Monday, April 11, 2005

W H A T T H E F U C K ?&!!! ?**&^????

Tα έχω πάρει Ε Ν Τ Ε Λ Ω Σ !!!!!!

ΜΑ Ε Ν Τ Ε Λ Ω Σ !!!!!!


Ψάχνωντας να βάλω τα links για το προηγούμενο post, ανακαλύπτω ότι BLOGGER comments σε posts -που θυμάμαι πολύ καλά- του Οκτώβρη 2004 και του Νοέμβρη, έχουν εξαφανιστεί!!!!!!!!!!!!! Πιο νωρίς δεν τόλμησα να κοιτάξω για να μην πάθω εγκεφαλικό.
(η πρώτη εκδοχή του κειμένου έλεγε σκέτο posts, όχι comments σε posts,sorry γράψε λάθος)

Ελπίζω να είναι κανένα κόλλημα που τράβηξε τώρα το blogger, και αύριο να του περάσει. Δεν νομίζω να έχει να κάνει με το εξαιρετικά απλό(τι καλά!)πρόγραμμα HTTrack Website Copier που κατέβασα για να κάνω backup το blog!!! Aυτό που πρότεινε ο Kuk σε post του CrazyMonkey νομίζω (sorry παιδιά δεν θυμάμαι και είμαι σε εντελώς έξαλλη κατάσταση για να βάλω link). Μου φαίνεται ΕΝΤΕΛΩΣ ξεκάρφωτο. Η πιθανότερη εκδοχή για μένα είναι ότι όπως τα έχει παίξει το BLOGGER τελευταία, έχει αρχίσει να σβήνει ότι δεν του γουστάρει.

Είμαι πολύ θυμωμένη. Και στεναχωρημένη.

|

4 Comments:

At 4/11/2005, Blogger Oneiros said...

Ouch! Ελπίζω να πρόλαβες να πάρεις backup και από τα σχόλια (και του blogger και του haloscan), και να είναι όντως περαστικό το συμβάν. Σε καταλαβαίνω απόλυτα, και τα δικά μου τα νεύρα θα γίνονταν τσατάλια με κάτι τέτοιο (όχι μόνο για το blog, αλλά για την ξαφνική κι ανεξήγητη απώλεια οποιωνδήποτε δεδομένων εμπιστευόμουν σε ξένο server).

ΥΓ: Τα links για το ΗΤtrack, και το post του CrazyMonkey.

 
At 4/11/2005, Blogger Unknown said...

Μην ανησυχείς Εύη δεν θα είσαι μόνη σου στο τρελάδικο, θα είμαι στο διπλανό κρεβάτι! Υποτίθεται Μην ανησυχείς Εύη δεν θα είσαι μόνη σου στο τρελάδικο, θα είμαι στο διπλανό κρεβάτι! Υποτίθεται ότι μετακόμισα το μπλογκ μου εδώ για καλύτερα και με έχει τρελάνει κι εμένα! Το τελευταίο του καπρίτσιο είναι ότι μου ‘φαγε το blogrolling (τουλάχιστον εγώ δεν το βλέπω, εσείς?)! Εσένα τουλάχιστον βλέπω ότι δουλεύει κανονικά... Count your blessings!...

Όνειρε ‘στω για τα λινκ!...

 
At 4/12/2005, Blogger evee said...

εγώ τα έχω κεντήσει με τα χεράκια μου ένα ένα...ίσως γι'αυτό και είναι ΟΚ

στο τρελάδικο δεν σκοπεύω να πάω παρεπιπτώντως γιατί μου φαίνεται πως θα βαριέμαι να μην κάνω τίποτα όλη μέρα αλλά thanks για την προσφορά της ωραίας σου παρέας

παρεπιπτώντως το λευκό συνολάκι εκεί, είναι πολύ trendy τελευταία σε απανταχού τις πασαρέλες(μινιμαλισμός, πρωτότυπο κόψιμο τύπου origami, στυλ: ότι πρέπει για το καλοκαίρι)... θα το ξανασκεφτώ ;)

 
At 4/12/2005, Blogger Stavros Martinos said...

Και οι server έχουν ψυχή. Ο δικός μου (hellas.debating.net, παρέχεται από την devisie.net στην Ολλανδία και το κουτί είναι κάπου στις ΗΠΑ) ήταν κατά παράδοση σκατόψυχος και κάθε φορά που ξεκινούσε η αμερικάνικη βάρδια, έπεφτε. Πριν από δύο εβδομάδες απείλησα ότι θα τον παρατήσω και θα μεταφερθώ στο κουτί ενός φίλου από το Seattle. Από τότε δεν ξανάπεσε.
Στο μεταξύ ας λένε ό,τι θέλουνε για τον Bill Gates, έχω παρατηρήσει ότι όλοι οι server με Apache/Linux platform είναι ασανσέρ, όσοι δουλεύουν σε Windows είναι πολύ πιο σταθεροί.

 

Post a Comment

<< Home