Thursday, April 07, 2005

a night in town #2

-Το bar κρύβεται ξαφνικά πίσω από δυο κόκκινες βελούδινες κουρτίνες.-

Οι κουρτίνες ανοίγουν. Ο χώρος του bar έχει μεταμορφωθεί σε μια σκηνή(!!??πως- που-πότε-γιατί κανείς δεν ξέρει). H σκηνή είναι στο επίπεδο του πάγκου, ψηλά, για να βλέπουν όλοι. Εμφανίζεται ένας τύπος και λέει κάτι που κάποιος άλλος θα αποκαλούσε «θεατρικό μονόλογο». Εγώ δεν καταλαβαίνω το Χριστό μου. Ο τύπος φτερνίζεται και κάθε φορά που το κάνει ακούγονται κάτι καταδρομικά. Κάποιοι γελάνε. Καμμιά σχέση με το Silentio του Mulholland Drive.


 Posted by Hello

Ή είμαι ζώον ή είναι πίπες. Φαντάζομαι το δεύτερο γιατί δεν με θεωρώ ΕΝΤΕΛΩΣ ανίδεη αλλά δεν το μοιράζομαι τη διαπίστωσή μου με κανένα. Πέντε λεπτά μετά, η κουρτίνα κλείνει, η μουσική ξαναμπαίνει. Πάω τουαλέτα. Να έρθω στα ίσια μου η ξενύχτισσα. Η τουαλέτα γαμάει. ΓΑ ΜΑ ΕΙ. Μόλις ανοίγεις την πόρτα κάτι κόκκινα φώτα νέον ανάβουν μόνα τους. Πόρτα η τουαλέτα δεν έχει.


 Posted by Hello


 Posted by Hello

Έχει ένα πλαστικό ύφασμα που κλείνει από μέσα με φερμουάρ!!!!! Θεϊκό! Ρε πούστη, κρίμα να ήταν τόσο πίπα το sketch. Ξαναβγαίνω έξω για λίγη κοινωνικοποίηση. Μισή ώρα μετά, το κόλπο με το bar και την κουρτίνα επαναλαμβάνεται με μια άλλη κουλή mini performance. Ούτε που θυμάμαι ακριβώς τι. Εγώ εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω το Χριστό μου και γυρίζω στους πίσω μου. Το βλέμμα μου νομίζω δεν λέει πολλά, αλλά για κάποιο λόγο όλοι όσοι με βλέπουν ξεσπάνε σε γέλια. Ρωτάω με τα μάτια αν κατάλαβε κανείς τίποτα. Γέλια. Κανείς. Μάλιστα. Τα παίρνω. Μόλις ανοίξουν τα φώτα λέω να πάω να βρω τον ιδιοκτήτη Η. να του πω πόσο μ’αρέσει το μαγαζί του αφενός, αλλά πόσο πίπα ήταν οι δυο προηγούμενες performances αφετέρου. Είναι κρίμα τέτοιο μέρος με μια τόσο ωραία ιδέα από πίσω του να το φάει η μαρμάγκα από ηλίθιες performances. Γιατί είμαι σίγουρη πως το αλλαλάζον –σε κάθε βλακεία του performer- πλήθος, καθώς και όλοι οι φίλοι και οι κολλητοί του θα του πουν τα καλύτερα και κάποια στιγμή ή δεν θα ξαναπατήσουν ή θα πατάνε μόνο τα γνωστά δήθεν άτομα που μας έχουν ζαλίσει τον έρωτα χρόνια τώρα.

Παρεπιπτώντως η χαρά μου ότι πρόκειται για το δικό μας Greenwitch Βar, όχι μεταφερόμενο μεν σαν του Βερολίνου, αλλά αρκετά underground και νεωτεριστικό, κάπου εδώ έχει αρχίσει να πηγαίνει περίπατο.

