Friday, January 13, 2006

φτάνει το πλήρωμα του χρόνου

Χτες άκουσα μια είδηση απέναντι στην οποία δυστυχώς νιώθω μια μαύρη συγγένεια. Μια γριά σε μια επαρχιακή πόλη της Αμερικής είχε πεθάνει 2 χρόνια τώρα και είχε δώσει ρητή εντολή στην οικονόμο της πριν πεθάνει να της έχει αναμμένο το air condition όλη μέρα/νύχτα/χειμώνα/καλοκαίρι ώστε να διατηρηθεί το σώμα γιατί θα επέστρεφε! Την απείλησε μάλιστα πως διαφορετικά θα τους στοίχειωνε όλους. Η κληρονόμος αντιμέτωπη με τέτοιο δράμα, αντί να δώσει στη γριά κανένα lexotanil, την πίστεψε και έπραξε όπως της είχε ορίσει μετά το θάνατό της. Το δρακουλιάρικο στην υπόθεση είναι πως η γιαγιά είχε εναποτεθεί στη σοφίτα (στην κουνιστή πολυθρόνα που πέθανε) και στο υπόλοιπο σπίτι έμενε η κόρη της και τα εγγόνια της κανονικά! Η οικονόμος ανέβαινε μονάχα πάνω για να ανοίγει την TV στο πτώμα μπας και χάσει καμμιά είδηση (αυτό θα πει μανία με την ενημέρωση), να της διώχνει μύγες και σκουλίκια(γιααααακ!) και να της μαζεύει μια μύτη και δυο αυτιά που έπεσαν once. Το γνωστό «Psycho» δηλαδή είναι βγαλμένο από τη ζωή (ή μήπως το ανάποδο?) και η αμερικανίδα γριά είχε και εδώ μετατραπεί σε μούμια-ιδιοκατασκευή. Δεν ξέρω αν η αηδία και η φρίκη καταφέρνουν να ξεπεράσουν το γελοίο του πράγματος και τον άκρατο εντυπωσιασμό μου απέναντι στο μεγαλείο της ανθρώπινης βλακείας. Το σχετικό link.

Ποιο το κοινό μου με την προαναφερθείσα γριά?

Μετά από τέτοιο freak show θα σας ξενερώσω και δεν το θέλω. Μα νιώθω μια ταύτιση με τη μακαρίτισσα. Γιατί?
1. Έχω μουμιοποιηθεί. Ακινησία. Πολλή δουλειά λέμε. Πιάστηκαν πόδια ,χέρια, πλάτες, όλα. Όλο κρακ και κρουκ είμαι. Άμα τελειώσει σε κανένα μήνα και κάτι η δουλειά καλό θα ήταν και λίγο γυμναστήριο.
2. Παίζει και το κρύο των ημερών, σαν να έχω μπει στην κατάψυξη.
3. Η γριά βρέθηκε μπροστά από οθόνη τηλεόρασης, εγώ πάλι προτιμώ του υπολογιστή.

Και ερωτώ: είναι τυχαία η σύμπτωσις? Για την ώρα παρατηρώ ότι όσο τρέχει το πνεύμα, λόγω χρήσης υπολογιστή, τόσο πιο ακίνητο είναι το σώμα. Χτες ένα τσιγάρο είχε σβήσει στο χέρι μου και δεν το είχα πάρει χαμπάρι παρά μισή ώρα μετά. Ε! Νισάφι! Έχε χάρη που και με το dealine τότε δεν προλαβαίνουμε να δούμε ούτε τη μύτη μας. Σαν τη γριά δηλαδή! Μα τι λέμε τώρα? Σε ενάμισι μήνα dear all θα αναστηθώ. Σε αντίθεση -ελπίζω- με τη γριά.

|

2 Comments:

At 1/13/2006, Blogger Oneiros said...

Άσε, μιά απ' τα ίδια. Και τα ίδια ακριβώς σκέφτηκα για την πάρτη μου όταν διάβασα την είδηση στο CNN, μάλλον από link στο blog του Warren Ellis (όλο κάτι τέτοιες αλλόκοτες ειδήσεις μαζεύει, αλλά αυτή παίρνει το βραβείο).

Μπρρρ... Ανατριχίλα (και δε φταίει μόνο που έχει ψοφόκρυο στο δωμάτιό μου).

 
At 1/24/2006, Blogger Stavros Martinos said...

Όταν καταφέρω να βγω έξω από το στρατόπεδο, θα σου εξηγήσω τί σημαίνει Φυλάκιο Ναρκοπολέμου. Άμα ψοφάγαμε όλοι χτες το βράδυ με τη χιονοθύελλα χωρις ρεύμα (=φως, καλοριφερ και τα σχετικά) θα μας έβρισκαν οι αρχαιολόγοι του μέλλοντος άθικτους.

Τί λέει ρε σεις ο έξω κόσμος;

 

Post a Comment

<< Home