Tuesday, July 04, 2006

χούφτωσ’τη! χούφτωσ’το!

Την Παρασκευή θα πάω να κάνω μια εγχείρηση. Kαι από όλα τα νοσοκομεία και τις κλινικές τις Αθήνας θα πάω να την κάνω στη μοναδική κλινική που είναι ακριβωώς δίπλα στη δουλειά μου! Ούτε μια μέρα δεν είναι γραφτό μου να ξεφύγω γμτ!

Image Hosted by ImageShack.us
(μια sexy φωτό για την όρεξη)

Τι εγχείρηση? Πρόκειται για αφαίρεση ενός μικρού ινοαδενώματος από το στήθος μου. Το ινοαδένωμα είναι ένας όγκος που παρουσιάζεται σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό γυναικών 20-30 ετών, κατά πάσα πιθανότητα σαν επακόλουθο της αλλαγής ορμονών της εφηβείας και δεν είναι καθόλου επικίνδυνος (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων). Είναι ένα μικρό σκληρό σφαιρίδιο που μπορεί να εμφανιστεί σε κάποια φάση κάτω από το δέρμα και στην πορεία να απορροφηθεί από τον οργανισμό ή να μεγαλώσει. Στη δεύτερη περίπτωση, όπως και σε περίπτωση που πονάει ή που σκοπεύεις να μείνεις έγκυος, αφαιρείται. Στη δική μου περίπτωση, τρία χρόνια μετά από τότε που το είχα ανακαλύψει μεγάλωσε και αν και ο γιατρός μου είπε ότι δεν επείγει και να το αφήσω για το Σεπτέμβριο, εγώ είπα να το βγάλω τώρα να ξεμπερδεύω.

Το σκηνικό το έχουν πάθει φίλες μου στο παρελθόν και εγώ άλλη μια φορά πριν από 5 χρόνια. Αυτό δεν απέτρεψε τον πατέρα μου από το να φρικάρει once more και να θέλει να πάρει τηλέφωνο τον γιατρό να ακούσει ο ίδιος τη διάγνωση, γιατί εμάς δεν μας εμπιστεύεται λέει! Μεν ο πατέρας μου ακούει γιατρό και αλλάζει δρόμο οπότε τι να πεις? Η μάνα μου είναι ελαφρώς πιο ψύχραιμη, ενώ εγώ από την άλλη φρικάρω μόνο μαζί τους, που κάνουν ότι μπορούν για να μου μεταδώσουν τον -χωρίς λόγο και αιτία- πανικό τους. Για αυτό τους κάθισα απέναντι και τους μίλησα. Μου έχει ξανατύχει άλλωστε και ξέρουμε ότι δεν είναι τίποτα διάολε!

Την προηγούμενη φορά, το είχε ανακαλύψει ο τότε φίλος μου. Με χούφτωνε περιπαθώς και με ρώτησε "τι είναι αυτό"? Σαν τι θες να'ναι? απάντησα εγώ γελώντας, για να μου κοπεί το γέλιο μετά. Όταν έπιασα ένα μικρό μπαλάκι σαν κεφάλι σπίρτου. Ηρέμησα μόνο όταν πήγα τρέχοντας στο μαστολόγο και με καθησύχασε.

Μέχρι τότε δεν έπιανα το στήθος μου. Συνήθως οι νέες κοπέλες δεν ψηλαφούν το στήθος τους. Κάτι ο φόβος να μην βρουν κάτι, κάτι ότι δεν ξέρουν πως να το κάνουν, κάτι ότι νομίζουν πως οι κίνδυνοι έρχονται πιο μετά, το αποφεύγουν. Από εκείνη τη φάση που μου έτυχε όμως πριν 5 χρόνια, συμβουλεύω όλες μου τις γνωστές και φίλες να χουφτώνονται συνεχώς και αδιαλλείπτως! Ούτως ή άλλως, ότι και να βρουν, για καλό θα είναι. Τους δε άντρες/γκόμενους/συντρόφους κλπ, τους καλώ να χουφτωνουν τις γκόμενές τους περιπαθώς και με κάθε ευκαιρία, τόσο που να γνωρίζουν το στήθος της σαν την παλάμη τους. Είναι ευχάριστο και για τους δυο άλλωστε και το πολύ πολύ να καταλήξει σε άλλη μια ξέφρενο ερωτικό session. ;)

Μόλις επέστρεψα με τη μητέρα μου από το γιατρό χτες έμαθα ότι η αδελφή της έρχεται στην Αθήνα για περαιτέρω εξετάσεις γιατί κάτι της βρήκαν στο στήθος της. Σαραντατριών η θεία μου και με δυο μικρά παιδιά, τρομάξαμε όλοι.

