Sunday, July 27, 2008

satc 802: οι χαρές του camping


Η Φ. είναι μια around 30 καλλονή από τη Θεσσαλονίκη. Μένει με τους γονείς της και ασχολείται (τώρα ή στο παρελθόν) με το χορό και το ερασιτεχνικό μόντελινγκ. Τη γνωρίζω από ένα κύκλο παιδιών που κάναμε παρέα τα καλοκαίρια της εφηβείας. Τότε δεν είχαμε πολλές σχέσεις μα αραιά και που όλο και κάπου θα συναντηθούμε. Το Σάββατο που μας πέρασε την είδα σε ένα γάμο. Tα human resources περιελάμβαναν Ηπειρώτες, Κύπριους και έτερους αλλοδαπούς. Το θέμα συζήτησης κάθε φορά που στεκόμουν κοντά της ήταν βατό: ρε συ, δεν έχω δει κανένα Κύπριο ωραίο. / (χασμουρητό) συνέχισε να κοιτάζεις.

Στο τραπέζι, κάπου ανάμεσα στα σύνηθη catch ups , φαγητά, ποτά και χορούς βρεθήκαμε να ξαποσταίνουμε για λίγο δίπλα δίπλα. Ακόμη να δω Κύπριο ωραίο, μου λέει. Ε όχι βρε Φ. Ο τάδε (δείχνω) είναι ωραίος. /Ωραίος είναι, αλλά μου πέφτει μεγάλος. Τον ξανακοιτάζω. Ο περί ου ο λόγος γκόμενος έδειχνε συνομήλικος. Της το λέω περιχαρής για να πάρω την απάντηση: Α, εγώ είμαι μέχρι 25. Παραπάνω δεν πάω.

Προσωπικά δεν μου καίγεται καρφί τι τύπου γκόμενο/α κάνει κέφι ο καθένας μα μου έσκασε ένα flash back που μου ξύπνησε το ενδιαφέρον: την ίδια ατάκα μου την έχει ξαναπεί. Πάνω από μια φορά. Τουλάχιστον τα 5 τελευταία χρόνια μου λέει τα ίδια κάθε φορά που με βλέπει. Ήμουν πτώμα από το χορό, σκέφτηκα πως η υπόθεση έχει ψωμί και άναψα ένα τσιγάρο. Διάλογος.

Φ. κάθε φορά που σε βλέπω μου λες τα ίδια. Ομολογώ πως έχει γίνει βαρετό. Πως και δεν άλλαξες target group από τότε? / Γιατί να αλλάξω? Αυτό ξέρω, αυτό εμπιστεύομαι./ Γιατί να αλλάξεις? Ίσως γιατί όλοι μεγαλώνουν και αλλάζουν? Φυσιολογική διαδικασία είναι. Τι θα γίνει αν θελήσεις να κάνεις οικογένεια κάποτε? Πως θα κάνεις το άλμα? / Δεν θέλω να παντρευτώ. Ούτε παιδιά θέλω. (υστερικό χαμόγελο joker)/ Δεν είπα να παντρευτείς. Και τα παιδιά χέστα. Προτρέχεις. Λέω για το μέλλον./ Εγώ παιδί μου θέλω ο άντρας να είναι έτσι (σηκώνει το δείκτη προς τον ουρανό) όταν τον αφήσω στο κρεβάτι, να πάω εγώ στην κουζίνα, να μαγειρέψω, να φάω, να δω τηλεόραση και όταν ξαναγυρίσω στην κρεβατοκάμαρα να είναι όπως τον άφησα./Πεινασμένος και αντίσκοινο δηλαδή./ (βροντερά γέλια ικανοποίησης) Αρχιτεκτονάρα μου εσύ! Ναι, αντίσκοινο. Βαριέμαι εκείνους τους γέρους 30άρηδες που τους αφήνεις ένα μισάωρο να κάνεις τα δικά σου και μετά θέλουν δουλειά./ Ωραίο. Θέλεις άντρες που είτε βλέπουν την ντουλάπα απέναντι το μισάωρο που λείπεις, είτε βλέπουν εσένα να έχουν ίδια αντίδραση./ Παύση. Μεγάλη.
Ναι, μέχρι 25. (παύση)/ χαμογελώ συγκαταβατικά (μήπως είμαι διάφανη?)/ Αλήθεια Εκείνο το ξαδερφάκι σου ο Λ., πόσο είναι?/14-15 (ναι, είμαι διάφανη)/ Πηδάει καμμία?

Άφησα κατά μέρος τόσο τους επιθετικούς προσδιορισμούς που σκεφτόμουν, όσο και τις παρόμοιες ιστορίες είχα ακούσει για κοπέλες που είναι σήμερα 40άρες και με τα νέα μοντέλα στην αγορά ζουν καιρούς χαλεπούς. Είναι βαρετό να μιλάς σε έναν τοίχο. Λες να τη ρώταγα ευθέως πως απολαμβάνει το sex και πως φτάνει συνήθως σε οργασμό? Μπα, δεν με ενδιέφερε. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα άλλωστε. Αντ'αυτού αποφάσισα να απαντήσω με ένα πακέτο συμβουλών. Εξάλλου και αυτή διάφανη ήταν.

Κοίτα, τζάμπα στραβολαιμιάζεις γύρω γύρω. Χέσε τους Κύπριους, είναι μεγάλοι. Και όσοι δεν είναι έχουν έρθει με γονείς. Κατ'αρχήν κοίτα να νοικιάσεις κανένα σπίτι να μη μαζέψεις όλα τα μικρόβια ΧΧΧ, να μην παρακαλάς να φύγουν γονείς και φίλες για να τρέχεις από τη Δύση στην Ανατολή και το αντίστροφο. Κατά δεύτερο, διακόσμησέ το με οικείο για τον μέσο απόφοιτο λυκείου design, αγόρασε μετοχές εταιρειών προφυλακτικών, πιάσε έναν καλό δονητή για τις δύσκολες μέρες να μη δαγκώσεις κανένα σίδερο και τρέχετε ενώ τέλος, με τα πόδια που έχεις, σκάστα σε αναπαυτικές ψηλές γόβες. Τι θα τις χρειαστείς? Θα πας και ξεροσταλιάσεις μπροστά από τα κτίρια μέσης και ανώτερης εκπαίδευσης για να βρεις φιλομαθείς υποψήφιους για master. Μα στο γάμο περίμενες να κάνεις σεφτέ αγαπητή μου? Άντε πάμε για χορό.

Labels:

|

2 Comments:

At 7/28/2008, Anonymous Anonymous said...

E ρε και να ξερα καμια σαν την ξαδερφη σου οταν ημουν 14. Σουρωτηρι θα την ειχα κανει.

 
At 7/28/2008, Blogger evee said...

αποκατάσταση αλήθειας: δεν είναι ξαδέρφη μου :Ρ

καλό βόλι

 

Post a Comment

<< Home