Tuesday, June 20, 2006

περί άλλων δαιμονίων

-αναδημοσίευση από το section HOTEL MEMORY του site του Μισέλ Φάις. Το "θέμα" αυτή τη φορά ήταν κάτι σαν sea-sun-sex. Μας έπιασαν οι ζέστες.-


Δεν καταλαβαίνω γιατί το καλοκαίρι είναι ερωτική εποχή. Πες με εγκεφαλική γκόμενα, πες με ξενέρωτη, my darling, I don₼t give a damn.
Προσωπικά ένα έχω να δηλώσω. Το καλοκαίρι δεν μου έχει γυαλίσει ποτέ κανένας. Μα ποτέ. Πλάκες μπορεί να έχω κάνει για το fun της υπόθεσης, από ορμονικές διαταραχές, από αντίδραση σε κάποιον γκόμενο που με έφτυσε και δυστυχώς δεν θα είναι εκεί για να ζηλέψει (ευσεβείς πόθοι) ή κάτι άλλο αντίστοιχου συγκινητικού εκτοπίσματος, μα να ξενυχτάω στη σκέψη του άλλου που γνώρισα στην παραλία π.χ.…nonono. Jamais!
Γιατί; Γιατί υποθέτω ότι –όπως πολλές εκπρόσωποι του φύλου μου- πρώτα «κουρδίζονται» εγκεφαλικώς. Και το καλοκαίρι εγώ δεν κουρδίζομαι εγκεφαλικώς, τι να κάνομεν; Τουλάχιστον δεν μου έχει τύχει ως τώρα, γιατί ποτέ μην πεις ποτέ που λέει.
Μα πώς να κουρδιστώ άλλωστε; Δεν υπάρχει κανένα μυστήριο στη φάση. Κάτι ότι τα σώματα είναι τόσο εκτεθειμένα που σκανάρεις καθετί εκτεθειμένο (και μη) σε dt, κάτι ότι λόγω αυτού η κουβέντα έρχεται μετά και ακούγεται αστεία κάτω από τον ανελέητο ήλιο του μεσημεριού (να κάθεσαι στην παραλία και να μιλάς για κάτι που έχει να κάνει με το υπόλοιπο 96% της ζωής σου ας πούμε), δεν μου πάει το sport. Για τα περί μυστηρίου δε, έχω ακούσει πολλούς να μιλάνε για κάτι του τύπου «ο μυστηριώδης άγνωστος» που την είχε αράξει στην απέναντι καρέκλα του beach bar με μια μπύρα στο χέρι και δεν καταλαβαίνω γιατί το να μην ξέρεις την καθημερινότητα κάποιου ισοδυναμεί με γοητευτικό μυστήριο.
Επειδή όμως περί ορέξεως κολοκυθόπιτα, θα κλείσω με ένα ερωτικό countdown των εποχών, δικής μου έμπνευσης:

1. φθινόπωρο
2. χειμώνας
3. άνοιξη
(με μικρή διαφορά ως εδώ)
4. καλοκαίρι
(τελευταίο και καταϊδρωμένο)

ΥΓ: Στους 30φεύγα βαθμούς υπό σκιάν όμως, μπορεί να μη φαντασιώνομαι την απέναντι τριχωτή αρίδα, μα πετάω τη σκιούφια μου για ένα δίωρο session βουτιών από βραχάκια στην εκτυφλωτική μπλε επιφάνεια.

|

8 Comments:

At 6/20/2006, Blogger Mave said...

όντως το καλοκαίρι δεν αφήνει τίποτε στη Φαντασία.Και πάντα πίστευα ότι κρύο καιρός για δύο. :)

--και να προσθέσω ότι είναι ωραίο να γεμίζεισ αλλάτι και ιδρώτα το καλοκαίρι....:)

 
At 6/20/2006, Blogger Sleeper in Metropolis said...

Γουάου!!! Αυτό το post θα μπορούσα να το είχα γράψει εγώ! ;))) Πες τα ντε. Κι εγώ που ένιωθα λοξή. Σε νιώθω απόλυτα... Τα καλύτερα καλοκαίρια της ζωής μου τα πέρασα πίσω απ'τα πατζούρια του δωματίου μου... Αστερίξ-βερύκοκα-καρπούζια-άραγμα... Απόλυτα αντι-ερωτική διάθεση! Ο ήλιος το καλοκαίρι με ζαλίζει τόσο πολύ που βαριέμαι να μπω στη διαδικασία να κάνω πέντε βήματα, όχι να γνωρίσω άντρα. Φθινόπωρο και πάλι φθινόπωρο.

>>plus βιβλιογραφική τεκμηρίωση
"Η κομψότητα είναι ψυχρή" Junichiro Tanizaki από το "Εγκώμιο της Σκιάς" [βιβλίο που φοριόταν πολύ στα πρώτα έτη της σχολής από Τούρνι μεριά, μάλλον θα το έχεις διαβάσει]

 
At 6/20/2006, Blogger Mave said...

άσχετο: μα τι διαβαζετε τελσο παντων εκεί στο ΕΜΠ τα πρώτα χρόνια της Σχολής!! εμείς διαβάζαμε Neufert, το βράδυ πριν κοιμηθούμε από την κούραση !:):p

 
At 6/20/2006, Blogger evee said...

