Wednesday, August 10, 2005

φέρτε μου λαχεία

το τσι μου είναι στα πολύ καλά του

το κάρμα μου γαμάει

τα τσάκρα είναι ορθάνοιχτα


Το παραπάνω βαθιά επιστημονικό συμπέρασμα βγήκε από το κάτωθι γεγονός:


Βαριόμουν ΦΡΙΧΤΑ να ξυπνήσω αύριο στις 5 το πρωί, να πάω ταξίδι αυθημερόν στην Έδεσσα με τον Λ (μου ανακοινώθηκε σήμερα) και να γυρίσω πίσω στις 7...

Ήθελα ΠΟΛΥ να συμβεί κάτι. Για να πάψω να κάνω υποθετικά τάματα με το μυαλό μου, άνοιξα το ραδιόφωνο. Βάζω τα ακουστικά. Ειδήσεις. ΚΑΙ σήμερα παρά τις διαβεβαιώσεις περί αντιθέτου κλειστοί οι δρόμοι προς την Έδεσσα από τους ροδακινοπαραγωγούς μπλαμπλα.... Το μεταφέρω στον Λ. Τηλέφωνο στην Τροχαία. Ναι... μάλλον και αύριο. Άκυρα και τα εισιτήρια και όλα. WOW

Πάω να λυγίσω κανένα κουταλάκι :Ρ

|

5 Comments:

At 8/11/2005, Blogger Unknown said...

δεν μου κάνεις τη χάρη να κάνεις μια καλή σκέψη να φύγει το πλοίο στην ώρα του την Παρασκευή;;; please... ;)


ΥΣ: Λύγισε το κουτάλι;

 
At 8/11/2005, Blogger Roark said...

Για να παραφράσω τον γνωστό αμπελοφιλόσοφο της πλάκας:
αν θέλεις πολύ πολύ κάτι να πάει στραβά στην Ελλάδα, μην ανησυχείς, το κράτος ή κάποια από τις επιτοδούμενες συντεχνίες του το έχει ήδη κάνει για σένα!

 
At 8/11/2005, Blogger evee said...

street spirit, δεν πρόλαβα να ασχοληθώ με κουτάλια αλλά πέτυχα ένα στραβό φανάρι καθ'οδόν, μετράει? :Ρ

roark, προσπερνώ το ντετερμινιστικό σου τόνο γιατί είμαι σε διάλειμμα από τη δουλειά και δηλώνω άσχετη με τις λεπτομέρειες του αγροτικού (μα καθόλου άσχετη με την ελληνική πραγματικότητα εν γένει).

Για να σε πειράξω λίγο, να πω πως στην πρώτη ανάγνωση νόμισα πως μίλαγες για κάτι τύπου "conspiracy theory με άλλοθι το ραδάκινο"!!!! -lololol- και σκέφτηκα: Πόσο μεσογειακό! Πόσο μεσογειακό! ;)

 
At 8/12/2005, Blogger Roark said...

Έκανα μια μάλλον αποτυχημένη παράφραση του Κουέλιο (τον αμπελοφιλόσοφο της πλάκας που έλεγα) που έκανε περιουσία πάνω σε κοινοτυπίες όπως:
αν θέλεις κάτι πάρο πολύ, όλο το σύμπαν συνομωτεί για να το αποκτήσεις

 
At 8/12/2005, Blogger evee said...

yes, I know Coehlo. Πως θα μπορούσα να μην άλλωστε? :Ρ

 

Post a Comment

<< Home