Saturday, March 05, 2005

SATC: ποτέ ΠΟΤΕ (όχι μόνο για την Κυριακή)

Δυο ζευγάρια ανθρώπων στο φιλικό μου περιβάλλον. Δυο ζευγάρια 2 B (or not 2 B, θα δείξει). Το πρόβλημα: οι γυναίκες και στις δυο περιπτώσεις είναι του λάου λάου για διαφορετικούς λόγους η κάθε μια. Και άκρως προβληματισμένες με τους τύπους που έχουν απέναντί τους. Γιατί? Για διαφορετικούς λόγους. Για την ακρίβεια οι συγκεκριμμένοι άντρες μεταξύ τους είναι η μέρα με τη νύχτα. Ο ένας με άπειρες εμπειρίες, ο άλλος με καμμιά. Ο ένας έχει βαρεθεί -λέει- το busy current status του, ο άλλος πάλι δηλώνει πως θα κάνει sex μόνο με αυτή που θα παντρευτεί. Οι δυο κοπέλες, άσχετες μεταξύ τους σημειωτέον, θέλουν να το συζητήσουν το πράγμα με καμμιά φίλη, καθώς η μια έχει φρικάρει με την εμπειρία του ενός, η άλλη με την απειρία(και την εμμονή στην άρνηση) του δεύτερου. Τηλέφωνα. Συναντήσεις. Τι, πως και γιατί. Αρχικά αποφεύγω να πάρω θέση. Δηλώνω αναρμόδια. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα άλλωστε. Αυτά είναι προσωπικές επιλογές. Τελικά όμως λέω στην politically correct ανωτέρω σκέψη να πάει από εκεί που'ρθε και το ρίχνουμε στην κουβέντα. Καταλήγω στα εξής: α. Αναφορικά με τον πρώτο ΟΚ. Πήγαινε και κάνε ό,τι θέλεις όσο γουστάρεις και όσο τραβάει. Ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθεί κάτι. Χαλάρωσε και απόλαυσέ το κοινώς. Περιμένω νέα. β. Αναφορικά με τον δεύτερο είμαι αμείλικτη. Προσωπική άποψη? Αν μπορείς χώρισέ τον τώρα. Άντε αύριο το πρωί. Έχω φρικάρει από αυτά που ακούω. Λίγο πριν τα 30 του και δεν έχει κάνει sex καθόλου? Από άποψη? Ακόμη και να αποδειχθεί τέλειος, ακόμη και να παντρευτεί μαζί του μια μέρα(στο απώτερο μέλλον of course)...η λογική αυτή μου φαίνεται απαράδεκτη. Όχι παρωχημένη. Απαράδεκτη. Και εγωπαθής. Δεν σε σέβεται. Είναι σαν απειλή: Θα με παντρευτείς για να πηδηχτούμε. Αλλιώς γιόκ. ΧΑ! Τι λες ρε φίλε? Και ποιά θα πάρει σήμερα γουρούνι στο σακί? ΠΟΥ ζείς? Ποιος ξέρει αν ο τύπος είναι ΟΚ? -εδώ πολλά σενάρια ανακύπτουν και πολύ γέλιο/κλάμα πέφτει- Και ΟΚ να είναι, ξέρεις τι θα σου ξημερώσει άμα ο τύπος αποφασίσει να γαμήσει? Και άμα του καλαρέσει(λογικό) και αποφασίσει να πατσίσει τα τόσα χρόνια μαλακίας με ότι κινείται? Και πέραν του sex, τι δείχνει αυτό αν όχι το πόσα πρέπει, πόσα κολλήματα δηλαδή έχει ο γκόμενος? Αν κάποιος έχει τόσα κολλήματα τώρα, δεν θέλω να τον φαντάζομαι σε μια-δυο δεκαετίες. Όχι ότι θα είμαι εκεί δηλαδή για να τον δω. Και ελπίζω και καμμιά φίλη μου(έχοντας σώας τας φρένας) να μην είναι εκεί επίσης.