Σήμερα το πρωί ο μαστολόγος ξαναδέχτηκε τη μητέρα μου, με τη αδερφή της αυτή τη φορά. Η μέρα τους κύλησε στους γιατρούς και έπεται άλλος ένας σήμερα το βράδυ. Τα νέα φαίνονται καλά και μάλλον δεν είναι κάτι πολύ δυσάρεστο.

Τώρα που έχει ηρεμήσιε κάπως της κάνω πλάκα πως θα σηκώσουμε τις μπλούζες μας και θα βάλουμε απέναντι σε μια σειρά ότι αρμόδιο γιατρό παίζει να μας χουφτώνουν μέχρι να ησυχάσουμε όλοι ή ότι θα είμαστε μαζί την Παρασκευή σε διπλανά κρεβάτια να μιλάμε όσο μας ανοίγουν. Επί τει ευκαιρία μπορούμε να ζητήσουμε να μας κάνουν και μια πλαστική στήθους να βγούμε Πάμελες να επιπλέουμε και στη θάλασσα! Παραπιπτώντως αυτό είπα και στο γραφείο όταν δεν με πίστεψαν τη εγχείρηση θα κάνω την Παρασκευή και δεν θα πάω. Έπρεπε να εξηγήσω ακριβώς τι είναι για αν μη φρικάρουν οι δυο άρρενες συνάδελφοι. Έκλεισα τον μονόλογό μου με την αγαπημένη μου ατάκα για την ημέρα: να τις χουφτώνετε! Να τις χουφτώνετε!

Image Hosted by ImageShack.us
(το κάνουν δεν το κάνουν μόνες τους)

υγ: Για τη παρασκευιάτικη εγχείρησή μου παρακαλώ να μην αρχίσει κανείς τα ευχολόγια γιατί α.δεν χρειάζονται καθόσον είναι ακίνδυνη και β.δεν τα συμπαθώ γενικώς.

|

25 Comments:

At 7/04/2006, Blogger Sleeper in Metropolis said...

Το έχω κι εγώ. Και κλασικά έχω περάσει την τρελή φρίκη....

 
At 7/05/2006, Blogger Mave said...

xmmm....molis mphka to prwi sto grafeio, kai
diabasa to ws anw....afhnw th douleia kai trexw na paw gia xouftwma...

xairomai pou to exeis parei me humor :)

 
At 7/05/2006, Blogger S G said...

σιχαινομαι το χειρουργειο ακομα και αν ειναι για αφαιρεση κρεατοελιας :-)

σου ευχομαι λοιπον μια ανωδυνη διαδικασια και οντως προσοχη σε ολους μας. Ψηλαφιση και πασπατεμα γενικα ολων των περιεργων εξογκωματων. χωρις πανικο αλλα με προσοχη.

ΥΓ μπρρρρρρρρρ αυτες ειναι οι αρρωστιες που φοβαμαι πανω απολα...

 
At 7/05/2006, Blogger zavalos said...

καλη επιτυχια/κουραγια στην εγχειρηση. Ευχομαι η εγχειρηση να ειναι υποδειγμα επιτυχιας και ταχειας αναρρωσης.

ΠΙ ΕΣ: εχεις περασει στο αλλο ακρο. Τωρα και τα πιο σοβαρα τα κανεις πιπερατα....

 
At 7/05/2006, Blogger zavalos said...

Α και κατι αλλο. Οταν γραφεις οτι δεν θες ευχολογια, φροντιζε να μην το λες με μια γραμμη κατω απο μια φωτογραφια με β***α, γιατι πιθανον να μη το προσεξουμε καθολου.

(content layout tip).

 
At 7/05/2006, Blogger Rodia said...

