θα κέρδιζαν εκτίμηση των πολιτών). But I digress...

 
At 10/03/2006, Blogger IRQueen said...

@Ιφιμέδεια, το είπες πολύ εύστοχα, τον στρίμωξες στην γωνία με το ένα χέρι πίσω απο την πλάτη evee μου αλλά ο κος Χαντζόπουλος πραγματικά τα κατάφερε να κερδίσει τις
e-εντυπώσεις, αν μου επιτρέπετε μία γλωσσοπλασία ακόμη! Αν ψήφιζα Αθήνα θα είχατε κερδίσει σίγουρα μία ψήφο ακόμη, αλλά δυστυχώς...

@Evee, η ιστορία στο κομμωτήριο είναι τραγελαφική τουλάχιστον. Αν μου έλεγες ότι ήταν υποψήφιος νομάρχης σε μας ο εν λόγω κύριος, θα το πίστευα, αλλά ομολογώ από Αθηναίο...

@κο Χατζόπουλο, συμφωνώ με την συμβουλή που σας έδωσε ο mave, προσωπικά ήδη δέχτηκα δύο τέτοια εμαιλ, από υποψήφιους που είναι γνωστοί γνωστών φίλων και έτσι το "χάπι" καταπίνεται πιο εύκολα.

Έχω όμως και μία ερώτηση για σας: γιατί δεν υπάρχει τέτοιο outreach στους πολίτες και στα 3μιση ενδιάμεσα των εκλογών χρόνια; όταν έχετε [ελπίζω για εσάς] κάποια εξουσία να ψηφίζετε εσείς αν'ημών για τα κοινά; δεν θα σας βοηθούσε να "πιάνετε" τον "λαικό σφυγμό" για τις αποφάσεις που θα πρέπει να λαμβάνετε ώς μέλος του συμβουλίου στην νομαρχία; να είστε σίγουρος ότι τα άτομα τα οποία θα προσεγγίσετε ας πούμε τον Μάρτη για τέτοιου είδους e-debate ή για την γνώμη τους θα σας θυμούνται και τον Οκτ του 2010 όταν θα ξαναγίνουν εκλογές.

@diafanos, νομίζω ότι ξέχασες να αναφέρεις ότι ένα μικρό ποσοστό των πολιτών ασκεί το δικαίωμα την ψήφου στην Αγγλία και έτσι λογικό δεν είναι να μην υπάρχει μαζική ενημέρωση και φυλλαδο-θηρία; just a thought.

 
At 10/03/2006, Blogger Mirandolina said...

Από που σαι συ τσουπαμ; για λέγε, για λέγε...

 
At 10/03/2006, Blogger evee said...

εγώ? Μη μου πεις ότι γνωρίζεις και εσύ τον Πίδα?

 
At 10/04/2006, Blogger civil said...

O κ. Χατζόπουλος κερδίζει την συμπάθεια όλων και μόνο επειδή απάντησε στην evee. Φανταστείτε τι θα σχολιάζαμε όλοι τώρα αν δεν το είχε κάνει!
κ. Χατζόπουλε συγχαρητήρια και καλή επιτυχία. Αν ψήφιζα στην Αθήνα θα είχατε μια ψήφο ακόμη!
evee, ψηφίζεις Ήπειρο; κάτσε να σου στείλω κανά e-mail μπας και πάρουμε καμιά ψήφο ακόμη! (ψηφοθηρικές πρακτικές τρίτου τύπου!)

 
At 10/04/2006, Blogger heba said...

Έπρεπε να δεις την έκπληξή μου όταν πριν κάποια χρόνια άκουσα σε άσχετη συζήτηση να τον αποκαλούν Πίδα,(δεν γνώριζα ούτε το Πελοπίδας).

 
At 10/15/2006, Blogger Stavros Martinos said...

Ψήφισα έναν spammer...

Βρήκα και στο δικό μου mailbox το ίδιο, αλλά το έριξα κατευθείαν στην πυρά. Όταν διάβασα το post, συνηδειτοποίησα ποιά ήταν η φίλη Σ. (...πόσα ψυχικά θα κάνει πια αυτό το κορίτσι; :D ). Στην ανακοίνωση του ψηφοδελτίου του πατέρα των φίλων Μ. και Ε. σε γειτονικό Δήμο, μου είχε συστήσει πρώτα την αδερφή του κ. Χατζόπουλου και μετά τον ίδιο. Μου φάνηκε εξαιρετικά συμπαθής. Και σήμερα τον ψήφισα.

Αλλά να μην επαναληφθεί αυτό το πράγμα με τα mail. Άλλωστε δεν είναι αυτός ο λόγος που τον θυμόμουν.

Για τα τηλέφωνα (οι εκλογές έρχονται και παρέρχονται, οι πιστωτικές μένουν), θα συνιστούσα δίπλα στο τηλέφωνο να έχετε μία σφυρίχτρα. Από αυτές που πουλάνε στα ψιλικατζίδικα.

 

Post a Comment

<< Home