Sunday, December 12, 2004

τα βουλοκέρια και τα χρυσόβουλά σας

Γαμώ τους διαγωνισμούς μου!!! Από τη μια έχω ψιλοκουραστεί παύλα βαρεθεί, από την άλλη η ιδέα μας είναι καλή. Και έχω βάλει στόχο μου να την δείξουμε όσο πιο καλά της αξίζει. Δυστυχώς δεν είμαι ψείρα, που είναι τόσο σημαντικό στις δουλειές αυτές, αλλά ευτυχώς αλληλοσυμπληρωνόμαστε με τη συνεργάτιδα Λ. Αυτά που εγώ δεν αντέχω να πιάσω, αυτή τη βρίσκει να τα κάνει! Και σε αυτά που αυτή πνίγεται, εγώ γουστάρω!! Πάλι καλά. Η αλήθεια είναι ότι τη δουλειά την κάνω περισσότερο για να ξετριφτώ, παρά από σοβαρές ελπίδες να κερδίσουμε. Στο κάτω κάτω 7/8 μέρες είπαμε να αφιερώσουμε. Παραπάνω δεν αξίζει. Και άμα κερδίσουμε κιόλας δηλαδή, ευπρόσδεκτο. Εννοείται. Ούτως ή άλλως από το να πιάσω να κάνω ένα άλλο κτιριάκι σε 3D σε Autocad, καλύτερα έτσι. Kαι κίνητρο έχεις και νέο θέμα και θα το βάλω στο portfolio, άμα τει αποπερατώσει. Απλά μου τη σπάει που τώρα βρήκαν να παίρνουν όλοι τηλέφωνο για να βγούμε, που μου ζητάνε να πάρω καναδυό τηλέφωνα για να οργανώσω την ομαδική έξοδο των παιδιών από την εστία πέρυσι και λέω δεν έχω χρόνο (ούτε για να συμμετέχω επίσης), που έχω να κάνω τόσες άλλες δουλειές κλπκλπ.

Γαμώτο! Έχε χάρη που δεν μπορώ να μιλήσω δημόσια επί της ουσίας για το project μέχρι να ανοιχτούν τα βουλοκέρια από τους φακέλους. Άλλο πάλι και αυτό!!! Μπορεί να έχουμε τρελαθεί στα downloads από το internet, στα Autocad, 3D, Photoshop και άλλα μέσα παρουσίασης, αλλά όταν πρόκειται για τον(μυστικό) κωδικό συμμετοχής σου, επιστρέφουμε στον Μεσαίωνα!

|

2 Comments:

At 12/13/2004, Blogger arkoudos said...

Είναι πάντα σημαντικό να -

- κάνεις την δουλειά που σου αρέσει,
- την κάνεις με ανθρώπους που "γουστάρεις"
- να έχεις κίνητρα, ακόμα και όταν δεν έχεις ελπίδες
- σε θυμούνται ακομα και όταν τους έχεις πει άφθονες φορές "δεν έχω χρόνο τώρα"
- μπορείς να μιλήσεις "δημόσια", έστω και αργότερα...

Λέω, εγώ, τώρα.... :)

 
At 12/13/2004, Blogger evee said...

endiaferousa optiki... ego den ta exo akomi valei se tosi taxi afta opote kolyomai na apadiso me adistoixes atakes

p.s.: giati arneitai na grapsei me ellinika stoixeia o lazaros???? Lazareeee??? ise kala?

 

Post a Comment

<< Home