Thursday, April 21, 2005

ήμαρτον

Είναι Τετάρτη βράδυ. Μπιπ-μπιπ. Έχω sms.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ+ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΝΕΟΣ 29 ΜΑΙΩΝ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΠΟΛΛΗ ΜΟΝΑΞΙΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ+ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΣΧΕΣΗ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ+ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ, ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ, ΕΝΑ ΠΟΤΟ Ή ΝΑ ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ ΜΑΖΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΑ. ΓΙΩΡΓΟΣ. ΥΓ:ΜΕΝΩ ΜΟΝΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΤΕΕ.

αντιδράση
1. έκπληξη
2. γέλια.
3. Σκέψη: κρίμα... Πόσο sad and pathetic είναι αυτό?
4. πιο εύκολα βρίσκει σήμερα κανείς άντρα/γυναίκα παρά μια γαμάτη δουλειά.
5. το ΤΕΕ πρέπει να το ρίξει στα συνοικέσια

|

24 Comments:

At 4/21/2005, Blogger evee said...

απάντηση(με έπιασε το καλό μου :Ρ):
ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΩΡΓΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΦΑΣΗ. ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

ανταπάντηση:
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ ΜΕΣΑ ΜΟΥ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ

 
At 4/21/2005, Anonymous Anonymous said...

Carpe diem? Μπράβο! Προχώ ο γιάπωνας!

 
At 4/21/2005, Anonymous Anonymous said...

Τadao Ando. Οκ! Καλός, αλλά η Church of the light που είδα είναι μεν εντυπωσιακή - για εκκλησία - αλλά έχει μερικές σκληρές τευτονικές γραμμές, που μου θυμίζουν τα κεντρικά της Allianz στο Μόναχο. Επίσης σε μερικές περιπτώσεις έχει πάρει - ή έχει δώσει - έντονα στοιχεία από/στο Εβραικό Μαυσωλείο του Nταχάου! Κάτι πιο ... extrem??

 
At 4/21/2005, Anonymous Anonymous said...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΥΛΙΑΜ ΜΠΑΡΟΟΥΖ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ;

 
At 4/21/2005, Blogger evee said...

τα ΕΝΤΕΛΩΣ ασυνάρτητα comments που έβγαλε αυτό το post περιέργως συνάδουν με το εντελώς ασυνάρτητο της φάσης που περιέγραψα... ήμουν έτοιμη να τα σβήσω διότι τα είχα πάρει ελαφρώς, αλλά λέω να τα αφήσω και να μετονομάσω το post σε "ό,τι του φανεί του λωλο-Στεφανή"

 
At 4/21/2005, Anonymous Anonymous said...

Eve, τρελλαίνομαι με τα σουρεαλιστικά comments στα τελευταία σου post!!

(Καλά ο τύπος που σου έστειλε sms είναι ασχολίαστος..Και η ατάκα ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ, πεπαλαιωμένη...

 
At 4/21/2005, Blogger Zpi said...

πεπαλαιωμένη η ατάκα, αλλά και τι να πεις μετά από smsική χυλόπιτα; και επειδή όντως παίχτηκε πολύ ασυναρτησία στα σχόλια... Τιμή στο δίκαιο αγώνα των ταξιτζήδων
Ευχαριστώ

 
At 4/21/2005, Blogger Nassos K. said...

Κι εγώ συμφωνώ eve.
Το γιαούρτι χωρίς φρούτα είναι καλύτερο.

 
At 4/21/2005, Blogger NickTheCreek said...

καλά eve, τι αγγελία ήταν αυτή στο ΤΕΕ και ταρακουνήθηκε ο τύπος; Ναι, νομίζω πως ήταν μουσακάς (συνεισφορά στο σουρεαλισμό κτλ κτλ)

 
At 4/21/2005, Blogger evee said...

gia douleia agapite, gia douleia (kanoniki.. oxi apo tis alles :P)

 
At 4/21/2005, Anonymous Anonymous said...

Εκμεταλλευόμενη το γενικό κλίμα και εμπνεόμενη από τον Τρελοπίθηκο, δηλώνω ότι:
δοκιμάστε γιαούρτι με γλυκό κυδώνι και θα με θυμηθείτε (και όταν το φάτε και όταν ζυγιστείτε)!

 
At 4/22/2005, Blogger Promitheas said...

Ζωγράφισε ο άτιμος αλλά μου φαίνεται προικοθήρας, γιαυτό την έπεσε σε αγγελία αρχιτεκτόνισσας. Την επόμενη φορά θα βρει αγγελίες πώλησης ακινήτων και θα την πέσει σε γυναίκα που να πουλά πεντάρι ρετιρέ. Πάντως η φάση με τα "τυφλά" ερωτικά εσεμές είναι σαν το λότο, δεν κερδίζεις ποτέ και χαλάς και τα λεφτά σου. :-)

 
At 4/22/2005, Anonymous Anonymous said...

