Tuesday, November 14, 2006

ανανέωση

Image Hosted by ImageShack.us

Ή refresh. Ή αέρας prairie στα μαλλιά μου. Η ζωή μου τις τελευταίες μέρες είναι σαν παζλ στον άνεμο.

Κουβαλητά στο νέο σπίτι, βόλτες στο ΙΚΕΑ και το HABITAT, παραγγελίες, αναμονές για παράδοση, συναρμολογήσεις, κατάρες στους Σουηδούς, φασίνα, τσιμπήματα δικών μου αντικειμένων από το σπίτι, σχεδιαστικές ανησυχίες για την εξέλιξη του εγχειρήματος, ψάξιμο για προσφορές ADSL, συνεννόηση με τον υπερήλικα παππού για μικρομαλακίες που προέκυψαν, πίεση για μια παράδοση άδειας κατοικίας της θείας μου, πέρα-δώθε για ένα κειμενάκι σε μηνιαίο περιοδικό, emails φίλων και γνωστών, συνεννόηση με το νέο μου γραφείο για να λείψω ένα μήνα (ευτυχώς το δεχτήκαν), φίλους και αγαπημένους που θέλω να βλέπω και να περνάμε καλά μαζί…. όλα ένα κουβάρι. Με τούτα και με εκείνα, έχω χάσει και καναδυό κιλά για την πλάκα. Nα δούμε πως θα καταλήξω.


Μέχρι τότε με απασχολούν ζητήματα όπως:

- Ποια πράγματα πάει κανείς πρώτα από το παλιό στο νέο σπίτι? Τα απολύτως χρήσιμα ή τα λιγότερο χρήσιμα? Τι σημαίνει αυτό?
- Γιατί με έχει πιάσει μια μανία με τη φασίνα? Μήπως τείνω προς Μαίρη Παναγιωταρά?
- Αν τρέχω έτσι πάντα, ποιος γκόμενος θα μπορούσε να με αντέξει? Ποιοι φίλοι θα με συναντούσαν χωρίς να νομίσουν ότι πρέπει πρώτα να μιλήσουν με τη γραμματέα μου?
- Γιατί όταν έχεις βάλει κάτι στο μάτι είτε δεν υπάρχει σε stock και πρέπει να περιμένεις 2 μήνες για την παράδοση, είτε είναι «καθ’οδόν» παίρνετε τηλέφωνο μέχρι να έρθει?


Καλή η ανανέωση, ανυπομονώ όμως να κοπάσει.

|

9 Comments:

At 11/14/2006, Blogger Μαρκησία του Ο. said...

Σε πρώτη φάση, συγχαρητήρια για τη μετακόμιση και καλορίζικη! :)

Σε δεύτερη, καλό είναι να πάρεις πράγματα που χρειάζεσαι άμεσα και συχνά, ώστε να μη χρειάζεται να πετάγεσαι συνέχεια σπίτι να παίρνεις το παραμικρό.

Και σταμάτα τη φασίνα! θα έρθουν μέρες που θα πρέπει να την κάνεις πραγματικά και δεν θα έχεις κουράγιο ;-)

ΧΧ

 
At 11/14/2006, Blogger evee said...

thankx

η οριστική μετακόμιση θα επέλθει μόλις έχω κάπου να κάτσω

για να μεταφέρω τον υπολογιστή that is ;)

ελπίζω μέσα στην εβδομάδα

όσο για τη φασίνα, ξέρεις και εσύ καλύτερα: όσο α. φέρνεις πράγματα, δηλαδή κούτες, τσάντες κλπ, β. κάνεις τρύπες στους τοίχους, γ. έχει ς υπόλευκο πλακάκι(μα ποιός βάζει τέτοιο πλακάκι? έλεος!) όλο και μαζεύεται η μπίχλα

όταν δεν βλέπεις το δάπεδο πια, μάλλον ήρθε η ώρα για την επέμβαση των μεγάλων δυνάμεων

για αυτό λέω "να κοπάσει" :Ρ

 
At 11/14/2006, Blogger Mave said...

καλή συνέχεια !!!! :):) και καλό κουράγιο, μην ανησυχεισ , θα περάσει έτσι είναι ο πρώτος μήνας της μετακόμισης!

 
At 11/14/2006, Blogger marl(t) said...

μετακομίζεις όλα τα άχρηστα, τα φτιάχνεις όλα και μετά έρχεσαι κι εσύ τελευταία στιγμή με τα άμεσης ανάγκης. Makes sense αφού δεν σε πιέζει κανείς να φύγεις από το προηγούμενο σπίτι. Περιοδικό; Τι περιοδικό;

 
At 11/14/2006, Blogger evee said...

ναι, κάπως έτσι πάει το πράγμα δεδομένης της έλλειψης αντικειμένων που θα διευκολύνουν την παραμονή μου στο νέο σπίτι (κάπου να κάθομαι/μα γιατί όλοι το προσπερνάνε? /εσείς στο ένα πόδι στέκεστε και δουλεύετε στον υπολογιστή?)

κατά τα άλλα το περιοδικό είναι το PLAYBOY :P
μπα, μη τρελαίνεσαι, ένα κειμενάκι είναι, άσχετο με τη φάση

 
At 11/15/2006, Blogger kat.@ said...

Καλοριζικο χρυσο μου και συγχαρητηρια για το playboy, ποτε δεν ειχα ζηλεψει καποιον τοσο...
Μην αγχωνσαι με τη μετακομιση. Σιγα, σιγα κι εχει ο Θεος. Δεν παραδειγματιζεσαι λιγο απο τη φιλεναδιτσα σου που μετακομιζει επι τρια χρονια μεσα στο ιδιο σπιτι. Καποτε θα εγκατασταθεις και τοτε ουτε που θα θυμασαι αυτον τον πρωτο καιρο.
Σου θυμιζω παρεπιμπτόντως πως σημερα εχει 15 ο μηνας.

 
At 11/15/2006, Blogger evee said...

όχι ρε Κατ, δεν είναι το playboy, παπαπα... θα με ξεζηλεψεις τώρα? να δω αν με θέλουν εκεί για το επόμενο τεύχος, κάτι ρε παιδί μου..

τεσπά, θενκξ, θα λαβω όσα μου λες σοβαρα υπόψην μου

μονο αυτό με τη μετακόμιση ενδοκατοικίως δυσκολεύομαι - δεν με παίρνει, με πιάνς?

τι είναι σήμερα? γενέθλια ξέχασα???? πάω να ψάξω
AAAARRRGGH

 
At 11/23/2006, Blogger IRQueen said...

Με μεγάλη καθυστέριση λόγω ασθένειας, ταξιδίων, δουλειάς που πέφτει από τα αφτιά και ανεβαίνει από τα μπατζάκια, έχω να σου πω ένα:

αν σου μείνει η όρεξη για φασίνα και μετά τον ένα μήνα που θα κοπάσουν τα κομπρεσέρ στους τοίχους και τα άσπρα αυτά τα πωςταλένε που πετάγονται από τις κούτες συσκευασίας, σου τάζω εισητήριο να ανέβεις να κουλαντρίσεις και το δικό μου σπίτι!

:) :) :)

Σε θαυμάζω. Είσαι γυναίκα αστέρι.

 
At 11/23/2006, Blogger evee said...

σίγα ρα συ irqueen

επειδή βάλαμε και μια σκούπα δηλαδίς?

 

Post a Comment

<< Home