Thursday, April 28, 2005

γγγκκκλουπ

Οι γονείς μου έφυγαν σήμερα για τα Γιάννενα. Εγώ θα πάω το Σάββατο. Μέχρι τότε home alone. Μου είχαν πει ΜΟΝΑΧΑ ένα πράγμα: επειδή τη Δευτέρα που ήταν η μέρα καθαριότητας του σπιτιού, εγώ ήμουν τέζα από την δηλητηρίαση-γαστρεντερίτιδα, να βάλω μια σκούπα στο δωμάτιο μου να ξελαμπικάρει πριν φύγω.

Το αυτόν είπα να πράξω η κορασίς σήμερα, μόλις επέστρεψς από μια μεσημεριανή βόλτα στα μαγαζιά. Είχα ψωνίσει και ένα εντελώς αστείο κόκκινο μίνι φουστάκι με κάτι φραμπαλάδες, το φόρεσα, έψαξα να βάλω κάτι ανεβαστικό να ακούω(στο τέρμα), επέλεξα στο sweet child o'mine(!) και άρχισα να κάνω φασίνα περιπαθώς. Σκηνικό: χαμός στο δωμάτιο, χαρτιά παντού και στο κομοδίνο έχουν παραμείνει κάτι σύνεργα τύπου χάπια και θερμόμετρο από τις προάλλες. Με τη σκούπα μια χαρά τα πήγαινα, μέχρι που πάνω στον καθαριστικό οίστρο, είπα να βγάλω το κερατάκι από μπροστά να ρουφήξει και τίποτα από το γραφείο, το κομοδίνο και σκόνη από το keyboard. Τραλαλα, τραλαλα, μουσική στο τέρμα, χορογραφία με τη σκούπα ανά χείρας ..ΓΚΛΟΥΠ! Τι ήταν αυτό? Η σκούπα ρούφηξε μέσα σε dt ολόκληρο το θερμόμετρο! LOLOLOLOLOLLL Τη σταματάω, τη λύνω, το θερμόμετρο πρόλαβε και κατέλειξε στην βρωμερή σακούλα!

LOLOLOLLL

Δεν μου πάει η φασίνα.

|

2 Comments:

At 4/28/2005, Blogger thalis said...

ωραία κι οι φωτογραφίες που είναι;

 
At 5/05/2005, Blogger Promitheas said...

Δεν μου πάει η φασίνα.

Να ένας πρωτότυπος τρόπος να επιβάλεις την οικιακή βοηθό στο σπιτικό σου (λέμε τώρα).

 

Post a Comment

<< Home