Friday, June 17, 2005

sex + the city 704

η οικειότητα και το μορφωτικό χάσμα

Η Ε. δεν είναι καμιά θεά. Είχε όμως πάντα τρελή πέραση σε γκόμενους. Τη συνάντησα τυχαία στο δρόμο πηγαίνοντας για καφέ με τη Β. Θέλεις να έρθεις μαζί μας? Θέλω. Πάω από το σπίτι να αλλάξω και θα’μαι εκεί σε λίγο. ΟΚ.

Η Ε δεν ανήκε ποτέ στις στενές μου φίλες, ήμασταν όμως πάντα λίγο πολύ στην ίδια ευρύτερη παρέα. Ομιλητική, με τρελό humor και σεμνό γέλιο(τι συνδυασμός!).

Συναντιόμαστε με τη Β. Σε λίγο έρχεται και η Ε. Ο απογευματινός καφές στα Εξάρχεια τελικά δεν θα είναι καφές. Θα είναι δυο μπύρες έκαστη. Είχαμε να τα πούμε καιρό. Κάνουμε update. Μιλάμε για καλοκαιρινές συναυλίες. Η Β λέει για μια με house μουσική. Η Ε βγάζει σπυριά. Εγώ? Ποτέ! Μα σου άρεσε. Ε, τώρα δεν την αντέχω. Από τότε που χώρισα με ένα γκόμενο που μου έβαζε πρωί, μεσημέρι, βράδυ, στο σπίτι, στο αυτοκίνητο, στον υπολογιστή, στο club (α, ήταν DJ στο είπα?)… έπηξα! Ποιος γκόμενος ρε συ Ε?

Α, τα’χα ένα φεγγάρι με ένα DJ. Θ τον έλεγαν. Είχα βγεί ένα βράδυ στο HOME, ο τύπος έβαζε μουσική εκεί, μου φάνηκε καλός, τα τσιγάρα μου είχαν τελειώσει, πάω ζητάει τσιγάρο, ο άλλος μου κάνει νόημα «έξω», ωραίος δε, να σημειωθεί στα πρακτικά, με τη μια [κάνει χειρονομία υστερικής αγκαλιάς σε ψηλότερο ατόμο, σκάμε στα γέλια], τρεις μέρες μετά ξανασυναντιόμαστε για καφέ.
Ώπα, είχε και συνέχεια? Και?
ΤΙ ΚΑΙ? Και ξενέρωσα! ΞΕ ΝΕ ΡΩΣΑ!
Ήτο πανίβλαξ?
Ήτο γκάου. Επικοινωνία μηδέν. Ένα κινούμενο δοκίμιο πάνω στο πώς να ξενερώσετε με ένα γκόμενο. Οικειότητα με τη μια και χωρίς ενδιαφέροντα πλην της house από την άλλη.
Δηλαδή? Για πες την εκδοχή σου…

Ε, πρώτον με άρχισε -σαν την τελευταία γκομενίτσα της σειράς- να με πρήζει με την οικογένειά του. Άρχισε να μου λέει σαν έτοιμος από καιρό, σαν θαρραλέος –σε εμένα που φαντάζεσαι πόσο με ήξερε!- για τον θείο του, τον πατέρα του, κάτι μηνύσεις ανάμεσά τους.. άστα.. η λίμπιντο στο τρίτο υπόγειο! Ανάμεσα στα χασμουρητά μου με ρωτάει αν βαρέθηκα και μου ανακοινώνει ότι θα μου εξομολογηθεί τον πόνο του.
Ανασκουμπώνομαι ως άλλη ψυχολόγα, βαθειά ανάσα, παραγγέλνω και κάτι να πιω διότι ήμουν περίεργη πόσο θα τραβήξει και μου αποκαλύπτει το ψώνιο του: να κάνει ένα τεράστιο tattoo στη γάμπα με κάτι δράκους!! Που τον βρήκα τον hell’s angel? Το τι ανεκδιήγητα συμπλέγματα γοργόνων κλπ μου περιέγραφε δεν θα το φανταστείτε. Τελικά κατέληξε στο ότι η μαμά του του είπε έχει φλεβίτιδα και έτσι δεν θα μπορέσει να πραγματοποιήσει το όνειρό του. Το φαντάζεσαι? ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΦΛΕΒΙΤΙΔΑ!! ΠΟΥ τον βρήκα? Πόσο ντεκαυλέ είναι αυτό?

