Wednesday, March 30, 2005

9

Δώστο μου και εμένα λίγο! / Τώρα διαβάζω δεν βλέπεις? / Μα θα φύγω σε λίγο, δεν προλαβαίνω! / Το απόγευμα όταν γυρίσεις... τέλος πάντων. Καλά, σε μισό λεπτό.

Αφήνω το πηρούνι μπηγμένο στη φέτα και μασουλώντας πάω στο σαλόνι. Οι γονείς μου έχουν πέσει πάνω από το 9 της Ελευθεροτυπίας και τσακώνονται ποιος θα το προτοδιαβάσει.

Η μητέρα μου προτιμά τη «Φωτεινή Της Νύχτας». Ο πατέρας μου επίσης, αλλά δεν παραλείπει να μου πει μόλις με ακούσει να τον πειράζω όταν τον βλέπω να τη διαβάζει, ότι αυτά είναι για άντρες. Οι καθωσπρεπισμοί μας έφαγαν. Σκάω στα γέλια και τον ρωτάω αν άφησε το ρόπαλο στην εξώπορτα πριν μπει να μην χαράξει το παρκέ. Με ρωτάει που μπορεί να βρει τον τόμο να τον αγοράσει. Τον ρωτάω αν έχει μπει ποτέ σε section comics σε βιβλιοπωλείο.

Επιστροφή στη φέτα μου όταν τρανταχτά γέλια μου κινούν την περιέργεια. Μεταβολή και πίσω. Ο μπαμπάς έχει ξεκαρδιστεί με ένα σκίτσο του Roberto Totaro με τίτλο «οι μηχΑΝΟΡΓΑΝΩΤΟΙ». Ένα μάτσο ίδιοι επιστήμονες με άσπρες ποδιές αναρωτιούνται στη θέα ενός συναδέλφου τους καταπλακωμένου (ίσιωμα) από ένα τεράστιο κουτί - εξάρτημα μηχανοργάνωσης που μάλλον –τι μάλλον δηλαδή, προφανώς- έχει αποκολληθεί από τον πίσω γιγάντιο τοίχο, τίγκα σε παρόμοια κουτιά. Έχουν αλλάξει γραφεία τελευταία και το χάος τον καλωδίων, μηχανοργάνωσης κλπ κάτι θα του θυμίζει. Θα το κόψει να το κορνιζάρει, λέει.

Μήπως τους έχω παρεξηγήσει?

|

9 Comments:

At 3/30/2005, Blogger Oneiros said...

Είδα Sin City στο εξώφυλλο και το τσίμπησα πάρ´ αυτα, αλλά δεν είχα διαβάσει καλά' έχει απλώς ένα άρθρο για την ταινία προσεχώς. Τα short strips του προηγούμενου τεύχους ήταν όλα τα λεφτά (ο βουνίσιος γενειοφόρος του Totaro μου θύμισε τον Stallman).

 
At 3/30/2005, Blogger Unknown said...

Και για μένα τίποτα?!?! *σνιφ*...*σνιφ*... άντε! Όχι μόνο σε συγχωρώ αλλά και σε καλώ, κι επισήμως κι από εδώ, εσένα και όλους/ ες τους/ τις άλλους/ ες τρελούς/ ες (και μη) αρχιτέκτονες (και μη) που διαβάζουν και γράφουν εδώ...
...στο Καιλοιπαλόγιον αυτή την Πέμπτη 31 Μαρτίου (και μετά)...

 
At 3/30/2005, Blogger evee said...

etc-Ηλία, συγχώρα τους γονείς μου, όχι εμένα (τα διαβάζουν όλα τα comics όμως, μη σκας, ίσως είναι η ηλικία -lol- ή τα καταπιεσμένα νιάτα τους που τους κάνουν να γουστάρουν τη Φωτεινή... τους έδωσα στυγνά, χεχε)

 
At 3/31/2005, Blogger Oneiros said...

Το 9 είναι από τις λίγες σταθερές αξίες ανάμεσα στα ένθετα των εφημερίδων, κι έχει προσφέρει πολλά στους φίλους των comics αλλά και της ε.φ. στην Ελλάδα. Ελπίζω μόνο κάποια στιγμή να κυκλοφορήσουν στο εμπόριο σε ψηφιακή μορφή τα παλιά τέυχη, ίσως μαζί μ'ένα τόμο των best of the best, γιατί κάθε φορά που κοιτάω την λειψή συλλογή μου, τράβάω τα μαλλιά μου.


ΓΑΤΟΣ RULEZ!!

Επαυξάνω μ' ενθουσιασμό!

ΥΓ: "Και τότε η κυρία Σούλα συνηδειτοποίησε ότι είχε κατέβει σε λάθος στάση". Για τον Ηλία, που νομίζει ότι τον ξεχναμε :-)

 
At 3/31/2005, Blogger Dimitris Athanasiadis said...

Όνειρε... κάποια από τα παλιότερα τεύχη υπάρχουν στο αρχείο της Ελευθεροτυπίας, όπως θα ξέρεις ίσως, δηλαδή κάπου εδώ στο Νέο Κόσμο. Νομίζω εκεί έχουν από το 160 και ένθεν ή κάτι τέτοιο... Έχεις καμία άκρη; Αν δεν έχεις κάποιον εγώ περνάω ενίοτε (όποτε χάσω 9 δλδ) και μπορώ να στα πάρω... Αρχείο υπάρχει και στη Θεσ/νίκη ή μπα;
Για πιο παλιά στείλε μου τα τεύχη που σου λείπουν μήπως υπάρχουν στα διπλά μου...

(Ναι, κι εγώ φανατικός)

 
At 4/01/2005, Blogger evee said...

yasoo se schatzli kai sena!!! mou exoun pei oti to Oslo ine panemorfo

 
At 4/02/2005, Blogger Unknown said...

Όνειρος: Σωστός!!
Όσλο?...Ζηλεύω!

 
At 4/04/2005, Blogger Κώστας said...

Από το κείμενο δεν κατάλαβα εάν και εσένα σου αρέσουν τα κόμικς και πόσο. Εμένα είναι απο τις μεγάλες μου αγάπες, πολλά χρόνια τώρα. Είχα σκεφτεί να σου προτείνω κάτι μάλιστα, και το συγκεκριμμένο κείμενο ήρθε κουτί: γνωρίζεις το έργο των Βέλγων Schuitten & Peeters; Είναι και οι ίδιοι αρχιτέκτονες και στην σειρά "Οι μυστηριώδεις πόλεις" η πόλη παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ιστορία. Θα σου πρότεινα, εάν ενδιαφέρεσαι, να ξεκινήσεις με τον "Πυρετό της Ουρμπικάνδης" όπου το θέμα είναι πώς η ίδια η Αρχιτεκτονική της πόλης επηρεάζει και αναστατώνει την καθημερινή ζωή των κατοίκων. Έχει εκδοθεί και στα Ελληνικά παλιά. Εάν έχεις δυσκολία να το βρεις -ή αφραγκιές- ευχαρίστως στο δανείζω.
Έπεται και έτερο καθυστερημένο σχόλιο περί Βερολίνου...

 
At 4/04/2005, Blogger evee said...

thankx Kosta, tha to exo ypopsin mou stin epomeni exormisi :)

 

Post a Comment

<< Home