Το λέω σε καναδυό άλλους και άλλες και όλοι έχουν μείνει κάγκελο. Εγώ δηλώνω ότι δεν μου καίγεται καρφί, αφού ο τύπος βάζει μέσα «θεατρικό» σημαίνει πως θέλει την επικοινωνία με τον κόσμο. Θα του την δώσω εγώ λοιπόν και θα του πω ακριβώς αυτό. Πίπες. Αντί να κάνω ότι θα έκανε ο καθένας άλλος, που απλά δεν θα ξαναπάταγε δηλαδή, με πιάνει το αλτρουιστικό μου και πάω να τον βρώ.

Από προσωπική εμπειρία, γνωρίζω πόσο δύσκολο είναι να είσαι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ έτοιμος να ακούσεις κριτική για έργο σου. Επενδύεις όνειρα, χρόνο και χρήμα.. το είναι σου. Εγώ πλέον έχω εκπαιδευτεί και πέραν αυτού έχω μάθει να στηρίζω τις ιδέες μου όσο μπορώ πιο καλά και να τις «επικοινωνώ» όσο μπορώ καλύτερα. Αλλιώς θα γίνω αυτιστική και ναρκισσευόμενη. Και αυτό είναι η μπανανόφλουδα στα «καλλιτεχνικά» επαγγέλματα(δεν θεωρώ τον εαυτό μου καλλιτέχνη, ίσως θα έπρεπε να γράψω «στα κλασσικά δημιουργικά επαγγέλματα»). Δεν έχω δει όμως πολλούς να έχουν περάσει τον εαυτό τους από τόσα κόσκινα και να τα έχουν βρει μαζί του για να είναι έτοιμοι στην κριτική. Τεσπά, εγώ θα του πω και τα καλά και τα κακά του μαγαζιού και θα τονίσω το ότι γνωρίζω από μέσα την τυχούσα ευαισθησία του στο ζήτημα.

Πάω στον barman και του ζητάω τον Η. Βρίσκεται ο Η, με πλησιάζει με χαμόγελο γκόμενου. Είναι ωραίος. Από το χαμόγελο, θα νομίζει ότι είμαι καμμιά φαν και τον γουστάρω και ότι έχω ανάγκη ψησίματος, διότι μετά τις συστάσεις και το θέλω να σου μιλήσω που του πετάω, βρίσκει δυο φίλους πίσω μου, μου γυρνάει την πλάτη και τους μιλάει. Περιμένω λιγάκι από ευγένεια. Τα παίρνω. Ταπ Ταπ στον ώμο. Η, θέλω να σου μιλήσω. Ναι, ναι, συγνώμη, είδα δυο φίλους. ΝΑΙ, αλλά θέλω να σου μιλήσω και αν δεν θες να μου το πεις γιατί βαριέμαι. Ωχ, είσαι ζόρικη. Έρχομαι τώρα. Σκάει και μια άλλη και τον αγκαλιάζει, φιλί στο μάγουλο, του πετάει ιδέα για να ανέβει στο bar. Ο τύπος ξενερώνει. Απόψε μόνο τα οργανωμένα events της λέει. Ξενερώνω και εγώ. Σιγά το interaction που ήθελες να προσθέσεις στο bar μαλάκα. Γιαλαντζί interactivity. Τεσπά. Χαμόγελο. Γυρίζει προς το μέρος μου. Του μιλάω για όλα. Το εξαιρετικό design(δικό ΜΟΥ είναι, ναι μου το είπαν - μπράβο), καταλαβαίνω πως ίσως να είσαι ευαίσθητος σε κριτική μπλαμπλα αλλά κρίνοντας από το ότι επιζητείς την επικοινωνία με τον κόσμο όπως κατάλαβα(άσε τους προλόγους και ΠΕΣ, με κόβει... ΟΚ.. έγινε), τα σκετσάκια ήταν ΠΙΠΕΣ. Όχι «κάτι είχαν να πουν», ή η ατάκα πασπαρτού «ενδιαφέρον, ενδιαφέρον». ΠΙΠΕΣ. Μπορώ να σου εξηγήσω αν θες. Δεν θέλειμάλλον γιατί με κόβει λέγοντας χωρίς ανάσα, ΑυτάΠουΛεςΔενΜεΑγγίζουνΒρίσκουνΚάτιΜαλακόΚαιΚάνουνΓκελ ΕίμαιΣίγουροςΠωςΉτανΚαλάΤαΈχωΚάνειΕγώ ΑυτάΠουΛεςΔενΜεΑγγίζουν ΔενΜεΑγγίζουν(2). Ωχ, συγνώμη, αυτό δεν το’ξερα. Δεν αλλάζει τη γνώμη μου μεν αλλά καταλαβαίνω αυτή σου την άρνηση. ΠΟΙΑ άρνηση? Καλά, αν σε ενδιαφέρει κράτα το αυτό που σου λέω αν όχι πέτα το. Είσαι άσχετη προφανώς, μου λέει. Ναι, ΠΡΟΦΑΝΩΣ, του λέω. Φεύγω μουρμουρίζοντας «τι νάρκισσος θεέ μου». Φωνάζει από πίσω: ακολουθούνε άλλες δυο πίπες αν θέλεις να κάτσεις να δεις. Γυρίζω και του λέω πως ίσως κάτσω και θα δω μόνη μου αν είναι πίπες.

