Thursday, August 18, 2005

αρχείο ή απλά αρχαίο?

Τι μανία και αυτή! Λέω να αλλάξω το portfolio μου. Ψάχνωντας να βρω ποικιλία φωτογραφιών ή κάποιες σε μεγαλύτερη ανάλυση κατέφυγα στο σωρό των CD στο βάθος του ραφιού.

Πρώτη παρατήρηση: είναι πολλά, τι να διαλέξω δεν ξέρω...μα το απαραίτητο συμμόρφωμα θα μου πάρει μήνες!! :(

Δεύτερη παρατήρηση: ποιός ξέρει πόσες φορές θα είχα χάσει αρχεία η αρχειοκαμμένη, γιατί η διάγνωση είναι προφανής. Πανικός. Ένα θέμα έχει back up σε διαφορετικά στάδια. Σε ένα συγκεκριμένο μέτρησα τουλάχιστον 6 CDs!!! Eπειδή δε εμείς κάνουμε συνήθως ομαδικές εργασίες (που διαρκούν μήνες, συμπεριλαμβάνουν ξενύχτια κλπκλπ) μερικά CD δε έχουν και φωτό από το process, τύπου αμοντάριστα πλάνα! Για να τα συμμαζέψω ποιός ξέρει πόσο καιρό που δεν έχω χρειάζομαι (ατάκα που συνειδητοποιώ ότι έγινε μοτίβο επαναλαμβανόμεο στο post).

Τρίτη παρατήρηση: Τι νόημα έχει το αρχείο? Και δεν μιλάω μόνο για επαγγελματικούς σκοπούς. Μιλάω για την εμμονή με την καταγραφή, την σχέση με την «ιστορία»/παρελθόν που κρύβεται πίσω από αυτά. Και τη θανατική μελαγχολία και απρόσμενη χαρά που σε πιάνει βλέποντάς το. Όχι ότι τότε πέρναγες καλύτερα, ήσουν πιο ευτυχισμένη/ος και τα ρέστα. Για αυτό το μυστήριο χαμόγελο που και σήμερα, έναν αιώνα και βάλε μετά την ανακάλυψη της φωτογραφίας, η αποτύπωση της «στιγμής»(Henry Cartier ζεις εσύ μας οδηγείς), της θέασης αυτής καθεαυτής της εικόνας δηλαδή προκαλεί.

Να παρατηρώ δηλαδή την τούφα από τα μαλλιά της Β να πέφτει στα μάτια της ενώ δουλεύουμε το τάδε project ξημερώματα στο σπίτι της Κ, σαν να είναι τώρα.

-δεν παίρνω drugs-

|

10 Comments:

At 8/18/2005, Blogger Νίκος said...

κι εμένα μου προκαλεί συγκίνηση το browsing σε παλιά "επιτεύγματα" αποθηκευμένα σε cd :)

 
At 8/18/2005, Blogger zavalos said...

ασχετο!

γιατι αλλαξες το eve σε evee;

 
At 8/18/2005, Blogger evee said...

ξύπνησα από άλλο πλευρό :Ρ εξάλλου Εύη με λένε. Άσε που η συμμετρία στο eve είχε αρχίσει να μου τη δίνει. Νομίζω πως είναι καλύτερο anyway.

 
At 8/18/2005, Blogger Thrass said...

Εγώ πάντως ψηφίζω "Evie".

 
At 8/18/2005, Blogger Head Honcho said...

Εμένα μου προκαλεί ρίγος η αίσθηση των πρώτων cd's που έχω τα παλιά αρχεία μου. Βλέπω cd's σχεδόν 7-8 χρόνων και πέραν του -life crisis που με πιάνει, βλέπω και τις δαχτυλιές (και ενίοτε κάτι buttprints) του τότε....

Μη πώ για τις φωτογραφίες (απο κάτι μικρούλες 256 colors για games projects εώς τις hi-color 16Μ και βάλε για προσωπικές φωτογραφήσεις...)

 
At 8/18/2005, Blogger zavalos said...

>>Ασε που η συμμετρία στο eve είχε αρχίσει
>> να μου τη δίνει

Οπου και να το πας στο αρχιτεκτονικο θα το γυρισεις. Γερη κατασκευη, συμμετρια, αρμονια του v στα e (2/3 1/3)

>> Εγώ πάντως ψηφίζω "Evie".
Εγω δεν προλαβα παιδια, εδυσε ο ηλιος.Εμεινα
με το ψηφοδελτιο στα δοντια.

 
At 8/18/2005, Blogger Nassos K. said...

Αυτό μα τα παλιά cd είναι αρρώστια. Σαν τις γιαγιάδες που δεν πετάνε παλιά σεμεδάκια, κι ας μη τα χρησιμοποιούν ποτέ!
Γενικά Εύη κι εμένα μου τη δίνουν τα αρχεία. Δες κι αυτό. Νομίζω θα σου αρέσει.

Μπάι δε γουέι, προτιμώ το evee.

 
At 8/18/2005, Blogger Nassos K. said...

Είναι "με" τα παλιά cd κι όχι "μα" τα παλιά cd.

Αν και ίσως ακούγεται καλύτερα έτσι μα τον Τουτατι!

 
At 8/18/2005, Blogger evee said...

Ψηφίστε όσο θέλετε, οι κάλπες δεν κλείνουν (έχω αρχίσει να το διασκεδάζω αυτό :D)

Η αλήθεια είναι μεν πως το πιθανότερο είναι να κρατήσω το evee αφού
α.είμαι ολίγον τις ξεροκέφαλη,
β. έχω μια αλλεργία να μου υποδευκνύουν άλλοι (being patronizing στα ελληνικά) πράγματα του τύπου: πως θα με λένε...ούτε η γιαγιά μου πριν τη βάφτισή μου τέτοιος οίστρος και
γ. φαντάζεστε πως δεν είχα σκεφτεί το evi ή το evie???? Jamais mon amis (έτσι γράφεται αυτό?)

Τεσπά, επειδή ξέρω ότι δεν πολυπτοείστε αν παίξει καμμιά καλή πρόταση γιατί να μην το ξανασκεφτώ? είπαμε...

Crazymonkey το είχα δει το post μα είμαι αρκετά ψωνάρα και οργανωτική που από τη μια φοβάμαι μη και χάσω κανένα μαργαριτάρι που έχω πετάξει και από την άλλη γουστάρω να τα βλέπω έτσι αραδιασμένα στο πλάι, τύπου άπαντα...νιώθω σαν τον Όμηρο τελευταία που σνειδητοποίησα πως η λίστα με τους μήνες έχει μακρύνει πολύ!

 
At 8/18/2005, Blogger evee said...

Art attack δεν έχεις δει το 2(3, 23, 53 κλπ)online δεξιά? Forum έχουμε καταντήσει εδώ μέσα (τς τς τς). Εκεί είναι και το email μου για να κανονίσουμε κάτι στο διαδικτυακό του αν έχεις webcam και εσύ :Ρ Αυτή τη στιγμή κάνω strip show σε ένα λυσσαλέο Θιβετιανό(ή τουλάχιστον έτσι μου συστήθηκε) επί πληρωμή...!!!

Πωπω.. πολύ από τα μούτρα σε πήρα :) To portfolio δεν είπαμε? ;) Είδες εκνευρισμό που προκαλεί? Αχ ελπίζω να το τελειώσω όσο καλά θέλω εγκαίρως.

 

Post a Comment

<< Home