Monday, March 13, 2006

2 χρόνια blogging

Image Hosted by ImageShack.us

Στη αρχή συγκρατημένα σαν έκθεση ιδεών, μετά ξέφρενα σαν ανταπόκριση του CNN (;)), με ταχύτατη σύνδεση, με γρήγορη σύνδεση, με την πτωχή σήμερις ISDN ή με ένα modem και μια τηλεφωνική γραμμή απαρχαιωμένη σε ψηλά βουνά, με πολλή δουλειά και με τεμπελιές, με όρεξη να γράφω, από ματαιοδοξία συνήθεια ή απλά γιατί μου κάνει κέφι(ω εσύ πολύτιμο αγαθό της επικοινωνίας!), γραφές "σοβαρές" και "αστείες", ανώδυνες και δύκολες, με γνωριμίες και αποκτηθέντα κοινωνικά/επικοινωνιακά skills πέρασαν οι μέρες(και οι μήνες) και δεν το πήρα χαμπάρι πως ήταν τα γενέθλια του blog. Ιχθύς αυτό, ψάρακλας και εγώ (ακόμη:Ρ). Καλή φάση.

|

11 Comments:

At 3/14/2006, Blogger John Karakatsanis said...

Happy birthday Εύη!

Ή μάλλον happy birthday to eve 's blog!

 
At 3/14/2006, Blogger evee said...

thankx Γιάννη!

4 both :)

Τα δικά μου μπορεί να είναι σε 2-3 μέρες αλλά του blog ήταν λίγες μέρες πριν, οπότε πάτσι.

 
At 3/14/2006, Blogger Mirandolina said...

Τις ευχές μου, κυρία μιας από τις πιο αγαπημένες μου γωνιές. Και για σένα και για το ωραίο σου ευλογ που μου άλλαξε τη ζωή (εξαιτίας σου και του ΑρΛαβ παίζω λόττο - λίγο το χεις;)

 
At 3/14/2006, Blogger Oneiros said...

Χρόνια πολλά με πάντα φρέσκιες γραφές στο πρώτο μου blog link (μη ρωτήσεις πως ακριβώς σε είχα βρει, δε θυμάμαι να σου πω), και χρόνια συναρπαστικά κι ευτυχισμένα σε σένα, Εύη :-)

 
At 3/14/2006, Blogger aeipote said...

Έτη σας Πολλά και
Άπαιχτα!

 
At 3/14/2006, Blogger Κοκκινος Ζωολογικος Κηπος said...

Δε στο έχω πει αλλά το μπλογκ σου είναι απ'τα πρώτα που διάβασα και το πρώτο που με γοήτευσε αρκετά για να με βάλει στο κόλπο. Να σε χαιρόμαστε...

Ο.

 
At 3/14/2006, Blogger Mave said...

eve , zoume gia na s'akoume!!!

 
At 3/14/2006, Blogger evee said...

wow!
τι comments!

@ mirandolina: με σκλαβώνετε. Εγώ δεν παίζω ακόμη Λόττο και εξ'αιτίας σας το σκέφτομαι να αρχίσω. Λίγο το έχεις? ;)

@ oneiros: ευχαριστώ :D ούτε εγώ θυμάμαι πως σε είχα βρει 2 b honest (κάποιος από τους δυο θα έκανε comment στον άλλο υποθέτω) αλλά 2 χρόνια πριν δεν φτάνει η μνήμη μου (ψάρι δεν είπαμε?)

@ aeipote: το "άπαιχτα" είχα να το ακούσω καιρό. Thanks 4 reminding. Θα το ξαναλέω από τώρα. :)

@ kokkino mpaloni: πολύ γλυκά λόγια. Με τιμάς.

@ mave: ω τι ενθουσιασμός! Σαν να τελείωσα μόλις ομιλία στην Πλατεία Συντάγματος. Ευχαριστώ και πάω να προβάρω χαμόγελα και φανταστικές χειραψίες στον καθρέφτη. :Ρ

(what does a girl have to do to make a living?)

 
At 3/14/2006, Blogger kat.@ said...

xronia polla kali mou

 
At 3/14/2006, Blogger Mara_P said...

xronia polla! simera einai kai i mera tou pi (3,141.....). Osa ta psifia tou, tosa na einai kai ta posts sou!

 
At 3/18/2006, Blogger Old Boy said...

Έστω και καθυστερημένα, χρόνια πολλά. Όπως του Όνειρου ήσουν το πρώτο blog link, εμένα ήσουν το πρώτο μπλογκ όπου έκανα σχόλιο (πριν ανοίξω το δικό μου μπλογκ). Αλλά, έτσι είναι αυτά τα πράγματα. Είδαμε τι παίζει στα μπλογκς, ζηλέψαμε και είπαμε να μιμηθούμε τους παλιότερους :) Χρόνια Πολλά ξανά.

 

Post a Comment

<< Home