Thursday, May 11, 2006

LIFO vs blogs // A.V. + blogs

Σήμερα, ημέρα Πέμπτη, προμηθεύτηκα τις δυο most popular free press της Αθήνας. Την LIFO και την ΑΤΗΕΝS VOICE. Αν και διαφορετικές, έχουν πολλά κοινά μεταξύ τους και σε αυτό το τεύχος τους είχαν και ένα άλλο. Και οι δυο, μέχρι τη σελίδα 3-4 ασχολούνται με τα blogs. Ωιμέ! Όλα δείχνουν ότι έχουμε γίνει το μήλον της έριδος του free press! Τι άλλο να πω?

- Στη LIFO κάποια αναγνώστρια ρωτάει γιατί κόψανε τη στήλη για τα blogs. Η απάντηση (του Τσαγκαρουσιάνου?) είναι απολύτως λογική. Τα blogs ομφαλοσκοπούνε και ξεκατινιάζονται κατά συρροή. Γνωστό. Τίποτα πιο βαρετό. Πολύ καλά τα λέτε. Ο Νίκος Δήμου είναι ένας εξαιρετικός έλληνας blogger. Ίσως ο καλύτερος, πράγματι. Ξέρω και άλλους πολύ καλούς, αλλά δεν αδικώ κάποιο δημοσιογράφο που δεν βρίσκει κάποιον άλλο πιθανώς πιο ενδιαφέρων. Βλέπετε οι περισσότεροι bloggers δουλεύουν και δεν μπορούν να αφιερώσουν το χρόνο που χρειάζεται ένα blog για να ανανεώνεται καθημερινά ή για να γίνεται διάλογος on time. Τους τελευταίους μήνες έχουν ξεπεταχτεί και εκατοντάδες νέα blogs οπότε άντε να ξεχωρίσεις το στάχυ από την ήρα. Πρέπει να μην κάνεις τίποτε άλλο όλη μέρα. Μου φαίνεται όμως πολύ μικρόψυχο να γράφει η εφημερίδα, ότι επειδή οι bloggers περνάνε τις ώρες τους ζητώντας δικαιώματα από τις αναδημοσιεύσεις των posts τους στη LIFO όταν ο Τσαγκαρουσιάνος τους άφηνε να δημοσιεύουν δικά του κείμενα χωρίς να θίγει το ζήτημα, έχει χαλαστεί, άρα κόβει τις δημοσιεύσεις. Αν έχουν δίκιο οι bloggers που γκρινιάζουν, αυτό που γράφει η εφημερίδα είναι υποκριτικό. Αν δεν έχουν δίκιο, who gives a shit? Λες και θα είναι η πρώτη φορά που η γκρίνια γίνεται καραμέλα? Πφφφ - τρικυμία σε ποτήρι.

- Στην Αthens Voice, από την άλλη, τα blogs, τα δικά της blogs αγκαλιάζονται με πάθος. Διαφήμιση λέει: 70 bloggers έχουν ανοίξει ήδη στο site της AV. Mπες στην παρέα, κάνε το δικό σου. Θα σε διαβάζουν χιλιάδες αναγνώστες κάθε μέρα. Χαχαχαχααχα! Θα πάρω και δώρο μια τοστιέρα? Αν είναι δυνατόν.

Όλοι οι bloggers επιθυμούν την αναγνωσιμότητα και πολλοί την αναγνωρισιμότητα. Λογικό. Αλλιώς θα έγραφαν και στο προσωπικό τους σημειωματάριο τα γραφόμενά τους. Μα η λογική των blogs είναι λογική guerilla. Μου φαίνεται ηλίθιο να σε "πατρονάρει" η όποια athens voice κουνώντας σου το καρότο "εδώ θα σε διαβάζουν οι περισσότεροι". Να μου πεις, και εγώ που τα γράφω δεν έχω δικό μου site, στο blogspot είμαι. Αν είχα site θα το είχα μεταφέρει, μα ας μη λέμε υπερβολές, δεν δύνανται οι πάντες να έχουν προσωπικό site. Το blogger (και όχι μόνο αυτό όμως) δεν σου κουνάει το καρότο, να χαζέψεις εσύ ως ψάρακλας στα blogs και να κάνεις εκεί το blog σου, τάζοντάς σου de facto αναγνώστες!

Όσοι έχουν blog καιρό, ή μάλλον, όσοι έχουν λίγη εμπειρία με το internet, γνωρίζουν ότι όπου και να γράφεις, αν γράφεις καλά, θα σε διαβάζουν. Τελεία και παύλα. Και με το monitor και το google να ζουν και να βασιλεύουν, όλο και θα σε γνωρίζουν και περισσότεροι. Το αν θα τους κρατήσεις είναι στο χέρι σου.

Εγώ πάντως μόνο και μόνο από αυτή τη διαφήμηση, θα απέσυρα το blog μου από την AV, αν είχα τέτοιο.

|

13 Comments:

At 5/12/2006, Blogger John Karakatsanis said...

Συμφωνώ με αυτά που γράφεις Εύη, ιδίως στις τελευταίες σου γραμμές αυτό θα έκανα και εγώ.

Καλά που διάβασα το post σου και θυμήθηκα ότι έφερα και εγώ σήμερα καθώς γυρνούσα τις Athens Voice και Lifo. Πάω να τους ρίξω μια ματιά..

 
At 5/12/2006, Blogger enteka said...