Δεν σκεφτόμουν να το γράψω αυτό το post. Aλλά χαζεύω τηλεόραση και πέφτω πάνω σε δυο κυρίες. Την μια την εκτιμώ ιδιαιτέρως από τη σεμνότητα, τη λογική και την καθαρότητα του λόγου της. Πάνω στην συζήτηση πετάει το γνωστό ρητό: Ποτέ μη φοβηθείς τον χορτάτο άνθρωπο. Τον στερημένο να φοβάσαι.

blog it πάραυτα!

|

15 Comments:

At 3/06/2005, Blogger Promitheas said...

Αν και πιστεύω ότι κάθε ζευγάρι έχει τους δικούς του ρυθμούς και ορίζει την ερωτική του ζωή, ωστόσο πιστεύω ότι από τη στιγμή που δεν δίνει στην κοπέλα αυτό που ζητάει από τη σχέση τότε πρέπει είτε να αλλάξει ο φίλος της είτε να αλλάξει φίλο. Πολύ απλό, ειδικά αν δεν νοιώθει δεμένη μαζί του. Θέλει να χάσει τα χρόνια της χωρίς να κάνει έρωτα επειδή θα περιμένει αυτόν τον λαπά?

 
At 3/06/2005, Anonymous Anonymous said...

Afto pou m'aresei stous anthropous einai to oti xoris distagmo mporoun na "lithovolisoun" enan anthropo o opoios exei kapoio vitsio (opos o anthropos aftos pou perimenei na pantreftei prota), eno oi idioi sti zoi mas exoume poly perissotera.

Ziste me to mi fysiologiko.

Kala tha kanei i fili sou na dei poso omorfos einai aftos o anthropos kai na ependysei s'afton. An apotyxei (pou apokleietai), den peirazei. Afti theoro oti einai i igyeis antimetopisi (pou toso psaxnoume alloste...).

 
At 3/06/2005, Blogger evee said...

pm είσαι ο περί ου ο λόγος φίλος της φίλης μου?

Πάρε τις ηθικολογίες σου και πήγαινε παραπέρα. Τα βίτσια είναι καλά και άγια αν τα θέλουν και οι δύο. "Φυσιολογικό", με την καθολικά αποδεκτή έννοια του όρου δεν υπάρχει. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα δεν είπαμε?


Και επειδή τη σήμερον εποχήν πολλά -που γίνονται- μαθαίνονται κιόλας

(π.χ.
α.χα! surprise! είμαι ανίκανος! γιατί θα'πρεπε να το ξέρεις νωρίτερα my darling? χέστηκα αν θέλεις παιδιά ή αν επένδυσες πάνω στη σχέση αυτή όνειρα για την οικογένεια Χωραφά
β.παντρεύεσαι κάποιον έτσι στο υπεράνω στυλάκι που τόσο μεγαλόψυχα προτείνεις, επενδύεις πάνω του συναισθηματικά και αφού καταφέρετε να κάνετε ένα/δυο παιδιά -που θέλετε και οι δύο- τον πιάνεις, λεχώνα ούσα, στο κρεβάτι με τον κουμπάρο και σου μένουν τα παιδιά - μπράβο! κλαπ κλαπ!)

αν καταφέρεις να βρεις εύκολα την ηλίθια που θα βάλει τον ωραίο της άσπρο λαιμουδάκο στη γκιλοτίνα, έτσι, ελαφρά τει καρδία, είσαι θεός! Δεν θα γίνω απόλυτη όμως. Όλο και κάποιες θα υπάρχουν(ελπίζω όχι οι φίλες μου). Ας πρόσεχαν.

 
At 3/06/2005, Anonymous Anonymous said...

Paratiriseis :

1) Me sygxoreis gia tous latinikous xaraktires, alla o ypologistis apo ton opoio grafo den exei ellinika...

2) Den eimai o filos tis filis sou kai parepiptontws elpizo na min epireasei tin apofasi tis filis sou to endexomeno na pistepsei oti afto to exei grapsei ekeinos.

