Tuesday, June 29, 2004

ποιά ισότητα;

ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ από το βήμα ετούτο την άνιση μεταχείριση που έχουν τα δυο φύλα στον τομέα της ένδυσης.
Πας να πάρεις ένα σακάκι/μπουφάν και:
α. δεν έχει καθόλου τσέπες άρα πρέπει να κρατάς πάντα τσάντα
β. έχει μια ή δυο μικρές χαριτωμένες τσεπούλες που χωράνε μόνο κέρματα άρα πρέπει να κρατάς πάλι τσάντα
γ. δεν έχει εσωτερική τσέπη που τόσο χρήσιμη είναι και που υπάρχει σε ΟΛΑ τα αντρικά σακάκια/μπουφάν
Ειδικά το τελευταίο δεν το καταλαβαίνω. Αναγκάζεσαι έτσι να έχεις τσάντα όπου και να πας και δη σε μέρη not bag-friendly όπως συμβαίνει κυρίως στη νυχτερινή διασκέδαση. Είναι που είναι παιχνιδάκι να σου σουφρώσει κανείς το μικροσκοπικό βραδινό τσαντάκι μέσα στην πολυκοσμία (τσαντάκι το οποίο σημειωτέον, αναγκάζεσαι να κρεμάς χιαστί ως IL POSTINO για να μην τραντάζεται πέρα δώθε με κάθε χορευτική σου φιγούρα ), να μην έχεις και μια εσωτερική τσέπη για το απαραίτητο backup!
Φτού!

Συνεχίζοντας τη σχεδόν διχασμένη θεματολογία των κειμένων αυτού του blog, θα αναφέρω εδώ την απόπειρά μου να αγοράσω ένα πουκάμισο που να παίρνει μανικετόκουμπα, αφού μου αρέσουν περισσότερο από τα κλασσικά. Πηγαίνω στο ωραιότατο Selfridges και αναζητώ στα γυναικεία το προσωπικό μου obscure object of desire. Φεύ! Έπρεπε να πας παντού, σε κάθε ένα περίπτερο και να ρωτάς την κάθε μια πωλήτρια ξεχωριστά. Αφού απασχολήθηκα δημιουργικά με αυτή τη διαδικασία κάμποση ώρα, ψάρεψα την πολύτιμη πληροφορία ότι υπάρχει ειδικό τμήμα για πουκάμισα, στο οποίο και κατευθύνθηκα τρέχοντας. Ο κύριος πωλητής μόλις άκουσε αυτό που ζητάω, με ρώτησε για ποιον είναι και μόλις του είπα για εμένα μόνο που δεν του γύρισαν τα μάτια ! Εγώ ξέρω ότι πολλές γυναίκες φοράνε πουκάμισα με μανικετόκουμπα και αναρωτιέμαι με την συνδρομή ποιανής Τύχης το έχουν επιτύχει αυτό.. Παρόλα αυτά, ο πωλητής για να μη μου χαλάσει το χατίρι, με μέτρησε και μου έδωσε το μικρότερο δυνατό πουκάμισο να το δοκιμάσω. Το φόρεσα γεμάτη ελπίδα(με φόρεσε θα ήταν το σωστό αλλά τέλος πάντων) και ένιωσα ξανά κοριτσάκι που φόραγα το μπουφάν του μπαμπά μου όταν κρύωνα, κάτι καλοκαιρινά βράδια. Τι lifting, botox και μαλακίες. Οι κυρίες που θέλουν να ξανανιώσουν παιδούλες δεν έχουν παρά να το δοκιμάσουν. Πέταξα τη λευκή αυτή κελεμπία από πάνω μου, δοκίμασα και άλλες καναδυό μήπως είχαν πιο στενή φόρμα και μόλις συνειδητοποίησα ότι θα μπορούσαν να μου χρησιμεύσουν στην καλύτερη περίπτωση ως αντισεξουαλικό νυχτικό ή αποκριάτικη στολή την έκανα. Όταν πληρώνω εγώ θα πάω σε έναν ράφτη ειδικό για πουκάμισα και θα ράψω καναδυό πάνω μου να μου φύγει το άχτι.


|

0 Comments:

Post a Comment

<< Home