Tuesday, October 31, 2006

ξεθωριάζουσες νευρώσεις

τελευταία μέρα στη δουλειά σήμερα

μου έχει μείνει ένα κουσούρι μετά το πολύμηνο ψάξιμο για σπίτι

βλέπω εφημερίδα αγγελιών στο περίπτερο και νιώθω μια εσωτερική ορμή να οδηγεί το χέρι μου να την πάρει, να την πληρώσει, να την ανοίξει βιαστικά

που και που μπαίνω και στο xe.gr

μου έχει μείνει ως τικ φαίνεται, το να παρακολουθώ την αγορά ακινήτων

όπως άλλοι παρακολουθούν το χρηματιστήριο

η συγκεκριμένη νεύρωση ξεθωριάζει με τις ημέρες μα έχει πλάκα που εμφανίστηκε in the first place

γενικά, δεν καταλαβαίνω γιατί, μου αρέσει να συλλέγω καθημερινά trivia

ας πούμε σήμερα μου τηλεφώνησε το μελλοντικό πρώην αφεντικό μου για να με ρωτήσει ότι θέλει κάτι κουτιά αρχειοθέτησης κάπως ιδιαίτερα και κυριλέ, που θα τα βρει? Του είπα δυο διευθύνσεις καταστημάτων και τρεις δρόμους με αποθήκες ειδών συσκευασίας

υποψιάζομαι μήπως αργά αλλά σταθερά, μεταλλαχτώ σε μια θείτσα τύπου αμερικανίδα γριά με φούξια μαλλί, λόττο, ξεμαλιασμένο πεκινουά, εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και ψώνιο με τα τηλεπαιχνίδια γνώσεων!!!?!??!

τεσπά, θα φροντίσω τότε να φοράω ροζ πασούμια-τσόκαρα με πον-πον στην κορυφή και να οδηγώ μια 50s cadillac

AAAAARRGGH!
ΜΠΛΙΑΑΑΑΧΧ

|

1 Comments:

At 10/31/2006, Blogger IRQueen said...

Εμένα πάλι μου φαίνεται η καλύτερη ιδέα, ξέρεις ότι δεν θα περάσεις ποτέ ούτε μία μέρα χωρίς να σε πάρει κάποιος τηλ να σε ρωτήσει κάτι... παρέα για πάντα! :)

 

Post a Comment

<< Home