Δεύτερον είναι εντελώς.. πώς να το πω… το βιβλίο έχει ως αντικείμενο να το δει από το Λύκειο! Νομίζει πως μετά το Λύκειο χρησιμοποιείται μονάχα για να κρατάει την πόρτα ανοιχτή.
Το γνωστό θέμα περί μορφωτικού gap? Σπάνιο τη σήμερον ημέρα αλλά μου έχει τύχει και εμένα… άλλη φορά όμως τα δικά μου. Για πες…
Άστα, ένα σου λέω. Με παίρνει τηλέφωνο μια μέρα για να βγούμε. Που είσαι? Παπασωτηρίου. Σιωπή. Δηλαδή? Στο βιβλιοπωλείο. Και ΤΙ κάνεις εκεί? Πήρα δυο βιβλία. Παύση. Αλό? Πήρες βιβλία? Ναι. ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ? Εεεεχμμμ.. να τα διαβάσω? ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΑ! (εδώ έχω αρχίσει και τα παίρνω κανονικά με το γίδι. Να στα φέρω στο κεφάλι ηλίθιε). Βιβλία? Ναι. Να τα διαβάσεις? Εεεεε, ΝΑΙ! Βιβλία ε? Ε, το’παμε! Σαν το «πορτοκαλάδα? από πορτοκάλια?»!!!! Άστα. Μια πίκρα. Σκέψου ότι δεν του είπα ούτε για το master. Που να κάτσω να εξηγώ την ορολογία τώρα…
Αμάν ρε Ε! Που τους βρίσκεις? Και μετά? Αυτό ήτο? Finito la musica - passato la fiesta?
Ε, για να πω την αλήθεια είπα να κάτσω να δω πόσο θα αντέξω.
Ήθελες και να κάνεις έρευνα? Ώπα ρε βασανισμένη! (γελάκια)
Χαχαχχαχαα! Ναι! Είχα βάλει και στοίχημα με τη Κ πόσο θα αντέξω.
Στοίχημα!!! Είσαι απίστευτη! Και πόσο άντεξες με τον flatliner?
Τρεις εβδομάδες! Χαχαχχαχαχα.
(!!!!)
Τελικά πάμε να το παίξουμε politically correct και ότι ο έρωτας είναι μόνο χημεία αλλά μαλακίες. Κλισέ ξεκλισέ για τις γυναίκες τουλάχιστον ο έρωτας θα περνάει πάντα από το μυαλό. Από εκεί ξεκινάει η χημεία.
Και για τους άντρες το ίδιο ισχύει. Περισσότερες εξαιρέσεις εδώ, αλλά ισχύει.
Ναι, μάλλον.
Να παραγγείλω άλλον ένα γύρο μπύρες?

|

19 Comments:

At 6/17/2005, Blogger Stefanos said...

Καλή φάση. Εγκεφαλικά νεκρός ο τύπος. Αλλά μην νομίζετε οτι αυτό περιορίζεται σε αυτήν την συνομοταξία. Παρόμοια αντίδραση περι βιβλίων είχα από συνάδελφο, που θεωρητικά είχε και ένα μάστερ ο άνθρωπος. Είχε πει την αμίμητη αττάκα : "Τι τα κάνεις τα βιβλία? Αφού υπάρχει η τηλεόραση". Εκεί απλά γύρισα πλάτη και έφυγα.
Και ναι, και εμείς οι άντρες (εντάξει ένα σημαντικό ποσοστό τουλάχιστον)πλέον έχουμε σταματήσει να εντυπωσιαζόμαστε απλά και μόνο από ένα ωραίο σώμα (οχι βέβαια πως σταματήσαμε να σας τσεκάρουμε στο δρόμο οταν φοράτε αυτά τα καλοκαιρινά τα υφασματάκια :) ). Αμα η άλλη έχει εγκεφαλογράφημα τελεία, ε τι να την κάνεις...

 
At 6/17/2005, Blogger Κώστας said...

Μου έχει συμβεί να πάω σε ένα πάρτυ και να γνωρίσω μιά 'απλά' ενδιαφέρουσα κοπέλα. Όταν με πληροφόρησαν ότι είχε αποφοιτήσει πρώτη στο έτος της και είχε πάρει υποτροφία για σούπερ διδακτορικό, έγινε ξαφνικά στα μάτια μου, η πιό ποθητή εκεί μέσα!
Πάντα έπαιζε για μένα πολύ σπουδαίο ρόλο η ευφυΐα στις γυναίκες, αλλά νόμιζα ότι ανήκα σε μιά πολύ μικρή μειοψηφία. Χαίρομαι που διαπιστώνετε ότι υπάρχουν αρκετοί πλέον και που το επιβεβαιώνει και ο Estarian.
Υ.Γ. ΄Ελαβες γνώση ενός μέιλ ή το έφαγε η μαρμάγκα του hotmail anti-spam;

 
At 6/17/2005, Blogger Oneiros said...

