Wednesday, April 27, 2005

περί-πτερον

Το είδα και αυτό. Και μου άρεσε. Νύχτα. Τι νύχτα δηλαδή, χαράματα. Πέντε το πρωί. Στάση στο περίπτερο στη γωνία Αλεξάνδρας+Κηφισίας. Το 24ωρο. Για τσιγάρα. Αλάρμ. Ο τύπος είναι έξω και φτιάχνει κάτι περιοδικά. Ένα πακέτο τάδε. Αμέσως. Μπαίνει μέσα, βρίσκει πακέτο, αρπάζει με το δεξί του χέρι ένα μηχάνημα που scanάρει barcodes, scanάρει, κάνει τόσο μου λέει. Κάγκελο εγώ. Πληρώνω. Πατάει κάτι. Μου δίνει απόδειξη. Ξανακάγκελο εγώ. Τον ρωτάω. Από πότε τα περίπτερα έχουν τέτοια σύστημα με barcodes? Υπάρχει νομοθεσία μου λέει. Δεν τα έχω δει ΠΟΥΘΕΝΑ, λέω. Το περίπτερο αυτό ανήκει σε εταιρεία, μου λέει και τέλος πάντων μας βολεύει. Wow, απαντάω. Μπράβο. Επιτέλους. Έχουμε και fax, συμπληρώνει και μου δείχνει το fax δίπλα στην ταμειακή.

Χαμογελάω και του δίνω τα συγχαρητήριά μου ξανά. Μου λέει καλημέρα. Του λέω καληνύχτα.

|

2 Comments:

At 4/28/2005, Blogger Stavros Martinos said...

μπήκα σε ταξί με GPS...Εμπειρία. Πεντακάθαρο, και ο ταρίφας ήταν τρελός κομπιουτεράς, μετανάστης από τον Καναδά.
τα περίπτερα με scanner/πιστωτικές έχουν πλάκα - τα μόνα που ξέρω είναι αυτό στην αρχή της Κηφισίας μπροστά στα Everest και το άλλο μπροστά στο Αίθριο στην Αγ. Κωνσταντίνου (Μαρούσι), τα οποία μάλιστα λειτουργούν 24-7 και έχουν τα πάντα.

 
At 4/28/2005, Anonymous Anonymous said...

+ αυτό στην (πρώην) Ηβη.
Ω, εταιρεία!

 

Post a Comment

<< Home