Wednesday, June 20, 2007

το αρχέγονο δίλημμα

της γλώσσας βεβαίως βεβαίως

Καλό και αυτό. Ξαφνικά, σήμερα το πρωί, το blog μου συνεδρίασε (μόνο του) και αποφάσισε (φυσικά μόνο του) να εμφανίζει όλες τις λέξεις που προέρχονται από τον blogger στα ελληνικά. Εμένα με ρώτησε? Δεν μπορούσα να το συνηθίσω.

anyway, νομίζω το επανέφερα στην παλαιότερη αγγλομαθή του κατάσταση.

Τζάμπα πλήρωναν οι γονείς μου για να μάθομεν γλώσσες της αλλοδαπής? Να μην κάνω ολίγον πράκτις? Είμεθα γιουροπίαν άλλωστε.

Labels:

|

5 Comments:

At 6/20/2007, Blogger marl(t) said...

αλήθεια; Σαν τι δηλαδή; To "about me" σε "για μένα" κλπ; Γιατί αυτά τα έκανε default σε όλα τα blog γραμμένα στα ελληνικά διόρθωση εδώ και πολυυύ καιρό. Μήνες.Παίζει να μην το πρόσεξες όμως τόσο καιρό; Όχι. Παίζει να μη φαινόταν από το δικό σου browser; Πάλι όχι. Τι στο καλό λοιπόν; Οεο;

 
At 6/20/2007, Blogger Unknown said...

άσε και γω το ίδιο έπαθα ντάρλινγκ, με ξενέρωσε και δεν έχω ιδέα πώς να το γυρίσω στα μπεστ λόντον, αλλά ένι γουέι, πιάσανε και οι ζέστες τι να λέμε τώρα ;)

 
At 6/20/2007, Blogger evee said...

maroulitaaa, ναι, "για μένα" και έτσι

εγώ τόσο από τον υπολογιστή του γραφείου όσο και από του σπιτιού από FIREFOX &IE τα έβλεπα εις την αγγλικήν

μεν στο δικό μου blog, ίσως επειδή το έχω μεγάλο (sic) και προπατορικό (sic) για να με πάει στο νέο blogger χρειάστηκε να περάσουν μήνες, μπορεί κάτι τέτοιο να συνέβει και τώρα. Τότε όλοι είχαν αλλάξει και εγώ πάλευα με κάτι ηλίθια μηνύματα που μου έβγαζε κάθε φορά που ήθελα να μπω να κάνω post.

street spirit εγώ πήγα στη γλώσσα και τα συναφή του settings

 
At 6/20/2007, Blogger Mave said...

στις υπηρεσίες του google παίζει ρόλο πλέον αν αλλάξεις τη γλώσσα, πχ του gmail τότε να αλλάξει και η γλώσσα στις υπόλοιπες υπηρεσίες που χρησιμοποιείς όπως πχ του blogger. οπότε τσέκαρε αν άλλαξες πουθενά αλλού κάτι και σου επιστρέψει η...ελληνική γλωσσομάθεια !

 
At 6/20/2007, Blogger evee said...

μπααα... από χθες το βράδυ που το είδα για τελευταία φορά αγγλόφωνο, τίποτα

 

Post a Comment

<< Home