Σήμερα έτυχε να έχω μιά συζήτηση με νεότερο συνάδελφο απ' τη δουλειά, πρώην κλασικό "eager κάγκουρα", ο οποιός μου παραπονιόταν για τις καραβιές όμορφων πιπινιών της Κουρασμένης Γενιάς στην παραλία που δεν καταλάβαίνουν τι σημαίνει ματαιότητα, δεν ξέρουν / θέλουν να δίνουν πάσες κι εκτιμούν τις βαθύτερες αναζητήσεις σ' έναν άντρα μόνο για το εφέ που έχουν στο καμάκι. Ξαφνιάστηκα, είναι η αλήθεια' έχω συνηθίσει ν' ακούω τέτοιες διαλέξεις (ενίοτε να τις παραδίδω κι ο ίδιος), αλλά από μουρτζούφληδες ή "καμένους" thirtysomething. Υπό άλλες συνθήκες, για να αλαφρύνω το κλίμα θα του έλεγα ότι τον έχει φάει η δουλειά, ότι είναι ντεφορμέ κι ότι την πέφτει στα λάθος πιπίνια, αλλά κάπου δε μου πήγαινε να το ρίξω στην πλάκα εκείνη τη στιγμή.

Τα ενδιαφέροντα και οι αναζητήσεις, αλλά κυρίως η ζωντάνια, η ζεστασιά και το χιούμορ είναι βασικές ανθρώπινες ποιότητες, κι είναι λογικό να τις ψάχνουμε στις σχέσεις. Δε μ'αρέσουν τα εύκολα συμπεράσματα και οι γενικεύσεις, αλλά παρατηρώ πως όσο περνάει ο καιρός πληθαίνουν οι παραπονούμενοι κι απ' τα δύο φύλλα.

Όσο για το IQ, δε χρειάζεται να έχει διδακτορικό μια γυναίκα για να τραβήξει το ενδιαφέρον ενός άντρα (ξέρω κάτι Κουρασμένες κι άχρωμες PhD-ίβες..)' όπως τα λέει ο Estarian είναι.

 
At 6/18/2005, Anonymous Anonymous said...

malista...
Profanws h filh sou diavase ena choelo ante afhse kai sth mesh enan
uberto eko kai nomise oti tis axizei o prytanhs tou panepisthmiou ths sorvonnis!
Kai an den htan omoia me ton Dj (kata bathos) tote ti ekane 3 vdomades??
to alothi tou stoiximatos?
xaxa (as gelasw)
gia ton p....o kathotane glukeia mou gia ton p....o (pragma fysika pou den tis dinei aeara uperoxhs apenanti ston Dj alla thn katatasei stn idia sunomotaxia vourlwn)

merci
dimitris k

 
At 6/18/2005, Blogger evee said...

estarian έρχομαι και εγώ μετά τον Oneiro να συμφωνήσω μαζί σου

??sta? δεν έλαβα κανένα email και ούτε στα junk βλέπω τπτ

oneire δεν είναι θέμα "όσο περνάει ο καιρός πληθαίνουν οι παραπονούμενοι κι απ' τα δύο φύλα". Την σήμερον ημέραν που οι περισσότεροι έχουν σπουδάσει κάτι τουλάχιστον ένα βιβλίο περιμένεις να το διαβάζουν. Μάλλον εκεί όμως έγκειται το ζήτημα. Ότι έχουν πήξει και θέλουν αβάσταχτη ελαφρότητα στο είναι? Τι να πω? Εικασίες κάνω.

dimitri K απαξιώ την κομπλεξική ατάκα που πέταξες στην αρχή, για να σου αποκαλύψω το περιεχόμενο του προαναφερθέντος στοιχήματος: Π..ος , ή άνθρωπος (π...ος, μυαλό, συναισθήματα, επικοινωνία κλπ)? Επίσης να σημειώσω ότι δεν βρίσκω τπτ κακό στον π..ο για τον π..ο ή στο μ...ί για το μ...ί.

-τι σεμνοτυφία!!??!! :Ρ-

Περί ορέξεος κολοκυθόπιτα.

 
At 6/19/2005, Anonymous Anonymous said...

e tote na to leei xekathara i fili
sou i i kathe fili oti xereis egw phga m ayton giati ton goustara gia ton p...o kai oxi na to dianthizei me xilies duo dikaiologies provalwntas thn
dithen pneymatikh anwterothta ths!