Χούφτεν χούφτεν!!!
Μη ξεχάσεις το μήνυμα μετά την μικροεπέμβαση, ε

..προτείνω να το βάζουμε στα σουτιέν..

 
At 7/05/2006, Blogger evee said...

@ muse
άλλη μια λοιπόν. Για να τα διαβάζουν όσοι δεν ξέρουν και να καταλάβουν ότι συμβαίνουν τέτοια σε όλες. Εμένα 2 στις 3 κολλητές μου φίλες έχουν βρει κατά καιρούς τέτοια μικροπράγματα στο στήθος τους.

@mave
καλή ιδέα και καλό χούφτωμα! :Ρ
Μπορείς και να μην το πάρεις με humor? Αν αφήσεις τις παράλογες φοβίες να σε πάρουν από κάτω, τότε θα τις αφήσεις και σε χίλιους άλλους τομέις τις ζωής σου. Εξάλλου οι καρκίνοι, σύμφωνα με τους γιατρούς -και δη ο καρκίνος του στήθους ή της μήτρας που ξέρω σίγουρα- είναι σε πολύ μεγάλο ποσοστό αποτέλεσμα ψυχικού βάρους/καταπίεσης κλπ.

@ sg, @ zavalos
τι έλεγα πως δεν μου αρέσουν τα ευχολόγια? Τέλος πάντων. Ευχαριστώ.
Πραγματικά χρειάζεται ψυχραιμία και προσοχή. Εγώ πάλι δεν τα φοβάμαι τα χειρουργεία. Αν μείνω και μέσα κανένα βράδυ δε...θα σας γεμίσω posts. Δεν έχω ξαναμείνει σε νοσοκομείο βράδυ και είμαι πολύ περίεργη για το πως είναι. Θα πάω να πάρω και ένα σέξυ nightgown και άμα βαρεθώ θα κάνω επισκέψεις σε -ευκατάστατους- παππούδες που αναρρώνουν από εγκεφαλικά. lolol! Για το content layout να πω πως επίτηδες έβαλα τις φωτό αυτές γιατί από sites και περιοδικά για το θέμα, ξενερώνω τελείως. Βλέπεις ένα στήθος εντελώς κλινικά: σε λευκό φόντο - φωτισμένο απόλυτα, πλήρως αντιερωτικό. Ήθελα να δώσουν προσοχή στο θέμα όσο γίνεται περισσότεροι άρρενες αναγνώστες και σε αυτό χρησιμοποίησα την λογική αγάπη τους για το ερωτικό άγγιγμα ενός ωραίου ή αγαπημένου στήθους. Τώρα γιατί εσένα zavale σου φάνηκε ερωτική η δεύτερη -μποτιτσελική- εικόνα τι να πω? Νόμιζα πως η πρώτη θα ήταν πιο καυλωτική, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. :Ρ
(είδες, αν πας για χειρουργείο μπορείς να γράψεις και κάτι που ίσως ακουστεί χοντράδα και να περάσει έτσι :Ρ)

@ rodia
ναι, φαντάζομαι πως θα ακολουθήσει και άλλο post επί του θέματος. Παρεπιπτώντως γιατί οι φεμινίστριες έλεγαν παλιά να καίμε τα σουτιέν μας? Τι μαλακίες είναι αυτά? Ούτε να βάλεις ένα σημείωμα εκεί δεν θα μπορούσες?

Άσε το πως έχουν καταλήξει όλες αυτές... ηττήθηκαν από τη δύναμη της βαρύτητας κατά κράτος. Είναι ωραίο πράγμα τώρα το βυζί εκκρεμές? Τέλoς πάντων. Ξαναγυρίζω στο ρητό μου. περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

άσχετο: λες να μπορώ να κάνω post από το νοσοκομείο αν με κλείσουν μέσα το βράδυ? Τελείωσε και η Νικολούλη... πως θα περάσει η Παρασκευή βράδυ?

 
At 7/06/2006, Blogger Jimbo said...

To είχα ανακαλύψει και γω μία φορά, όχι σε μένα σε μία τότε φίλη μου...

Το χούφτωμα βοηθάει :)

 
At 7/06/2006, Blogger IRQueen said...

