Tuesday, September 19, 2006

ad + home

Image Hosted by ImageShack.us

Τι το ήθελα και είπα σε μια παλιότερη φάση ότι θέλω να μετακομίσω και να πάω να μείνω μόνη μου? Eδώ και καιρό όλοι με ρωτάνε αν μετακόμισα. Λέω όχι, μα δε σταματάει εκεί. Γιατί όχι?, συνεχίζουν, μας το είχες πει πολύ καιρό πριν. Πως έτσι? Είσαι δύσκολη?

Μα φυσικά είμαι δύσκολη, αλλιώς ναι, θα'χα βρει ό,τι να'ναι και θα ξεμπέρδευα! Απαντάω με μια βαριεστημένη κασσέττα / μια ανάλυση των ταραχωδών επαγγελματικών μου που μόλις πρόσφατα μου ξαναεπέτρεψαν να κάνω αυτό το όνειρο, τους λέω ότι θέλω να μείνω στην περιοχή Εξάρχεια - Κολωνάκι και στο ενδιάμεσο, όχι υπόγεια/ισόγεια και σπίτι από 35m2 και άνω. Decent. Φυσικά και το budget μου δεν είναι πολύ υψηλό, αλλιώς θα το είχα από καιρό. Φαίνεται λοιπόν ότι ζητάω πολλά.

Λοιπόν το λέω για να μη κουραζόμαστε: αν έχετε κάτι υπόψην σφυρίξτε το, αλλιώς θα μάθετε τα ευχάριστα από το blog. Δε σκοπέύω να το έχω μυστικό.


Άσχετο, παίρνω τηλέφωνα σε αγγελίες εδώ και 3 εβδομάδες. Δυο εφημερίδες αγγελιών, από τρεις φορές την εβδομάδα μας κάνει 6 εφημερίδες per week. Χτες πήγα και σε ένα μεσιτικό γιατί έχει αρχίσει και μου τη δίνει με τη φάση. Άσε που έχω πέσει επάνω και σε ότι θες. Το καλύτερο ήταν όμως σήμερα το πρωί:

Ξαναπαίρνω τηλέφωνο ένα τύπο με τον οποίο είχα ξαναμιλήσει την Κυριακή και δεν ήταν σίγουρος αν μπορούσε να μου δείξει το σπίτι εκείνο το απόγευμα. Μου είχε πει ότι θα μου τηλεφωνήσει στις 2 αλλά δεν. Ήμουν και σε μια βάφτιση δεν επέμεινα. Σήμερα τον παίρνω τηλέφωνο και μετά από 10sec που τον ρωταώ δυο πράγματα και ενώ δεν δείχνει να πολυακούει και ευελπιστώ θα συνεννοηθούμε, μου πετάει το αμίμητο: Κλείνω, κατουριέμαι! Τουτ -τουτ!

lololol

Έμεινα μαλάκας. Τι άλλο θα ακούσω? Άλλη μια κλινική περίπτωση / δοκιμασία για την υπομονή μου. Που θα πάει όμως? Το έχω.

|

4 Comments:

At 9/19/2006, Blogger trol said...

υπομονή...και εμένα μου πήρα πολύ καιρό να βρω σπίτι..35 τμ και 1ος όροφος και decent

στο ενδιάμεσο είδα μουχλιασμένα πατώματα, σοβάδες να πέφτουν από το ταβάνι, διαχειριστές που τους έγινε εμμονή να αναφέρουν ξανά και ξανά ότι στην πολυκατοικία μένουν μόνο οικογένειες, κτλ κτλ

αλλά που θα πάει, θα το βρεις!

 
At 9/19/2006, Blogger Mave said...

κάτι στη θεσσαλονίκη σου κάνει ??χαχαχα!! αυτό δεν το έχω ξανακούσει απο μεσίτη... :)

πάντως το θέμα θέλει κυνήγι και θα το βρείς αυτό που θέλεις και σου κάνει και οικονομικώς.!

 
At 9/19/2006, Blogger ThinkaGeek said...

ase egw na deis ti traviksa ....gia na vrw spiti .. kai parakalo den eimai kai apo tin proteuousa .. .. tespa pantos an se endiaferei pros koukaki meria...

 
At 9/19/2006, Blogger IRQueen said...

Δύσκολη σίγουρα δεν είσαι, ούτε και υπεραπαιτητική! Ήμαρτον κύριε, όταν κάποιος ψάχνει κάτι καλύτερο από τρύπα αλλά κάτι μικρότερο από κατοικία πολυμελούς ουζμπεκικής οικογένειας να τον κοιτάνε παράξενα, τι κακό είναι αυτό;!

Από κάποιον που μετακόμισε 10 φορές τα τελευταία ισάριθμα χρόνια φιλική συμβουλή: Dum Spiro Spero. Και άσε τις κλινικές περιπτώσεις στον κύριο Froyd.

Μάκια.

 

Post a Comment

<< Home