Επιστροφή στην παρέα. Πέφτουν όλοι πάνω μου. Τι έγινε, του τα είπες? Πως αντέδρασε? Αφηγούμαι. Σκετσάκι τρίτο: ανάγνωση του παραμυθιού «ο θάνατος του Στρειδάκη» ή κάπως έτσι από το ομώνυμο βιβλίο του Tim Burton. Καλύτερο από τα άλλα. Καλύτερο κείμενο τουλάχιστον. Γιατί η performance το σκότωσε. Ένα κείμενο που είναι γραμμένο για ανάγνωση γίνεται γελοίο όταν βάζεις ηχητικές προσθήκες του τύπου «τα κύμματα: γούυυsch, γούυυsch» κλπ. Προτιμώ την αφαιρετική εκδοχή του κειμένου. Έχω πιει εν τω μεταξύ ακόμη ένα whiskey και ένα ποτήρι κρασί. Το τελευταίο σκέτς είναι με ένα κοντραμπάσο.


 Posted by Hello

Ο ήχος του μου αρέσει πολύ αλλά η όλη performance μου συντηρεί την επικείμενη τάση νύστας. Οι άλλοι συμφωνούν και λέμε να φύγουμε. Όχι πριν τελειώσει το γαμημένο. Από ευγένεια έστω. Στο τέλος ανεβαίνουν στη σκηνή ο Η, ο ηθοποιός, ο barman και μια γκόμενα. Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ BAR….πάυση, σφυρίγματα από κάτω.. πες μας, πες μας λυσσάνε οι μαντηλοφόρες, ρασταφαρομαλλούσες τσαούσες δίπλα μου…ΘΑ ΕΙΝΑΙ…μια θαμώνας αρχίζει να τραγουδάει το «Σ’έχω κάνει θεό».. επιτέλους λίγο humor στην περιρρέουσα δυσκοιλιότητα…..οι τύποι στη σκηνή περιμένουν να ξαναγίνει ησυχία και αρχίζουν να επαναλαμβάνουν κάτι συλλαβές.. άλλη ο καθένας… Α-Α-Α-Α / ΘΕ-ΘΕ-ΘΕ-ΘE / PO-PO-PO… κλπ Άντε γεια άκρη δεν βγάζω. Ρωτάω στο τέλος πως λέγεται τελικά το γαμημένο bar. Kάποιος κατάλαβε πως το bar θα λέγεται… «ΑΝΘΡΩΠΟΣ». Καλά. Ο τύπος είναι και νάρκισσος, είναι και αγάμητος. It’s obvious. Φεύγουμε ΑΜΕΣΩΣ μετά. Είμαι απογοητευμένη. Τι κρίμα. Παρόλα αυτά θέλω να ξαναπάω μια μέρα πιο κανονική στο bar, από περιέργεια. Όχι από βίτσιο. Από ελπίδα να λειτουργεί καλύτερα όταν θα ανεβαίνουν πάνω πελάτες και όχι ο ιδιοκτήτης.