θα σου΄λεγα και εσένα τώρα κάτι mave διότι τι φήμη που έχετε βγάλει ως σχολή (λίγο γιουχου, λίγο τσίου, λίγο αφηρημένοι καλλιτέχνες) την έχεις υπόψην σου υποθέτω


όχι όπως ο Βόλος ή η Πάτρα τώρα, αλλά ότι πιο συναφές έπαιζε όταν εγώ είχα περάσει(which means 96)

ασε που εμείς θεωρούμαστε οι εντελώς down to earth της υπόθεσης, οπότε φαντάζομαι ότι πολλοί καθηγητές μας ποθούσαν να σπάσουν αυτό το κατεστημένο

πάντως και εγώ έχω εντρυφήσει στον Τανιζάκι (γειά σου Τούρνι με τις ιδέες σου). Μπορεί να μην το γούσταρα τρελά αν δεν ήταν η αγάπη μου για την αρχιτεκτονική τέτοια, μα since it is, είναι καταπληκτικό. Σου μιλάει για όλα από την αντίθετη οπτική γωνία. Σαν δηλαδή να μιλάει το εκμέκ για τον ζαχαροπλάστη του. :Ρ

Πως μου ήρθε τώρα αυτό πάλι?

 
At 6/21/2006, Blogger Mave said...

Για αυτό διαβάσαμε Neufert !! μας έβαζαν , μας εξαναγκαζαν σου λέω...! θέλανε να ξεχάσουμε όλα αυτά με τις θεωρίες και τις κριτικές και να μάθουμε και λίγο οικοδομική...

έξω από την πλάκα τώρα, το απθ όντως είχε αυτή τη φήμη , και την έχει ακόμα, ότι είναι λίγο θεωρητική, λίγο καλλιτεχνική υπέρ το δέον κοκ. Για αυτό φτάιει ότι είχαμε μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών από εσάς....
πχ για να πάρεις μονάδες για θεωρία μπορούσες να διαλέξεις ανάμεσα σε μαθήματα όπως ; σεξουαλικότητα και αρχιτεκτονική και κριτική της αρχιτεκτονικής θεωρίας. Όσοι διαλέγαν το πρώτο χωρίς το δεύτερο, ε, βγαίναν λίγο τσίου !χαχαχα!

ό,τι και να λές πάντως εγώ ζήλευα τρομερά το μάθημα της οικοδομικής του μικρού Μπίρη. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μάθεις οικοδομική από το να σε βάλουν να χτίσεις !:)

και για να το γυρίσουμε και στο θέμα του Post: το καλοκαίρι είναι ακατάλληλο και για το γιαπί! ζεσταίνεσαι και ζαλίζεσαι, και δεν αποδίδεις. ενώ το χειμώνα απλά βάζεις κάτι παραπάνω :)

 
At 6/21/2006, Blogger Thrass said...

Το καλοκαίρι είναι αντιερωτικό λόγω θερμοκρασίας. Για αυτό, το σεξ μεταφέρεται στα δροσερά νησιά. Στην Αθήνα τα ερωτόλογα αντικαθίστανται από φράσεις όπως
"κάνε πιο 'κεί, ζεσταίνομαι",
"κορώνα, εγώ θα κοιμηθώ δίπλα στο παράθυρο, γράμματα, εσύ"
κλπ.

Αλλά προσωπικά προτιμώ την άνοιξη από το φθινόπωρο.

 
At 6/21/2006, Blogger Sleeper in Metropolis said...

Όλα καλά αλλά διαβάζατε Neufert πριν κοιμηθείτε;;; Μα πραγματικά; lol ;))))
Εμένα θα με κρατούσε 5 sec maximum!
Όσο Neufert έχω διαβάσει ήταν στο πόδι πάνω από ρυζόχαρτο και ακολουθούμενο πάντα από τις ατάκες (με τις συνεργατιδές μου πάντα):
- Τι; Πόσο λέει;
- Κάτσε να δω.
- [...]
- Δε βγαίνει.
- %*%^&%^%@!#@@#$
- Αν στρίψουμε αυτόοο εδώωω... [μια φωνούλα]

;)))

Για το μάθημα του μικρού του Μπίρη έχεις απόλυτο δίκιο... πρέπει να ήταν καταπληκτικό! Έβλεπα τα μεγαλύτερα εξάμηνα και ζήλευα, περίμενα πως και πως την ώρα... Ώσπου τη χρονιά που ήμουν εγώ δεν έγινε γιατί πέθανε. Και μαζί με έναν καλό δάσκαλο χάθηκε και μία από τις ωραιότερες εικόνες του αιθρίου. Πραγματικά πρέπει αυτό το μάθημα να ξαναγίνει, δεν ξέρω τι γίνεται τώρα. Ήταν ίσως το καλύτερο που υπήρχε.

 
At 6/22/2006, Blogger evee said...

εξαιρετικής χρησιμότητας μάθημα indeed!

πήγα να γράψω ένα comment για όταν είχα πάρει αυτό μάθημα εγώ αλλά βγαίνει σεντόνι.

αξίζει post ίσως αλλά κολύωμαι

ίσως άλλη φορά
:)

 

Post a Comment

<< Home