3) Grafeis : "Pare tis ithikologies sou kai pigaine parapera". Proton, den ithikologisa kai defteron an ikseres to meros apo to opoio grafo, tha katalavaines oti to "pigaine parapera" den mporo na to pragmatopoiiso mias kai eimai idi poly makrya.

4) Ego imoun aftos pou eksefrase tin apopsi oti prepei na zisoume me to "mi fysiologiko", mias kai den mporei na apodothei safes periexomeno se afti tin ennoia.

5) Oi paratiriseis sou a) kai b) apodykneioun oti telika to myalo sou vrithei apo vitsia (to opoio synexizo na pistevo oti den einai kako mias kai oloi eimaste arrostoi, o kathenas me to diko tou monadiko tropo).

6) Gkilotina? De nomizo oti to erotiko paixnidi einai pia kai kana zitima zois h' thanatou.

7) Ap' oti katalava (diorthose me an ekana lathos) o anthropos ypirkse eilikrinis apenanti stin kopela, kati to opoio toulaxiston to 99% ton ypoloipon "ypopsifiwn gamprwn" tis filis sou den tha eixe kanei.

Me afta pou egrapsa den ithela na po oti o anthropos aftos den exei provlimata. Ontws i katapiesi mias tetoias epithymias opos i erotiki den einai kati to opoio den odigei se sovares psyxikes synepeies, kai mporei pragmati na exei ena soro provlimata, alla aftos den einai logos gia ti fili sou na min ependysei. Den milame pia kai gia kanena domiko provlima. Den einai sxizofrenis o anthropos oute thelei tipota sadomazoxistika orgia (fantazomai).

Pistevo oti i symvouli pou edoses sti fili sou itan lanthasmeni, xoris afto na simainei oti i symvouli afti den tha odigisei se kati thetiko.

Telos, mou kanei entyposi to gegonos oti an pragmatika pisteves (otan egrafes afti tin apantisi) oti ego eimai o filos tis filis sou, tote i apantisi sou itan idiaitera skliri (eidika giati eimai sigouros oti tha exeis vrethei arketes fores sti zoi sou se paromoia thesi).

 
At 3/06/2005, Blogger evee said...

pm συγχώρεσέ με... τα πρωινά ξυπνάω λίγο εκνευρισμένη. Λίγο το'χεις να αντικρύζεις γύρω σου το χάος των μαστιγίων ή να σε πονάνε οι καρποί από τις χειροπέδες της προηγούμενης βραδιάς(+ ξημερώματος)?

πάω να αλλάξω γιατί με σφίγγει ο κορσές

 
At 3/06/2005, Anonymous Anonymous said...

Συμφωνώ απόλυτα με την Eve...
Αυτό που μου κάνει εντύπωση πάντως, είναι το γεγονός ότι πολλές, μα πολλές φίλες (και φίλοι βέβαια) διαμαρτύρονται σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό για το ίδιο πράγμα...
Με γεμίζει φρίκη ένα άρθρο που διάβασα πριν από κάποια χρόνια (γύρω στα 5) ότι 100.000 νέοι μαζεύτηκαν σε ένα στάδιο στις ΗΠΑ και ορκίστηκαν παρθενία μέχρι το γάμο...
Αυτό νομίζω ότι είναι και το χειρότερο: η σύνδεση της ερωτικής πράξης με ένα κατ’ εξοχήν θρησκευτικό θεσμό!
Λίγο μεσαιωνικό; Χάλια...

 
At 3/06/2005, Blogger Promitheas said...