Epishs se sumvouleuw na to kaneis kai su giati para eisai sthn tsita.

dimitri k

 
At 6/19/2005, Anonymous Anonymous said...

Ρε,τι είπες τώρα ;;;;

Είναι 5 το πρωί και έχω ήδη πετύχει ένα τεράστιο άθλο.

Έχω γυρίσει στη Λαμπρινή από του Ψυρρή με τη vespa μου χωρίς να έχω κάνει κακό στον εαυτό μου αλλά ούτε και σε άλλους ανυποψίαστους όντας απολύτως ντίρλα στο μεθύσι.

Μιλάμε τόσο ντίρλα που τα γράμματα στην οθόνη τα βλέπω δεκαπλά αλλά θα βάλω τα δυνατά μου να απαντήσω, γιατί πάνω στο μεθύσι μου μπορώ να πώ πράγματα που -το επίπεδό μου- δεν θα με άφηνε υπό κανονικές συνθήκες, να πώ.

Δεν απευθύνομαι σε σένα Εύη,ούτε στην Ε. αλλά σε απροσδιόριστο αριθμό ανθρώπων που ίσως καταλάβουν ίσως και όχι.

Παρότι το παλεύω δεν μπορώ να συνεχίσω λόγω μέθης.
Όταν συνέλθω θα συνεχίσω ........

 
At 6/19/2005, Anonymous Anonymous said...

Anamenoume me agwnia emeis oi aprosdioristoi!!

 
At 6/19/2005, Blogger Oneiros said...

Την σήμερον ημέραν που οι περισσότεροι έχουν σπουδάσει κάτι τουλάχιστον ένα βιβλίο περιμένεις να το διαβάζουν

Εκεί είναι το πρόβλημα: ότι στοιβάζονται όπως όπως στην τριτοβάθμια και για όλη την υπόλοιπη ζωή τους ταυτίζουν το διάβασμα με τον καταναγκασμό.

Ότι έχουν πήξει και θέλουν αβάσταχτη ελαφρότητα στο είναι?

Και είναι ελαφρότητα η militant καφρίλα, ή η προσποιητή Κούραση; Νομίζω το να χαλαρώσεις και να διαβάσεις ένα βιβλίο επειδή έτσι γουστάρεις θέλει λιγότερη προσπάθεια, πχ. απ' το να κάνεις veg out ανελλιπώς στα ριάλιτι για να μπορείς να συμμετέχεις στις συζητήσεις της παρέας (btw, είναι ενδιαφέρον ότι το "φύτεμα" στα ελληνικά σημαίνει δύσκολο διάβασμα, και στα αγγλικά λιώσιμο μπροστά στην τηλεόραση!).

ΥΓ: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι για τις γυναίκες ο έρωτας περνάει απ' το μυαλό, το θέμα είναι οι ..συντελεστές βαρύτητας. θα μου πεις, καλά να πάθει όποιος μπλέκει πχ. με γυναίκες Hondos Center, αλλά δυστυχώς η ..χοντοσεντερίαση είναι κολλητική (peer pressure).

 
At 6/20/2005, Blogger Promitheas said...

Ορίστε, η γενιά που μεγάλωσε με το Σάκη τον υδραυλικό και τη Λιλή την οδοντίατρο ξεπερνά τα στερεότυπα και τα κλισέ της.
Ή μήπως όχι;

 
At 6/20/2005, Blogger Stavros Martinos said...

Η φίλη σου ψώνισε γκόμενο μεταμεσονύκτια ώρα μέσα στα σκοτάδια και τα τσιγάρα και τους άλλους γκόμενους με τσιγάρα για να περνάει η ώρα-ρε-μαλάκα και το πήγαινε για σχέση; Και τους καφέδες τρεις εβδομάδες τί τους ήθελε; Τόσο καιρό είχε για πέταμα; Ποιμενικό μου ακούγεται το ειδύλλιο, κρίμα τα πτυχία της...

 
At 6/20/2005, Blogger Stavros Martinos said...

Πλάκα έχει το Sex and the City, μόνο που μου θυμίζει το ανέκδοτο με τις γυναίκες που κάθονται και βλέπουν τσόντες για να δούν στο τέλος ποιά παντρεύεται τον πρωταγωνιστή.
You've gone a long way baby, μόνο που ακόμα θέλει πολύ περπάτημα...

 
At 6/20/2005, Blogger evee said...

παιδιά χαλαρώστε

"ειρήνη ημίν"

τι μου πάθατε? περάσατε τριήμερο στην πόλη και λυσσάξατε όλοι μαζί?