Στο γυρισμό είμαι με Λ. και Σ. στο αυτοκίνητο. Μας σταματάνε στην πλατεία Καραϊσκάκη για αλκοτέστ. Τι ήπιες? Ένα whiskey. Το τελείωσα 15’ πριν, συνοψίζω τις επιπτώσεις που πρέπει να έχουν μείνει ακόμη στο αίμα μου, σύμφωνα με την κρίση μου. Ωχ, μου κάνει. Δίπλωμα παρακαλώ. Πως σε φωνάζουνε? Δεν θέλω να σε γράψω. Θα μου δώσεις το τηλέφωνό σου? Προτιμώ να έρθω αν είσαι εδώ πάλι αύριο το βράδυ του λέω γελώντας. Πλάκα στην πλάκα, λέει φύγετε. Φεύγουμε.

|

33 Comments:

At 4/08/2005, Blogger Oneiros said...

Damn, you sure know how to discover them! (για το ενδιαφέρον weirdness του χώρου λέω, όχι για τις παραστάσεις, προφανώς). Εδώ, στη μεταβυζαντινή Ντίσνεϊλαντ, που λέει κι ο Ναυτίλος, δε βρίσκεις αντισυμβατική γωνία πιά ούτε για δείγμα (ίσως όμως και να έχω ξεχάσει να ψάχνω). Με τα performances δωματίου δεν τα πάω πολύ καλά, και δεν βοηθάει που έχω παρατηρήσει μερικές φορές ότι όσο πιό ξιπασμένο και πρόχειρο είναι ένα act, τόσο το κοινό από κάτω αντιδρά με υπερβολική θέρμη ("αν είναι τόσο ψαγμένο που δεν το πιάνουμε, είναι κουλ εξ' ορισμού").

Το όλο σκηνικό μου θύμισε φάσεις από ταινίες σε beat bars της δεκαετίας του '50, με τους θεατές να κλακάρουν τη "γάτα" με το μπερέ που απήγγειλε ακατανόητη ποίηση στο πάλκο' όσο πιό ακατανόητη, τόσο το καλύτερο για τις εισπράξεις του μαγαζιού (γενικά, το beat ήταν ένα πολύ αξιόλογο πολιτιστικό ρεύμα, που όμως εκφυλίστηκε σε στερεότυπα και στην προσωπολατρεία). I prefer artists who like their audiences biting back :-)

ΥΓ: Αν ο τύπος δεν ήταν τόσο κομπλεξικός, θα σου έλεγα κι εγώ να δώσεις άλλη μια ευκαιρία στο μαγαζί, αλλά αν κατάλαβα τον χαρακτήρα του, θα σε θυμάται και θα σου κοκορευτεί μόλις περάσεις το κατώφλι.

 
At 4/08/2005, Blogger evee said...

ας κοκορευτεί όσο θέλει... τουλάχιστον υπάρχουν και μερικές που γουστάρουν κοκόρια και νάρκισσους, μπας και πηδήξει ο καλλιτέχνης και ανεβάσει καμμιά performance της προκοπής, να χαρούμε (άμα) ξαναπάμε
second thought: λες γι'αυτό να άνοιξε το bar?

 
At 4/08/2005, Anonymous Anonymous said...

Σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατι άντεξα μόνο το πρώτο σκετς. Δυστυχώς και τα σχόλια σου για τον Η. είναι ευστοχα.Καλό παιδί αλλά δήθεν. Αφρόψαρο. Για μένα το να προβάλλεσαι και να ναρκισσεύεσαι μέσω των καλλιτεχνικών σου αναζητήσεων ένα μόνο πράγμα υποδηλώνει. Επιφάνεια.Πάντως υπάρχουν και χειρότερα σ΄αυτούς τους χώρους δυστυχώς.

 
At 4/08/2005, Blogger evee said...