Ap' oti katalava (diorthose me an ekana lathos) o anthropos ypirkse eilikrinis apenanti stin kopela, kati to opoio toulaxiston to 99% ton ypoloipon "ypopsifiwn gamprwn" tis filis sou den tha eixe kanei.-
-
pm, δεν συμφωνώ με την άποψή σου ότι ο φίλος της κοπέλας υπήρξε ειλικρινής. Ο λόγος που απέχει από το σεξ μπορεί να είναι ομοφυλοφιλία, στυτικές δυσλειτουργίες, ψυχολογικά προβλήματα (άγχος, εμμονές κλπ) κι όχι απόλυτα ο θρησκευτικός παράγοντας. Πώς θα μπορούσαμε λοιπόν να εξακριβώσουμε την "ειλικρίνειά" του; Κατά τη γνώμη μου, καλύτερα να ήταν ανειλικρινής και να έκανε σεξ με το ζόρι προτιμώντας να σώσει τη σχέση του κι όχι την αιώνια ψυχή του. Εξάλλου σε διαβεβαιώ πως στην κόλαση θα βρεθούν τα πιο ενδιαφέροντα άτομα...
Ας μην ξεχνάμε ότι η χριστιανική και η ισλαμική θρησκεία απαγορεύει σε 3 δισεκατομμύρια ανθρώπους τους πλανήτη τις προγαμιαίες σχέσεις αλλά στοιχηματίζω ότι οι περισσότεροι κάνουν αυτό που ζητά ο οργανισμός τους. Το να μείνει κάποιος παρθένος μέχρι το γάμο είναι μία αντίληψη που ενώ ίσως ακουγόταν φυσιολογική μερικούς αιώνες πριν, σήμερα είναι κάτι εξαιρετικά σπάνιο, πόσω μάλλον όταν πρόκειται για άντρα. Προσωπική μου άποψη είναι ότι αποτελεί τραγικό έγκλημα κάποιος να έχει στερηθεί το σεξ τότε που ο οργανισμός του το ζητούσε περισσότερο και πως οι σχέσεις χωρίς σεξ είναι απλώς φιλικές. Από τη στιγμή που ο άντρας αυτός θέλει να κρατήσει την παρθενιά του και το έχει δηλώσει ξεκάθαρα πιστεύω πως η κοπέλα καλά θα κάνει να αποκτήσει μία σχέση, να τον αφήσει ώστε να βρει κι αυτός μία παρθένα που θα περιμένει το γάμο για να ματώσει το σεντόνι. Το σφάλμα είναι της κοπέλας που μένει μαζί με έναν άντρα ο οποίος δεν την καλύπτει. Θέλει άραγε να καταλήξει στη ζωή της με έναν σύζυγο που δεν θα την καλύπτει; Ο νόμος των πιθανοτήτων με αφήνει να σκεφτώ ότι ο άντρας αυτός μπορεί μετά το γάμο να γίνει ένας φλογερός εραστής και καλός οικογενειάρχης αλλά εγώ δεν τη βρίσκω με το ρίσκο.

 
At 3/06/2005, Anonymous Anonymous said...

Promithea, oi logoi pou anafereis os pithane aities gia ti symperifora tou afti nomizo oti den sygkentronoun idiaiteres pithanotites, mias kai nomizo oti enas anthropos pou exei tetoia provlimata to teleftaio pou skeftetai einai na kanei sxesi me gynaika. Gi afto kai ypethesa oti einai eilikrinis. Giati gia na eimaste akriveis, to na apexeis apo ti seksoualiki praksi sigoura den einai tis modas, gi afto kai toulaxiston tou anagnorizo to oti itan synepis me afta pou pistevei (an fysika opos les ki esy den yparxoun alles aities).

De nomizo oti yparxei kanenas pou diafonei gia to oti tha itan kalytero gia ton idio (apo apopsi kyriws psyxiki ygias) na min akolouthei afto to dromo). Afto pou eipa einai oti oloi exoume kapoiou eidous provlimata (isos mikrotera) kai gi afto den tha prepei na apokleioume tous allous etsi efkola. Eimai sigouros gia paradeigma oti an itan koutsos, kaneis den tha tolmouse na pei kati paromoio (oti p.x. i fili tis eve den tha eprepe na kanei kati mazi tou, giati kata pasa pithanotita den tha aksizei to xrono tis).