Καλή δύναμη evee... και καλή υπομονή... εκείνος που σε φροντίζει [αν μας διαβάζει] ας φορτωθεί με δέκα κιλά σοκολατάκια για το ΣΚ! :)

Εγώ να συμπληρώσω ότι νοιώθω κάπως... αφελής με το θέμα. Όσες φορές είπα, ας δω τι συμβαίνει αν συμβαίνει κάτι, αυτοζουπίχτηκα με τέτοιο λανθασμένο τρόπο που το μικρό μου στήθους είπε, εεεεε, μην βαράς βρε φίλε.

Το βάρος πέφτει στον χουφτωτή
λοιπόν...

Αναμένουμε εναγωνίως τα ωραία νέα...

 
At 7/06/2006, Blogger evee said...

ψυχραιμία στο -υπέρυθρο- αναγνωστικό κοινό

τα νέα είναι καλά και τώρα .. μα τι γράφω σε τόσα σεντόνια? tsk tsk tsk...

μια μέρα off, νέο περιβάλλον, γνωριμίες με ευκατάστατους ημιθανείς υπερήλικες, νέες εμπειρίες, θα ησυχάσω κιόλας από τη σκέψη να περιμένω ως τον Σεπτέμβρη.... όλα καλά. Τι λες τώρα?

άσχετο: οι σοκολάτες δεν μ'αρέσουν, οι μπριζόλες με πατάτες και φέτα όμως ναι!
:P

 
At 7/06/2006, Blogger IRQueen said...

Ζήτω οι μπριζόλες... ούτε εμένα μου αρέσουν τα σοκολατάκια, evee μου, αν και φαντάζομαι μπορεί κανείς να τα κρύψει ευκολότερα στο τσεπάκι και να περάσει τις δράκαινες που περιπολούν τους δρόμους των νοσοκομείων...

Άσε που αν αρέσουν στους επισκέπτες σου, τους γεμίζεις το στόμα με αυτά και δεν κάνουν αδιάκριτες ερωτήσεις [του τύπου, πού είναι οι βύζοι της Πάμελας που μας υποσχέθηκες;!]

:) μάκια!

 
At 7/06/2006, Blogger evee said...

εναλλακτικά μπορώ να τους ποτίσω μέχρι που να μην μπορούν να παρουν τα πόδοα τους ή να πάρω κανένα σουτιέν με μαξιλαράκια και τρόμπα(το 9ο θαύμα) και να λυθεί το πρόβλημα

 
At 4/01/2008, Anonymous Anonymous said...

ηθελα να σασ ρωτησω αν γνωριζετε τα μετεγχει/ντικα σταδια της επεμβασης. Ενα μουδιασμα στο στηθος κ ενα εντονο βαθουλωμα στο σημειο που αυτο αφαιρεθηκε.Αυτα ισχυουν? Αυτο το σημειο με το βαθουλωμα αραγε θα αναπλαστει?οχι η τομη αλλα το εσωτερικο θα γεμισει με λιπωδη ιστο που εΦυγε? Εκανες ολικη ναρκωση?Ευχομαι να εισαι καλα!!Σιδερενια

 
At 4/01/2008, Blogger evee said...

ανώνυμε γνωρίζω μόνο όσα έζησα εφόσον δεν είμαι γιατρός

μούδιασμα στο στήθος δεν ξέρω αν ήταν αυτό που ένιωθα μετά την επέμβαση

ήταν ένα φυσιολογικό σφίξιμο από το δέσιμο με τις γάζες και ένα ελαφρύ τσίμπημα κάθε φορά που ψιλοκουνιόμουν και κουνιόταν και η πληγή

όσο για έντονο βαθούλωμα εγώ τουλάχιστον δεν είχα. Βλέπεις, όπως γράφω και στο post, ήταν μικρό το ινοαδένωμα που αφαιρέθηκε. Γνωρίζω όμως ότι γίνεται να είναι και μεγαλύτερο οπότε τότε αφήνει βαθούλωμα. Τώρα το αν και σε πιο ποσοστό "γεμίζει" στο μέλλον, δεν το ξέρω διότι δεν μου έχει τύχει. Ο θεράπων γιατρός όμως θα ξέρει μια χαρά.

