Wednesday, May 03, 2006

geek alert

Τζάμπα, τζάμπα, τζάμπα.

Τι άλλο μπορώ να σκεφτώ, όταν έχω ξοδέψει το μεγαλύτερο μέρος του χαρτζιλικιού μου (ή μισθού τώρα) τώρα σε βιβλία, όταν έχω λιώσει σόλες ανά τας Ευρώπας και μη πηγαίνοντας σε γνωστά και μη κτίρια, όταν δεν έχανα μάθημα ιστορίας και θεωρίας της αρχιτεκτονικής, όταν γνωρίζω τη βιβλιοθήκη του τμήματος αρχιτεκτόνων καλύτερα από την βιβλιοθηκονόμο της, όταν έχω παρακολουθήσει όλες τις αλλαγές φρουράς στις υπαλλήλους του Παπασωτηρίου και ξαφνικά... (Ω ΝΑΙ!)...ανακαλύπτω ένα ελληνικό αρχιτεκτονικό περιοδικό που δεν είχα ξανακούσει? Ε, ξύπνησε μέσα μου το φυτό. Και το έπιασαν τα υπαρξιακά του.

Πρόκειται για το περιοδικό "Άνθρωπος και Χώρος" που αναδύθηκε σε μια τυχαία αναζήτηση του google. Δεν λέω, μπορεί να είχα δει το περιοδικό στη βιβλιοθήκη και να μην έτυχε να το διαβάσω ποτέ, εξού και η έκπληξή μου τώρα. Το περί ου ο λόγος έντυπο λοιπόν, χαιρετήστε το πριν καν το γνωρίσετε. Δεν βρίσκεται πια ανάμεσά μας. Κυκλοφόρησε από το 1977 μέχρι το 1983, όπως διαβάζω στο site, μα υπάρχει ολόκληρο online. Δεν το έχω διαβάσει ακόμη μα η λέξη βγαίνει μόνη της: συγχαρητήρια! Εξαιρετική προσπάθεια. Για την online έκδοση μιλάω φυσικά. Μακάρι να ακολουθήσουν και όλα τα άλλα έντυπα του χώρου το παράδειγμα της online έκδοσης και πρόσβασης στα αρχεία τους.

Μπορώ να έχω όμως και κάτι ακόμη από όποιον θελήσει να κάνει κάτι τέτοιο στο μέλλον? Ας μην ξεχνάμε τη σημασία να υπάρχει RSS feed στα websites ώστε να μπορούν να ενημερώνονται άμεσα όλοι για νέα κείμενα. Ως γνωστόν, ο χρόνος είναι πολύτιμος και δεν νομίζω ότι οι εκδότες φιλοδοξούν να έχουν αναγνώστες αργόσχολους!

Για δε τα απαράδεκτα websites αρχιτεκτονικών διαγωνισμών που πρέπει να μπαίνεις ΣΥΝΕΧΩΣ και να περνάς εκεί ώρες σου για να ξετρυπώσεις τι καινούργιο έχει βγει παγκοσμίως, εννοείται πως ισχύουν τα ίδια. Τα έχω ξαναπεί όμως και φοβάμαι πως θα γίνω κουραστική.

Bis bald

Labels:

|

6 Comments:

At 5/03/2006, Blogger Rodia said...

Μπορεί να έχω και όλα τα τεύχη. Αν όχι όλα, αρκετά. Να ψάξω;
Αν τα βρω, ενδιαφέρεσαι για ένα δωράκι;
Εχω και πάρα πολλά ξένα...

 
At 5/03/2006, Blogger evee said...

ΝΑΙ! ΝΑΙΙΙΙΙΙ!!!!!


rodia-> thea!
:)

 
At 5/04/2006, Blogger Κοκκινος Ζωολογικος Κηπος said...

Ευχαριστώ για τη πληροφόρηση!Κρίμα που δε κυκλοφορεί πια.
Κ

 
At 5/04/2006, Blogger Mara_P said...

makari ola ta periodika na kikloforousan ilektronika re gmt, posa euroudakia tha emenan pros diathesi se ksefreno shopping (sto plaisio kai oxi mono....
Polla apo ta arthtra tou en logw prepei na pw oti einai panta epikaira, enw o kirios Xolevas kovei kai ravei sxedon se kathe teuxos! Aporw pws kai den eixe anaferei to periodiko se kamia dialeksi tou... apo metriofrosini les?! i mipws to exei apokiriksei.....? ti na pw...

 
At 5/06/2006, Blogger Sleeper in Metropolis said...

Ναι!!! Κι εγώ το ανακάλυψα μέσω google, ψάχνοντας για κάτι. :)
Κι οι "Αρχιτέκτονες" βρίσκονται on line, πράγμα που με έχει βολέψει πολύ!
Ααααχ δε θα 'ρθει κείνη η μέρα που θα βρίσκονται όλα σε ηλεκτρονική μορφή;
Πότε-θα-κα-ποτέ-θα-κάαανει ξααστεριάα... :)

 
At 5/11/2006, Blogger Mave said...

ένα συνεχές όνειρό μου είναι να κερδίσω δωροεπιταγή 100.000 Ε από βιβλιοπωλείο και να γεμίσω ένα φορτηγό με βιβλία και περιοδικά αρχιτεκοκτονικής.

 

Post a Comment

<< Home