 
At 3/06/2005, Blogger Stavros Martinos said...

Νομίζω ότι το βίτσιο του φίλου της φίλης σου να μην θέλει να χάσει ό,τι πολυτιμότερο διαθέτει ένας νέος αφορά και τους δύο.
Άμα η φίλη σου κάθεται, ε, τα θέλει κι αυτής ο αποτέτοιος της...

Προς το παρόν ο φανατικότερος οπαδός της παρθενίας που τυχαίνει να γνωρίζω ήταν ο Μαρκήσιος ντε Σάντ.

(βιβλιογραφία: 120 μέρες στα Σόδομα, Παρίσι, ca. 1789)

 
At 3/07/2005, Anonymous Anonymous said...

zavalos freaks out:

Antras(?) 30 xronwn(!) kai akomh den (!!) tou erxetai efkairia kai pali den (!!!). Diavasa kala h exei eidiko script na vgazei stin IP mou allo arthro?.

O anthrwpos einai ko-lh-me-nos. Edw kai oi papades pou ta evlogane afta ta pramata, forane stringakia kanoune orgia.

Otan tha erthei h wra, o typos tha exei toses anastoles kai komplex pou pote den prokeitai na thn ikanopoiisei.

1. Ton xwrizei amesws
(enallaktika)
2. ton denei sto krevati, ton potizei ena ypnotiko kai ena viagra, kanei thn douleia ths, tou kourevei to kefali gouli (nomos 4000) kai tatouaz sto koutelo "Eimai axrhstos sto krevati" kai ton afhnei amolato sthn koinwnia....

Oson aftora ton prwto. Polles empeiries den synepagetai se kales empeiries (efoson tis eixe....).
Mporei pali na kanw kai lathos.

zavalos

 
At 3/07/2005, Anonymous Anonymous said...

zavalos freaks out again:

kai ksanaepanerxomai giati den to pistevw akoma.

O typos sta 18 tou (pou viologika eftase sthn koryfwsh, ths sygekrimenhs ikanothtas) htan apo tous kalyterous -afou vohthaei h viologia- KAI DEN TO KATALAVE.

H koryfwsh ths gynaikas einai sta 30. Prolavainei akomh me mia allagh fylou. Pote den einai arga.

zavalos.

PS. Pes mou oti o typos einai kai vegeterian, wste na ths exei xalasei ektos apo to krevati KAI to trapezi...

 
At 3/07/2005, Anonymous Anonymous said...

gidi? Makariotate sas vriskw elafrws pio voukoliko apo to Serafim. Ekeinos toulaxiston me apokalouse poimnio.

zavalos

 
At 3/07/2005, Blogger Damsel in Stress said...

Ρε παιδιά, ας σοβαρευτούμε. Και οι μεν και οι δε έχουν μια χαρά επιχειρήματα για το τι πρέπει να κάνει και να μην κάνει ο τύπος.

Το ζητούμενο εδώ, όμως, δεν είναι ο σεβασμός ή όχι προς τις απόψεις και τον τρόπο ζωής του οιουδήποτε. Αυτά είναι δεδομένα, σε δημοκρατία ζούμε και τα τοιαύτα. Το ζητούμενο είναι η φυσική και φυσιολογική λειτουργία ενός υγειούς ανθρώπινου οργανισμού.

Το σεξ, κατ' εμέ, είναι μια φυσική λειτουργία και το να κάνεις σεξ είναι φυσιολογική κατάσταση για το είδος μας. Τα γονίδιά μας, από μια ηλικία και μετά, σκούζουν για να αναπαραχθούν, τα βιολογικά ρολόγια βαράνε, οι ονειρώξεις πάνε σύννεφο και ούτω καθεξής.

Καταπιέζοντας λοιπόν τις φυσικές λειτουργίες και ορμές, πάμε κόντρα στην ίδια μας τη φύση. Όχι ότι δεν επιβιώνουμε αλλά, δεν μπορεί, ένα κάποιο κουσούρι θα μας ξεμείνει.

