Thursday, September 07, 2006

το λάθος χρώμα

Παρεπιπτώντως, το τελευταίο θέμα που είχαμε στο HOTEL MEMORY ήταν πάλι για την παιδική ηλικία. Εντελώς εκπρόθεσμα, το έστειλα χτες.

Τις τελευταίες μέρες, ετοιμάζω, ανάμεσα σε γραφείο, συναντήσεις με εργολάβους, πελάτες και ρομαντικά πρωινά στο ΤΣΜΕΔΕ, τη συνέχεια του κειμένου αναφορικά με τη δυσκολία της ομιλίας μου. Το πιο δύσκολο είναι να μαζέψω τα όσα έχω μάθει. Είναι πολλά και είναι δύσκολο να μου βγει μόνο σε άλλη μια, τρίτη και τελευταία συνέχεια. Δεν θέλω να κάνω το θέμα σκοινί-κορδόνι αλλά δε με βλέπω για κάτω από άλλα δυο κείμενα.

Το ζήτημα είναι ότι να τα γράφω αυτά στο blog έχει σαν στόχο να επικοινωνήσω το θέμα και έτσι δεν θέλω να κουράζω. Μα το ζήτημα έχει ψαχνό και προκειμένου να γράφω ατελείωτα σεντόνια, θα τα κόψω σε 2 -I hope :Ρ- συνέχειες.

Bis bald

|

3 Comments:

At 9/07/2006, Blogger IRQueen said...

Αν και είμαι σίγουρη ότι οι ντόπιοι ήδη σε διαβεβαίωσαν ότι εμείς έχουμε πληρώσει για τουλάχιστον πέντε επεισόδια και δεν δεχόμαστε λέξη παρακάτω, από τον βορρά της χώρας υπερθεματίζω: γράφεις για να ηρεμείς [φαντάζομαι], για να επικοινωνείς [είμαι σίγουρη], για να απλώνεις το χέρι σε όποιον το έχει απλώσει πρώτος [το έχω βέβαιο.] ΄

Δεν υπάρχει λόγος να αυτολογοκρίνεσαι. Χώρο δεν έχουμε άλλωστε;

 
At 9/07/2006, Blogger evee said...

hello infrared queen

Σε όλα έπεσες μέσα εκτός από ένα. Αυτά τα συγκεκριμμένα posts δεν τα γράφω για να ηρεμώ. Εκτός να εννοείς να ηρεμώ που όπως κατάλαβα την κάνεις για τριήμερο και εμένα με περιμένει ακόμη έναβουνό υποχρεώσεων? Για να ηρεμήσω δεν απαομένει παρά να ξαναγράψω την Βίβλο. Τουλάχιστον.

 
At 9/07/2006, Blogger Ιφιμέδεια said...

Κι εγώ αυτό ήθελα να πω: μην αυτολογοκρίνεσαι: γράψε όπως και όσο σου βγει!

 

Post a Comment

<< Home