σε γενικές γραμμές συμφωνώ (και όχι για πρώτη φορά) μ' αυτά που γράφεις, και κυρίως μ' αρέσει ο ήρεμος και ψύχραιμος τρόπος που αντιμετωπίζεις το θέμα των free press.
δεν είναι τα μπλογκς ο παράδεισος και οι εφημερίδες η κόλαση αλλά ούτε και το αντίστροφο. Κι επίσης, δεν είναι όλα τα μπλογκ το ίδιο ώστε να υπάρχουν γενικέυσεις.
φιλικά, έντεκα

 
At 5/12/2006, Blogger e-Lawyer said...

Τι να κάνουν και οι κακομοιρηδες αυτοί; Κάποτε είχαν να κράζουν το ραδιόφωνο, μετά το σινεμά, μετά την τηλεόραση, τώρα το ίντερνετ.

 
At 5/12/2006, Anonymous Anonymous said...

"Εγώ πάντως μόνο και μόνο από αυτή τη διαφήμηση, θα απέσυρα το blog μου από την AV, αν είχα τέτοιο."

Eιμαι σιγουρος Ευη μου οτι μετα απο αυτη τη δηλωση θα δυσκολευτει ο Γεωργελες να κοιμηθει το βραδυ! lol
:p

 
At 5/12/2006, Blogger evee said...

enteka και e-layer, τα περί κράξιμου για το κράξιμο, γνωστή ιστοριούλα. Τι να κάνεις? Κάτι πρέπει να πεις και εσύ. Αν δεν έχεις καμμιά καλή ιδέα για κείμενο ή αν απλά θέλεις να ρίξεις λίγο πιπεράκι, να ανάψουν δήθεν τάχα μου τα αίματα, καλή λύση είναι. Το βλέπεις και από τα comments στα περισσότερα blogs. Πιστεύω ότ όλοι κατά βάθος γνωρίζουν ότι όλα αυτά είναι χαζομαρίτσες. Απλά δεν έχω τα κέφια κάθε φορά να τα δω με χιούμορ και αντιθέτως, κουράζομαι.

 
At 5/13/2006, Blogger libertarian said...

Μου φαίνεται ηλίθιο να σε "πατρονάρει" η όποια athens voice κουνώντας σου το καρότο "εδώ θα σε διαβάζουν οι περισσότεροι".

Πως ακριβώς σε "πατρονάρει" η AV; Πιστεύω πως όντως ισχύει το "εδώ θα σε διαβάζουν περισσότεροι", εξάλλου ένα από τα "selling points" ενός χώρου είναι αυτός, να προσφέρει μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα. Αν ήταν να τον διαφημήσεις αυτό θα ήταν το πρώτο πράγμα που θα έλεγες.

 
At 5/13/2006, Blogger evee said...

libertarian, που στηρίζεις το ότι "εδώ θα σε διαβάζουν περισσότεροι"? Aν υποθέσουμε ότι μπαίνουν πολλοί στο forum, αυτό σημαίνει ότι μπαινουν και στα blogs? ότι και να συμβαίνει όμως εγώ εξακολουθώ να υποστηρίζω το ότι "όσοι έχουν λίγη εμπειρία με το internet, γνωρίζουν ότι όπου και να γράφεις, αν γράφεις καλά, θα σε διαβάζουν." Εξάλλου τόσα blogs στον blogger, στο blogs.gr ή και ανεξάρτητα έχουν αναγνωσιμότητα.Και υψηλή. Να μου έλεγες ότι αν δεν είσαι στο monitor δεν θα σε βρουν, ναι.

Το "πατρονάρει" το λέω γιατί το πνεύμα της διαφήμισης είναι "έλα σε εμένα να σε προωθήσω". Και ναι η διαφημιση αυτό με την αναγνωσιμότητα θα πει, τι άλλο να χρησιμοποιήσει? Μα αν ισχύει αυτό που έλεγα και παραπάνω περί "καλού blogger" δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλος που να εγγυάται για την αναγνωσιμότητά σου καλύτερα από εσενα τον ίδιο. Τα άλλα είναι απλά καρότα.

Apologies ανπροτρέχω αλλά για κάποιον αδιευκρινιστο λόγο, αν εξαιρέσεις τον όρο "πατρονάρω" έχω την αίσθηση ότι κατά βάση συμφωνούμε.

 
At 5/14/2006, Blogger NiO said...

μαζί σου αγόρι μου...
http://noproblogger.wordpress.com

 
At 5/22/2006, Blogger Mirandolina said...

Να αλλάξω θέμα; Συγχαρητήρια για τη βράβευση, υπέροχο κορίτσι! ΜΠΡΑΒΟ! (όταν θα κανουμε αναρχογραφεία, θα στα δώσω ανάθεση μαζί με τον ΑρΛαβ, να ξες)

 
At 5/22/2006, Blogger evee said...

Ποιά βράβευση???

Δεν ήμουν στους Lordie αν κάτι τέτοιο διέρευσε :Ρ

Κέρδισα τίποτα Mirandolina και δεν μου το'πατε?

Αχ, πες μου... ψοφάω να στολιστώ να πάω κάπου να χαιρετάω με χαμόγελο επιτυχίας!

 
At 5/23/2006, Blogger Mirandolina said...

Βρε, για τα πσαοκογραφεία λέω - τι γραφει ο Αρ Λαβ;

 
At 5/23/2006, Blogger Mave said...

to exei xexasei hdh h evee oti phre brabeio!!!
kai dystyxws twra ematha oti den tha ylopoihthei to trito brabeio...tespa , thn allh fora !!!

 
At 5/23/2006, Blogger evee said...

ναι, το έχω ξεχάσει! lolol

μα όχι από σεμνότητα (τουναντίον)

από μια μικρή απογοήτευση και βαρεμάρα

για να ακριβολογούμε δηλαδή, δεν το ξέχασα, το απώθησα

 

Post a Comment

<< Home