Eve, είχα και γω ένα γνωστό που χτύπησε τα 30 πριν βγάλει τα μάτια του με γυναίκα. Δυστυχώς για την συγκεκριμένη γυναίκα, αν και δεν τα πήγε άσχημα, ξεσάλωσε αγρίως μετά και ακόμα τον ψάχνει. Το δε "κλού" της φάσης είναι ότι ακόμα και σήμερα (κάτι χρόνια μετά) αν δεν αυνανιστεί, πλήρη ικανοποίηση δεν βρίσκει.

Κι αυτή είναι μια light περίπτωση άνευ άλλων παρατράγουδων. Εμφανών τουλάχιστον ...

 
At 3/08/2005, Blogger J95 said...

30 χρονών δε γίνεται να μην το έχει κάνει, εκτός αν ήταν ιδιαίτερα προβληματικός ή γκαντέμης. Δε νομίζω να είναι ειλικρινής. Το πιο πιθανό είναι ότι έχει μυθοποιήσει το πρόβλημά του.

Παρ' όλα αυτά, στη θέση της φίλης σου θα του την έπεφτα ελεεινά και μόνο αν δεν υπέκυπτε (ή αν υπέκυπτε και δεν με κάλυπτε) θα τον παράταγα.

Σημειώνω με ενδιαφέρον ότι οι γυναίκες δίνουν πολύ μεγαλύτερη σημασία στο κτηνώδες σεξ απ' ό,τι γενικά παραδέχονται δημοσίως. Φυσικά με χαροποιεί κάτι τέτοιο (άλλωστε είχα υπόψη μου μεμονωμένες περιπτώσεις), αλλά με λυπεί και η υποκρισία του πράγματος.

Μας έχετε πείσει ότι είμαστε ένα μάτσο σεξομανείς μπαμπουΐνοι με μηδέν κατανόηση για τα συναισθήματα, το ρομαντισμό, τα πράγματα που θέλουν το χρόνο τους, τις ακριβές κολώνιες, tin kariera sas κλπ. Και με το που σκάει ένας άντρας που (ισχυρίζεται ότι) δεν έχει μυαλό μόνο για κοκό παρά μόνο σε context απόλυτης αγάπης και αιώνιου έρωτα, αμέσως "ο ανώμαλος" και ο μπήξε και ο δείξε.

 
At 3/08/2005, Blogger evee said...

η αλήθεια είναι ότι πρότεινα στη φίλη και το φτύσιμο(αν είναι έτοιμη τώρα) και (αν δεν είναι και κάνει κέφι να το κυνηγήσει) να περάσει σε τακτικές τύπου "να του την πέσει ελεεινά/τον μεθύσει/ποτίσει ό,τι βρει" και άλλα τέτοια... Όπως είπαμε στο κάτω κάτω, δημοκρατία έχουμε(DiS) και σεβόμαστε κάθε άποψη, αλλά να δεν μας αρέσει μπορούμε να πάρουμε το καπελάκι μας και να φύγουμε. Εδώ είναι υπόθεση για 2(συνήθως) και πρέπει να θέλουν και οι δυο.

j95 ούτε θέλω να φαντάζομαι τι έχεις τραβήξει και εσύ(όπως όλοι άλλωστε σε κάποια φάση) και λες "Μας έχετε πείσει ότι είμαστε ένα μάτσο σεξομανείς μπαμπουΐνοι με μηδέν κατανόηση για τα συναισθήματα, το ρομαντισμό, τα πράγματα που θέλουν το χρόνο τους, τις ακριβές κολώνιες, tin kariera sas κλπ."

Φυσικά όλα αυτά(περί κτηνώδους sex) δεν αναιρούνε απαραιτήτως τα συναισθήματα, τον χρόνο που χρειάζεται πολλές φορές, τον ρομαντισμό κλπκλπ(πριν & μετά :Ρ) lololooll

 

Post a Comment

<< Home