Monday, July 04, 2005

what a city - what a night

Μπορεί λόγω τις καλοκαιρινής μπόρας να μην πήγα για το πρώτο μου μπάνιο.

Πέρασα όμως μια μέρα που μύριζε καλοκαιρινή βροχή, βρεγμένο χώμα και φύλλα. Και μου αρέσει η βροχή. Πολύ. Θυμήθηκα το περσινό -διαβαστερό αλλά ξεχωριστό- καλοκαίρι στο Λονδίνο. Είχα την ευκαιρία να μιλήσω για ένα από τα πιο αγαπημένα μου θέματα όταν μου είπε η Ν για ποτό. Στην μισοάδεια Αθήνα. Στην οποία οδήγησα σε άδειους βρεγμένους δρόμους ακούγοντας την απολαυστική ησυχία στην αρχή και για πολλοστή φορά τον "Βραχνό Προφήτη" (που καθόλου βραχνός δεν είναι για μένα)του Θανάση Παπακωνσταντίνου στη συνέχεια. Παρκάροντας στα μισοάδεια Εξάρχεια. Κουβαλώντας μια σακούλα με τα αγαπημένα μου βιβλία στα χέρια. Ενθυμούμενη πάνω στην κουβέντα τo Παρίσι, το Bερολίνο, το Delft, το παλαιό μεξικάνικο amor μου που τρία χρόνια μετά για να επανορθώσει μια μαλακία μου έστειλε πέρυσι λευκό τριαντάφυλλο και ποίημα του Neruda στην εστία. Όλα αυτά στους χαλαρούς "Χάρτες" με την φρέσκια σερβιτόρα. Με πολλά γέλια. Και πολλά όνειρα για ταξίδια. Και για το μέλλον.

Μια υπέροχη μέρα. Και ένα γλυκό υπέροχο βράδυ.

|

7 Comments:

At 7/04/2005, Blogger Oneiros said...

Οι Χάρτες είναι απ' τα αγαπημένα μου μαγαζιά (I mean, στον πλανήτη), και μου εμπνέουν κι εμένα παρόμοια διάθεση όποτε κάθομαι στο sloping πεζόδρομο για καφέ. Χαιρετίσματα στο Statler και στον Waldorf, όποτε ξαναβρεθείς από κει.. :-)

 
At 7/04/2005, Blogger Dimitris Athanasiadis said...

Στο πλαίσιο των Χαρτών, οι S&W οι μασκώτ του είναι ή οι μπαρμεν του;

 
At 7/04/2005, Blogger Oneiros said...

οι S&W οι μασκώτ του είναι ή οι μπαρμεν του;

..υποπτεύομαι ότι είναι η διεύθυνση ;-)

 
At 7/04/2005, Blogger evee said...

χα!

τι έγινε ρε παιδιά?
τα Εξάρχεια ήταν μισοάδεια χτες και οι μονοι θαμώνες ήταν οι bloggers? (βλ. και σχετικό post diafanou)

lololol...σαν τα σαλιγκάρια ας πούμε!

 
At 7/04/2005, Blogger Stavros Martinos said...

Εξακολουθώ να βρίσκομαι μπροστά από την εποχή μου.
Έβγαλα τη νύχτα (01.00 και μετά) με παρέα στα σκαλιά μιας πολυκατοικίας δίπλα στα Goody's στην Αλεξάνδρας, και για 2 ώρες κάναμε διαρκώς χαρούμενο τον περιπτερά που διανυκτέρευε. Μετά τη βροχή η μέρα είχε μια απίστευτη διαύγεια, το ίδιο και η νύχτα. Νομίζω έχω εντοπίσει καινούριο trend, το βράδυ όλη η Αλεξάνδρας είναι στα πεζοδρόμια και τις πλατείες, πλήθος πολυεθνικό, χαλαρό και όμορφο. Τα Εξάρχεια μου αρέσουν πολύ, αλλά φοβάμαι ότι το πάνε για νέος Ψυρρής (...γενικά παρατηρείτε μια προοδευτική μείωση του φολκλόρ στην πιάτσα που περπατάει με τα χρόνια; Θησείο>Ψυρρή>Γκάζι>Εξάρχεια). Νομίζω το καινούριο downtown αρχίζει και φτιάχνεται στου Γκύζη. Υπόθεση πενταετίας.

 
At 7/04/2005, Blogger Stavros Martinos said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 7/04/2005, Blogger Oneiros said...

Στο πλαίσιο των Χαρτών, οι S&W οι μασκώτ του είναι ή οι μπαρμεν του;

..και στον ελεύθερο χρόνο τους, ταινιοκριτικοί!

 

Post a Comment

<< Home