Tuesday, February 15, 2005

σχεδόν 9 μήνες μετά

τέτοιο comment....είμαι πολύ συγκινημένη

|

4 Comments:

At 2/15/2005, Blogger Promitheas said...

Μπίρης; Δεν το πιστεύω! Πολύ μικρή η Ελλάδα τελικά... Ένας αρχιτέκτονας με το όνομα Κώστας Μπίρης είχε γράψει (από χόμπι και λόγω καταγωγής μάλλον) ένα βιβλίο το 1960 για την ιστορία των Αρβανιτών. Το έχω στη βιβλιοθήκη μου.

ΥΓ: [e v e], πώς να σου στείλω το απόκομμα των ΝΕΩΝ? Έλαβες το mail μου;

 
At 2/15/2005, Blogger Promitheas said...

Κοίτα και το junk mail σου, σου έχω στείλει 2 mails ως τώρα. Λες να θεωρούμαι junkie από τους mail servers? :-)

 
At 2/16/2005, Anonymous Anonymous said...

Προμηθέα,

Ο Πολεδόμος και Αρβανίτης στη καταγωγή Κώστας Η. Μπίρης ήταν, αδερφός του Κυπριανού Η. Μπίρη του πατέρα του Τάσου Κ. Μπίρη. Ήταν θείος δηλαδή του Τάσου όπου αναφερόταν και το "ένα ευχαριστώ".

Είναι ο συγγραφέας των:
"Αρβανίτες, οι Δωριείς του νεωτέρου Ελληνισμού." 1960
και
"Αι Αθήναι από του 19ου εις τόν 20όν αιώνα." 1966 & 1995

Κυπριανός Δ. Μπίρης

 
At 2/16/2005, Blogger Promitheas said...

Οι συμπτώσεις δεν τελειώνουν ποτέ: το βιβλίο του για τους Αρβανίτες το είχα διαβάσει πολλά χρόνια πριν και το είχα χρησιμοποιήσει στην πτυχιακή μου.

Σημαντικό βιβλίο για το ρόλο που διαδραμάτισε.

Παναγιώτης.

 

Post a Comment

<< Home