Καλά...άντε γειά...μου φαίνεται εντελώς απίστευτη τύχη πως κάποιος αναγνώστης αυτού του blog ήταν ανάμεσα σε αυτούς που βρέθηκαν στα εγκαίνια του bar του Η. Πόσοι ήταν εκεί στο κάτω κάτω? 100? Άσε που έχω μπει τώρα στο τριπάκι να σκέφτομαι: αυτός ΠΟΥ καθόταν? ξέρει τη φάτσα μου? πρέπει να κουφάθηκε όταν είδε το κείμενο..

Τεσπά, Ανώνυμε χαίρομαι που συμφωνούμε ;)

 
At 4/08/2005, Blogger Nassos K. said...

Εκπληκτικό eve. Απλά, εκπληκτικό.

 
At 4/09/2005, Blogger evee said...

Re Schazli stamata na griniazeis kai koita na efxaristitheis to Oslo!!! An deis kai den boreis oti kopo kai na kaneis, an se pernei ela piso. An oxi, tha kano ton proto mou mousaka na ston stilo na sou thimiso Greece(den eggyomai apotelesmata omos). Pados min perimeneis na ine idia se 2 toso diaforetikes poleis. Oti ola kleinoun noris ston vora ine dystyxos alitheia... i prosarmozesai sta dika tous oraria i kataligeis sto jazz bar pou les. Borei na ine kalo, alla ligi allagi ine aparaititi, se katalaveno pliros!

Kai mi skas.. ama thes na valeis kai ta klamata pou kai pou vale ta na xethimaneis. Kai me ton John Paul II(itan megalo gegonos simfono - kai oreo theama toso diaforetikoi anthropoi mazi) kai me oti allo na'nai. Alla vasika koita na ise kala. Olo kai kati tha exei to Oslo, ime sigouri.. apla den to exeis anakalypsei akomi giati ise protara. Symvouli: vres tous "palious" kai mila mazi tous ;) Aftoi xeroun ta kala sinithos. Kai den ta lene efkola. Xazoi ine?

 
At 4/09/2005, Anonymous Anonymous said...

Τα ψαγμένα bar σίγουρα δεν είναι του γούστου μου. Όπως επίσης καιτα περισσότερα performances αυτού του στυλ. Μπορεί η εμπειρία να ήταν τραγική αλλά (δυστυχώς) δεν μπορείς να πας σε κάποιον να του πεις ότι αυτό που κάνει ή που οργανώνει είναι πίπα και να περιμένεις ήρεμη και λογική απάντηση. Όσο γκιόζος κι αν ήταν η συμπεριφορά του μετά την κριτική σου ήταν φυσιολογική κι αναμενόμενη.

 
At 4/09/2005, Blogger evee said...

nina και lukulius: ναι, έχετε δίκιο, ίσως να μην χρειαζόταν καν να πάω να του μιλήσω. Απλά το να μην ξαναπάταγα θα έφτανε. Όπως είπα στο post με έπιασε μια αλτρουιστική διάθεση γιατί μου φάνηκε κρίμα.

Όμως, όπως έχω αποφασίσει τελευταία, θα λέω τη γνώμη μου ευθαρσώς, είτε πρόκειται για μπράβο, είτε για παράπονα. Πολλές πίπες παίζουν γύρω και νομίζω πως οι καλές κινήσεις πρέπει να επιβραβεύονται με το παραπάνω(και οικονομικά μα και ηθικά) και οι κακές να χαντακώνονται.

Για μένα η αδιαφορία σε κάποιον που δείχνει να επιζητεί την επικοινωνία δεν είναι λύση.

 
At 4/09/2005, Blogger Unknown said...

ΩΑ! Η ελληνική μπλογκόσφαιρα βρήκε τον καλλιτεχνικό (πολεμικό?) ανταποκριτή της! Χώστα Εύη!

Πάντως για να είμαι ειλικρινής εκεί που «συντονίστηκα» περισσότερο ήταν στη περιγραφή της τουαλέτας! Ίσως γιατί μου θύμισε όταν, τον περασμένο αιώνα (!), ως φοιτητής Αρχιτεκτονικής είχα μεγάλη μανία με τις τουαλέτες! Σε όποια χώρα, όποιο κτήριο, έτρεχα να τσεκάρω τις τουαλέτες! Τελικά είχα καταλήξει ότι η καλύτερη ήταν αυτή του «Κέντρου Τεχνών» στο Νταρμσταντ της Γερμανίας...