ΜΕΝΩ ΜΟΝΟΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ

Αυτό τώρα γιατί το είπε?
(το "μόνος" βασικά ;-)

 
At 4/22/2005, Anonymous Anonymous said...

O antrhwpos prospathei na epikoinonisei kai den vriskei tropo..kai h vathiteri aitia twn blogs einai - peripou - to idio pragma.. To meson diaferei

 
At 4/22/2005, Blogger evee said...

Προμηθέα: "...αλλά μου φαίνεται προικοθήρας, γιαυτό την έπεσε σε αγγελία αρχιτεκτόνισσας": μου επιτρέπεις να το κάνω forward ε? :Ρ

Ανώνυμος ο πρώτος: εσύ γιατί λες? (παραπέμπει ή σε "οικονομικά ανεξάρτητος" ή σε "έχω δικό μου χώρο για τη χώνεψη"...καλό either way)

Ανώνυμος ο δεύτερος: εν πολλοίς σωστό

 
At 4/22/2005, Blogger Stavros Martinos said...

ΜΕΝΩ ΑΝΑΥΔΟΣ ΣΤΑ ΕΞΑΡΧΕΙΑ...

 
At 4/22/2005, Anonymous Anonymous said...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ+ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΣ ΝΕΟΣ 9 ΜΑΙΩΝ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΠΟΛΛΗ ΜΟΝΑΞΙΑ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ+ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΑΠΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ ΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΣΧΕΣΗ. ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ+ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ, ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕ, ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΑΡΟ Ή ΝΑ ΔΕΙΠΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ ΜΑΖΙ. ΑΛΛΙΩΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΑ. ΖΩΓΟΣ. ΥΓ:ΜΕΝΩ ΜΕ ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΜΟΥ ΜΙΛΗΣΕ ΕΚΕΙΝΗ

 
At 4/23/2005, Blogger Oneiros said...

Χεχε, που να δείτε τι έχει να γίνει στο συγκεκριμένο σπορ όταν φτηνύνουν τα MMS :-P

Έχει κάποιο δίκιο κι ο ανώνυμος #2, αλλά έχει σημασία και το στυλ' το συγκεκριμένο SMS λες και γράφτηκε από template για αγγελία σε εφημερίδα.

 
At 4/23/2005, Blogger Promitheas said...

μου επιτρέπεις να το κάνω forward ε?

Ασφαλώς. Βλέπω αρχιτέκτονες και σκέφτομαι τον Vovos, τι φταίω ο χριστιανός; :-D

 
At 4/23/2005, Blogger evee said...

the_real_martinos: lolol

anonymos + lefty: congratz, είστε στο πνεύμα

oneiros: τα sms είναι δίκοπο μαχαίρι

προμηθέα: παρεξήγησες-> θα το έκανα forward στον Babis! lolololl
χρειάζεσαι επειγόντως ενέσεις επιμόρφωσης... άκου σκέφτηκα μόνο τον Vovo! Πάντως η ατάκα μου ήταν λίγο προβοκατόρικη. Η γκρίνια -την οποία εγώ αντιπαθώ- παίζει πολύ αναφορικά με τα λεφτά και είπα να το πετάξω και εγώ να δω τι ψάρια θα πιάσω. Ό,τι δουλειά και να κάνεις, άμα κάνεις ελεύθερο επάγγελμα παίζει να βγάλεις λεφτά, παίζει και όχι. Απλά μόλις σε διάβασα, θυμήθηκα μια καθηγήτριά μας(Φωτίου) που στο πρώτο μάθημα, στο πρώτο έτος, μας είχε πει ότι όποιος ήθελε να γίνει αρχιτέκτονας για αν βγάλει παλαβά λεφτά, διάλεξε λάθος σχολή. Παίζει φυσικά ως ενδεχόμενο, αλλά το πιθανότερο είναι ότι απλά θα ζει καλά. Τεσπά, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.

 
At 4/23/2005, Blogger Stavros Martinos said...

το πήδημα, το πήδημα...

 
At 4/23/2005, Blogger Stavros Martinos said...

άσχετο - τί είδε ο Γιαπωνέζος;

 
At 4/26/2005, Blogger Promitheas said...

Παίζει φυσικά ως ενδεχόμενο, αλλά το πιθανότερο είναι ότι απλά θα ζει καλά.
-
Φταίνε οι ταινίες με πλούσιους αρχιτέκτονες, π.χ. Κουαρτέτο σε τέσσερεις κινήσεις, αν η μνήμη μου δεν με απατά -πάλι.

 
At 4/28/2005, Blogger Stavros Martinos said...

>Φταίνε οι ταινίες με πλούσιους αρχιτέκτονες

Οπως Ψίθυροι Καρδιάς; (..."Ερατώ, έμπα μέσα!")
που τα είδε τα λεφτά ο τύπος;

 

Post a Comment

<< Home