Monday, July 17, 2006

no they don't

Διάγω υπό κατάσταση ήπιου trance. Μετά από μια συναυλία των Guns’n’Roses που δεν πήγα (κλαψ), μια συναυλία των Franz Ferdinard, Dandy Warhols κλπ που δεν πήγα (κλαψ), μια των Puressence και Iggy Pop που πήγα (πάρα πολύ καλή!) θα πάω την Πέμπτη στη Shakira.

Θα δω την αγαπημένη κολομβιανή, θα χορεύω και εγώ σαν τρελοπίπινο, θα δηλώνω ότι όντως «δεν ψεύδονται», θα φορέσω τα κατάλληλα ρούχα για κούνημα και ένα ψάθινο καπέλο για τον απογευματινό ήλιο, είναι ζήτημα αν θα βλέπω από το δεύτερο διάζωμα μα no problem, είναι άξιον απορίας πως οι δυο πιο μη-του-χορού και μη-fan της Shakira αγαπημένοι άνθρωποι θα είναι η παρέα μου και θα θυμηθώ τους αγαπημένους μεξικάνους φίλους μου που μου γνώρισαν τη Shakira πριν 6 χρόνια στο Erasmus στο Delft(και από τότε δεν έχουμε ξαναειδωθεί).

Image Hosted by ImageShack.us

Εν ολίγοις θα περάσω πολύ ωραία. Ότι και να πάει στραβά. Είμαι σίγουρη.

|

1 Comments:

At 7/18/2006, Blogger John Karakatsanis said...

Καλά να περάσεις Εύη !!

Εγώ πάλι περιμένω το Σάββατο για Tiesto στο Γήπεδο Ξιφασκίας στο Ελληνικό!!

 

Post a Comment

<< Home