σημείωση: Μη διστάσετε να πάρετε μαζί στην κλινική ένα ωραιότατο sexy νυχτικό και τα καλλυντικά σας για να μη νιώθετε ούτε άρρωστη ούτε κλινήρης και προπάντων ούτε αδύναμη. Διότι μάλλον δεν είστε κανένα από τα τρία. Σιγά και τη δουλειά στο κάτω κάτω!

 
At 9/21/2008, Anonymous Anonymous said...

epeidi molis ekana ki ego thn idia epemvasi ti ginetai me ta ramata?tha m akousei to nosokomio apo ton pono?ta kobei?ta vgazei?

 
At 9/21/2008, Blogger evee said...

αν θυμάμαι καλά (και αυτό κάτι λέει από μόνο του), τα βγάζει αλλά δεν πονάει, μη σκας αγαπητή μου

ένα δευτερόλεπτο είναι που νιώθεις λίγο αηδιαστικά -σαν να βγάζεις τρίχα που έχει πέσει στο φαγητό, ΓΙΑΚ!- και μετά τίποτα

καλή ανάρρωση και μη χολοσκάς για τίποτα :)

 
At 2/17/2009, Anonymous Anonymous said...

eimai sti 2 metegxeiritiki mera...ola pigan kala!8elw na pw se oses kopeles anisixoun na ma8oun pws na kanoun autoe3etasi.Egw to anakalipsa prin 3 xronia moni mou,xaris ena imerologio pou stirize ti maxi kata tou karkinou kai perieixe odigies psilafisis.Min menete stin agnoia....kai synexiste ta xouftwmata!!!!

 
At 2/18/2009, Blogger evee said...

bravo!!

περαστικά και καλά χουφτώματα σε όλους και όλες:)

 
At 4/07/2010, Anonymous Anonymous said...

evee μπορείς να μου συστήσεις το μαστολόγο σου? email marinakiii10@yahoo.com thanxxx polu polu!!

 
At 6/30/2010, Anonymous Zoi said...

Το εχω και εγω εδω και 3 χρονια...και το παρακολουθω καθως δεν αποφασιζω ακομη να το βγαλω!!Βεβαια εχει μεγαλωσει απο τοτε που το βρήκα και αρχιζω να το σκεφτομαι...μιας και ειναι γυρω στα 2 εκατοστα!:)Ο γιατρος μου λεει πως ειναι δική μου επιλογη...αλλα αν μεινω εγκυος (που ειναι στα αμεσα σχεδια μου) θα μεγαλωσει...
στον τελευταιο υπερηχο βρηκα ακομη ενα μικρο...(μια φιλη μου εχει ηδη 4-5)...και αναρωτιεμαι...καθε φορα αυτη τη δουλεια θα κανουμε???θα τα βγαζουμε???:)))
το μονο προβλημα ειναι οτι ειναι καπως ανατριχιαστικο στο...χουφτωμα!!!:)))
ρε κοριτσια ομοιοπαθη εσας τι μεγεθος εχουν???
επισης αν εχετε να προτεινετε καποιον καλο χειρουργο...zoikaloy@yahoo.gr
φιλακια σε ολες...και καλα μας ξεμπερδεματα!!!

 
At 6/30/2010, Blogger evee said...

Εγώ τα έχω βγάλει και τα 2 χειρουργικά παρόλο που ήταν μικρά. Το ένα ήταν σαν κεφαλάκι σπίρτου και το άλλο λίγο μεγαλύτερο. Μετά την εγκυμοσύνη και μετά τα 30 σπανίζουν εξαιρετικά. Συνιστώ να το βγάλεις α. για να μη γίνει σαν πορτοκάλι και μετά θες και πλαστική αποκατάστασης μαστού και β. μείνεις έγκυος με την ησυχία σου

 
At 7/10/2010, Blogger maria said...

prin 2 mines peripou eniwsa pono sto stithos..to epsaksa moni mou k amesws eniwsa oti kati upirxe ekei!ekana eksetaseis k opws mou exoun pei einai inoadenwma..se liges meres exw rantevou sto kentro mastou k skeftomai na zitisw amesi afairesi..vasika mou edwses tharos me ton tropo pou to periegrapses!thnx k euxomai kapoia stigmi na arxisoun to xouftwma oles oi gynaikes,apo mikri ilikia!! ;-)

 
At 7/12/2010, Blogger evee said...

