Thursday, September 01, 2005

2

Δεν είμαι μια. Είμαι δύο.

Μου το έχουν πει πολλές φορές. Μα το βλέπω και μόνη μου. Κοφτερή λογική και απαλό συναίσθημα. Λογική και παράλογη. Ψύχραιμη μα και νευρική. Υπομονετική μα και ανυπόμονη. Δυναμική και αναβλητική. Επίμονη, ξεροκέφαλη μα και περιμένω, «χαρίζω κάστανα». Το παρελθόν μου δίνει δύναμη, το μέλλον όνειρα. Και πάει λέγοντας. Με τα πόδια στη γη και το νού στον ουρανό αρέσκομαι να πιστεύω.

Και όπως σε κάθε περίοδο αλλαγών στη ζωή μου, από μια γουστάρω τρελά, από την άλλη θέλω να τελειώσει γρήγορα η αναμονή να πατάω κάπου διάολε! Ή μήπως όχι?

|

5 Comments:

At 9/01/2005, Blogger Nassos K. said...

Μην αγχώνεσαι evee. Ολα τα golum έχουμε ένα smigol μεσα μας.

 
At 9/02/2005, Blogger evee said...

Ναι αλλά όπως προείπα είμαι δύο και άρα η προίκα θα μοιραστεί. Καλύτερα βρες μια μονή να είσαι ήσυχος. Αν γίνω δε τρεις και χίλιοι δεκατρείς δε... καληνύχτα!

 
At 9/04/2005, Blogger Marina said...

evee Αυτό που έχεις λέγεται "being a grown-up". Welcome to the zoo (of grown-ups)..:-))

 
At 9/04/2005, Blogger Stavros Martinos said...

δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Αν έβαζα όλους τους πολλαπλούς εαυτούς μου μαζί, χαλαρά έβγαζα πρωτάθλημα μουντιαλίτο. Παρ'όλα αυτά, όλοι συνεργάζονται σε ένα αρμονικό και συνεκτικό σύνολο.
Εκτός από τις Τετάρτες.

 
At 9/04/2005, Blogger evee said...

Με αυτό το σχόλιο δεν περιμένεις απάντηση?

ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΣ ΤΕΤΑΑΑΑΡΤΕΣ???
;)

 

Post a Comment

<< Home