βασικά άπαντες κατέχουν τμήμα της αλήθειας.

Και οι estarian/oneiros έχουν δίκιο για το κοινό περί γκομενικού αίσθημα

και οι dimitris k/the_real_martinos για την Ε που δεν ξέρει τι θέλει(και ΠΟΥ το ψάχνει)

και ο promitheas που μιλάει με στερεότυπα για τα στερεότυπα (:Ρ) και ο takis που δεν καταλαβαίνω γιατί μιλάει καν, αλλά λόγω οίστρου νομίζω μια χαρά το πάει

Μερικές εξηγήσεις γιατί έχει κουραστεί η φάση(a storm in a teacup):

η ιστορία ήταν απλά η αφορμή για μια κουβέντα. Βλέπω όμως ότι αποπροσανατολιστήκατε από την Ε, από τον τίτλο και από διάφορα μύρια άλλα, αλλά εδώ είναι το δικό μου blog και δεν θα γράφω με τον πιο politically correct ή άχρωμο τρόπο προκειμένου να μην με παρεξηγεί κανένας από εσάς και ποτέ. Θα γράφω με τον δικό μου τρόπο. Και κάθε σφάξιμο ευπρόσδεκτο. Και κάθε επικρότηση επίσης. Comments δεν θα διαγράφω(με κάποιες εξαιρέσεις ίσως) διότι θεωρώ ότι
α. ο καθένας μπορεί να γίνει ρεντίκολο και χωρίς να χρειάζεται τη βοήθειά μου
β. οι αναγνώστες είναι ξύπνιοι enough για να μπορούν να κρίνουν από τα λεγόμενά του ποιος είναι τι. όσο έκθεση είναι για μένα, άλλο τόσο είναι και για εσάς το blog. Όσοι σοκάρονται απλά ας το πάρουν αλλιώς.

Τέλος, για όσους διαφωνούν αδιαφορώ. Δεν έχουμε δημοκρατία εδώ.

φιλιά
:)

 
At 6/20/2005, Blogger Stavros Martinos said...

μου αρέσεις όταν γίνεσαι αυταρχική... :D

 
At 6/20/2005, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At 6/20/2005, Blogger evee said...

το πρώτο comment σβήστηκε

άντε να σφίγγουν οι κώλοι κάποιων που φοβούνται να μιλήσουν επωνύμως

 
At 6/20/2005, Blogger Stefanos said...

Η αττάκα που μου βγαίνει όλο και συχνότερα για όλο και περισσότερα θέματα τώρα τελευταία είναι "μέτρο γαμώ το κέρατό σας" . Ούτε υπεργυναικάρα και iq μαραμένης μου γαρδένιας, ούτε 1857 διδακτορικά και "μωρό μου φόρα αυτή τη σακουλίτσα εδώ". Μια εξωτερικά εντυπωσιακή γυναίκα περιμένουμε να μας εντυπωσιάσει και ειδικότερα. Και αμα δεν μας εντυπωσιάσει και έτσι προφανώς και ξενερώνουμε. Ειμαι αλλεργικός στους ηλίθιους. Μια καλλιεργημένη, έξυπνη και γαμώ τους τύπος, θα μας εντυπωσιάσει προφανώς και πάρα πολύ, αλλά άμα δεν μας αρέσει γενικότερα, ε ναι θα την δούμε σαν φίλη, πως να το κάνουμε. Πρέπει να υπάρχει μέτρο.Ισορροπία, πως το λένε. Ούτε χαζοβιόλα θεά ούτε υπερεφυές μπάζο (συγνώμη για τις εκφράσεις αν φαίνονται υπερβολικες).Και τα ίδια ελπίζω να ισχύουν και απο την μεριά των γυναικών. (Αυτό με συμφέρει γιατι πιστεύω πολύ περισσότερο στα μυαλά μου από ο,τι στα μούτρα μου :P).

 
At 6/20/2005, Blogger Stefanos said...

Α ναι και κάτι τελευταίο. Τα 1896 πτυχία, διδακτορικά κλπ λπ δεν εγγυώνται έξυπνο άνθρωπο. Ή έστω άνθρωπο "επικοινωνιακό" κοινωνικά.

 
At 6/20/2005, Blogger evee said...

συμφωνώ συμφωνώ και ξαναμανασυμφωνώ με την cool αντιμετώπισή σου Estarian.

Νομίζω ότι κάθε μη θερμοκέφαλο δίποδο (άντρας ή γυναίκα doesnt matter)θα επικροτήσει.

 

Post a Comment

<< Home