ευχαριστώ πολύ Μαρία :)

καλή επιτυχία

 
At 1/30/2011, Anonymous Anonymous said...

Την Πέμπτη θα κάνω εισαγωγή (Αθηνα) για αφαίρεση ινοαδένωμα και εχω τρομοκρατηθεί!!!! Δεν έχω ξανακάνει ολική αναισθησία και φοβάμαι τις ενέσεις. Άσε που είμαι απο εξωτερικό και δεν γνωρίζω πως λειτουργούν τα δημόσια νοσοκομεία. Το ινοαδένωμα ειναι μόλις 6 χιλιοστά.

Μπορεί κάποιος να μου δώσει καποιές πληροφορίες? Η επέμβαση πόσο διαρκεί? Θα πρέπει να έχω πεταλούδα (ορό) στο χέρι όλη μέρα και την νύχτα? Θα ξυπνήσω μετά το χειρουργείο ή θα είμαι ένα ζόμπι?

Εάν κάποιος μπορεί να μου δώσει απαντήσεις θα ήμουν ευγνώμων....

ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΗ!!!!

 
At 1/31/2011, Blogger evee said...

Kατ'αρχήν υποθέτω θα σου έχουν ξαναπεί ότι ο πανικός δεν είναι καλός σύμβουλος, σωστά? Ότι και να έχει συμβεί,εσύ κάνεις ένα βήμα για να το λύσεις, εκεί (στην υγεία σου δηλαδή) νομίζω θα πρέπει να εστιάζεις τις σκέψεις σου και όχι σε ασήμαντες λεπτομέρειες όπως οι ενέσεις, οι πεταλούδες και άλλα τέτοια.

Εγώ και τις 2 επεμβάσεις τις έκανα σε ιδιωτικά νοσοκομεία οπότε από δημόσια δεν έχω εμπειρία. Επίσης τη μια φορά έκανα τοπική αναισθησία και έφυγα μερικές ώρες μετά και τη δεύτερη ολική και έκατσα μέσα ένα βράδυ. Άρα ούτε εκεί ξέρω αν υπάρχει κανόνας.

Αν εμπιστεύεσαι όμως το γιατρό σου (που υποθέτω το κάνεις, αφού τον επέλεξες), αυτόν πρέπει να ρωτήσεις και για τη διάρκεια της επέμβασης και για το μεγεθος του ινοαδενώματος και για όλα τα άλλα.

Το μόνο που ξέρω σχεδόν σίγουρα είανι ότι θα έχεις πεταλούδα στο χέρι.

Στην ερώτηση: "Θα ξυπνήσω μετά το χειρουργείο ή θα είμαι ένα ζόμπι?" έχω να σου απαντήσω ότι ναι, θα είσαι ένα ζόμπι, με πεταλούδες στα χέρια, μαύρους κύκλους στα μάτια και χάλια μπιτζάμες που θα περπατάς στους διαδρόμους τρομοκρατώντας παιδάκια και γριούλες και επαναλαμβάνοντας ακατάληπτα chants!! Έλεος, καταλαβαίνω την ανησυχία σου απέναντι σε κατι άγνωστο αλλά δεν πας να κάνεις μεταμόσχευση καρδιάς!

Αντίθετα, επέλεξες out of free will να κάνεις μια εγχείρηση αρκετά εύκολη, για να βελτιώσεις την υγεία σου. Θα πρότεινα (με δεδομένο πως επέλεξες γιατρούς που εμπιστεύεσαι) να χαλαρώσεις και να ηρεμήσεις για να μην φορτίζεσαι με πράγματα αναξια λόγου. Σκέψου αυτές τις ημέρες σαν μια ευκαιρία για λίγη ξεκούραση, αγόρασε και ένα sexy νυχτικό + ρομπίτσα, καναδυο περιοδικά ή βιβλία που ήθελες καιρό να διαβάσεις και (γιατί όχι) ένα κεφάτο πρωτότυπο μανό για να βάψεις τα νύχια σου αφού βγεις από το χειρουργείο. Αν πετύχεις ασορτί με την πεταλούδα ακόμη καλύτερα!

Εύχομαι περαστικά :)

 

Post a Comment

<< Home