Monday, May 30, 2005

update HMAΡΤΟΝ

Τα είχα πει και σε προηγούμενο post. Σήμερα στη δουλειά το θέμα είχε και συνέχεια.

Μπιπ. Μπιπ. Έχω sms.

AN ENAS EMFANISIMOS NEOS SOU ZITOUSE EILIKRINA, NA FILISEI OSO TRYFERA BOREI TIS PATOUSES SOU, AKOMH & SE STIGMI POU MYRIZOYN, XWRIS NA ZHTA TIPOTA ALLO, Θ’ΑΡΝΙΟSΟΥΝ?

LOLOLOLOLL E, Αι σιχτίρ μαλάκα! Μου θυμήθηκες και να βάλεις και ελληνικό Θ! Σκάω στα γέλια, το λέω στη Β, με τρώει να τον πάρω πίσω να του κάνω καμιά πλάκα γιατί δεν έχει απόκρυψη. Μπά, θάρρος θα πάρει ο ψυχάκιας. Μη σου πω να βγάλω το νούμερό του εδώ να αρχίσουν όλοι να του στέλνουν μηνύματα πάθους. Πάντως, αναφορικά με το προηγούμενο post, η Β μου είπε πως ο τύπος είχε στείλει το ίδιο μήνυμα και σε εκείνη. Και από μια σύντομη έρευνα, έμαθε πως και άλλες κοπέλες που είχαν βάλει αγγελία, τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου.....

|

7 Comments:

At 5/30/2005, Blogger zavalos said...

Μα γιατι δεν τους κανετε μια πλακα, να χοροπηδανε; Να το φυσανε και να μην κρυωνει;

Τωρα θα μου πεις, που να μπλεκεις με τον αχρηστο... αλλα δεν δελεαζεσαι εστω και για λίγο;

 
At 5/30/2005, Blogger J95 said...

Μα γιατι δεν τους κανετε μια πλακα, να χοροπηδανε; Να το φυσανε και να μην κρυωνει;

Έχω την εντύπωση ότι το ίδιο ακριβώς είπε κάποιος και στον τυπά που τα στέλνει όλα αυτά.

 
At 5/30/2005, Blogger evee said...

επειδή μας βλέπω να ξενυχτάμε στο γραφείο απόψε με 2 παραδόσεις, δέχομαι ιδέες για πλάκα...αν φτάσω στο απροχώρητο με τη δουλειά, θα τα ακούσει ο λυσσάρης των αγγελιών

 
At 5/30/2005, Blogger λεμόνι δίχως όνειρα said...

α, ώστε σε εσένα το έστειλα το μύνημα;

;-)

[προβλέψιμο αστείο, ξέρω, αλλά δεν άρπαξε κανείς την ευκαιρία]

 
At 5/30/2005, Blogger xryc agripnia said...

(μα δεν καταλαβαινω γιατι κανετε ετσι...εγω θα δεχομουν)
:-p

 
At 5/31/2005, Blogger Stavros Martinos said...

Αν τη βρίσκει με μέλη του ΤΕΕ και πατούσες, γιατί δεν του ζητάς να ντυθεί εργάτης και να σε συναντήσει σε τοποθεσία της επιλογής σου; Eσύ βέβαια δεν είσαι υποχρεωμένη να πας...

 
At 5/31/2005, Blogger Stavros Martinos said...

πες του ότι θα φοράς σαγιονάρες

 

Post a Comment

<< Home