Sunday, October 10, 2004

_μετά από καιρό_

Με τον Μ.Σ. αρχίσαμε να κάνουμε παρέα με έναν μη όρθόδοξο τρόπο, όπως με όλους αυτούς τους ανθρώπους που έχεις πολλά κοινά μαζί τους και το καταλαβαίνετε και οι δυο με το πρώτο βλέμμα. Τον συναντώ στο σπίτι του στο Παγκράτι.
Αρχιτέκτονας.
Με alter ego ηθοποιού.
Διχασμένος, έξυπνος και ευαίσθητος. Πνεύμα ανήσυχο. Μου λέει τα νέα του. Μιλάμε για τη σχολή, τη διπλωματική, τους καθηγητές, τα διλλήμματά του. Το διασκεδάζω να μιλάω πάλι για αυτά.
Μου λείπει το κλίμα αυτό;
Αναρωτιέμαι.
Του λέω τη γνώμη μου και κουβεντιάζουμε.
Πήρε μέρος στην τελετή έναρξης των Ολυμπιακών. Από τους λίγους μη καλλιτέχνες που πήρανε μέρος στην πομπή με τα άρματα. Το ποτάμι της Ιστορίας μου το είπε αν θυμάμαι καλά. Γελάει όταν λέει πως απογοητεύτηκε όταν του είπανε πως θα κάνει έναν βυζαντικό ιεράρχη. Με ράσα κλπκλπ. Ήθελε να είναι στα αρχαιοελληνικά ανάγλυφα. Τον παρηγορώ και του θυμίζω την σημασία της εμπειρίας του. Καλύτερος του φίλος από το περιστατικό ο Άϊ-Γιώργης. Ο πιο μαλάκας ο Μεγαλέξανδρος. Σουρεαλιστικό. Γελάω. Με ενημερώνει για παρατράγουδα από party prive μετά και το παράπονο έτερου συμμετέχοντος της τελετής (gay αυτός, no offence intended αλλά έχει σημασία για τη συνέχεια): από τους 40 κούρους οι 39 ήτανε gay και μόνο ο ένας straight πήγε στο party. Ο έτερος συμμετέχων έχει ισοπεδωθέι και αναχωρεί από το party. Γελάει με τα όσα θυμάται. Γελάω και εγώ που ήθελα να πάρω μέρος στην τελετή και δεν μπόρεσα.
Συνεχίζει.
Έδωσε εξετάσεις πριν λίγο καιρό στο Εθνικό Θέατρο και στο Θέατρο Τέχνης. Πέρασε από τις πρώτες auditions κόπηκε από τις δεύτερες. Απαρηγόρητος. Ποιό είναι τελικά το alter ego του; Ο αρχιτέκτονας ή ο ηθοποιός; Λέω πέντε κουβέντες αλλά προτιμώ να τον αφήσω μόνο του να αποφασίσει.
Ο Μ. γράφει. Με λόγο ανάμεσα στο ποίημα και στη λογοτεχνία. Ύφος καθαρά προσωπικό. Συχνά γράφει για τα κτίρια που τον έχουν συγκινήσει. Τώρα μου δείνει ένα χαρτί και λέει
θα καταλάβεις
Διαβάζω.
Κείμενο για την απόρριψή του από τις auditions.
Kαταλαβαίνω.
Νιώθω τιμή. Δεν του το λέω αλλά νομίζω ότι έχει ένα σπάνιο ταλέντο. Να μπορεί να αγγίξει την ψυχή. Ας γίνει ότι θέλει. Αρχιτέκτονας, ηθοποιός, συγγραφέας ή ποιητής. Ή και όλα μαζί.

Η γεύση που μου μένει από τη βραδιά είναι ανάμικτη. Όλο ανησυχία και όνειρα.

|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home