Σε ακόμα πιο άσχετη νότα... Παρήγγειλα να μου φέρουν τον Ταχυδρόμο με το περιβόητο αφιέρωμα για τα ελληνικά, και μη, μπλογκ...Έυη μου είσαι μια κούκλα! Κι ο Αρκούδος δεν πάει πίσω! Σωστά φωτομοντέλα!

 
At 4/09/2005, Blogger evee said...

Ηλία ευχαριστώ

btw το'χουν οι αρχιτέκτονες φαίνεται(τη μανία με τις τουαλέττες μα ΚΑΙ με τα comix ;))

από τις πιο καλές τουαλέττες που έχω δει στην Αθήνα είναι αυτές του Πολυχώρου Αθηναίς. Τις έχεις δει? Στο ύψος του ματιού, για 10 cm καθρέφτες γύρω γύρω στο cubicle και ατέλειωτες αντανακλάσεις... χάσιμο εντελώς!

κάτι αντίστοιχο στο Λονδίνο στο bar Eclipse, καθρέφτες στους νιπτήρες βαλμένοι σε γωνία, έτσι που πάντα να βλέπεις το πρόσωπό σου προφίλ και πολύ δύσκολα ανφάς!! κόλημα επίσης

 
At 2/24/2006, Blogger evee said...

thankx Penelope

προς αποφυγήν παρεξήγησης ενημερώνω ότι έχω ξαναπάει... ξέρω δε και τους περισσότερους από τους θαμώνες(καθώτι όλοι με σαφή ομοειδή εμδιαφέροντα). Φίλη της ΣΖ ή X?

 
At 2/23/2008, Blogger salvador said...

τι μικρός που είναι ο κοσμος ...
δεν αναφέρομαι στον ανθρωπο ως μπαρ
αλλα στον άνθρωπο καθ'αυτου.
Παντως η μακαρονάδα, οι μπά@οι
και τα τσίπουρα ήταν σούπερ!!!

Χαιρετισματα στην Αθήνα σας.

 
At 12/21/2008, Anonymous Anonymous said...

swsti se ola, hairomai poy yparhoyn kai alloi pou bgazoun fliktenes me tin dithenia...cheers.

 
At 3/28/2009, Anonymous Anonymous said...

Κρύβει λίγο καλύτερο άνθρωπο κάτω από το προφίλ του νάρκισσου τελικά ο Η απ'ότι έχω καταλάβει, παραμένει πάντως αφρόψαρο, αλλά προσπαθεί :)

Ωραίο μπαρ πάντως και κάποια ωραία live.

 
At 4/02/2009, Anonymous Anonymous said...

Ο Η είναι γαμώ τα άτομα και δεν καταλαβαίνω την εμπάθεια και τον οίστρο της "συγγραφέως".
Ο Άνθρωπος δε, σαν bar, είναι το μοναδικό μαγαζί στην Αθήνα, χωρίς δηθενιά, το μοναδικό μέρος που ακόμα υπάρχει η παιδικότητα, ο χορός και η χαρά στο 100% τους.

 
At 4/03/2009, Blogger evee said...

Στα πλαίσια της ελευθερίας του λόγου η "συγγραφέας" έχει το οφθαλμοφανές δικαίωμα να εκφράζει τη γνώμη της. Τον Η. δεν τον γνωρίζω οπότε η λέξη "εμπάθεια" παρακαλώ να διευκρινιστεί.

Για τα άλλα δεν ξέρω, έχω να πάω καιρό. Σοβαρά όμως επιμένεις ότι είναι μαγαζί χωρίς δηθενιά?

 
At 4/03/2009, Anonymous Anonymous said...

Από τη στιγμή που παραδέχεσαι πως δεν πηγαίνεις στο μαγαζί και πως δεν γνωρίζεις προσωπικά τον Η, τότε πώς κρίνεις έτσι αυθαίρετα?
Μιλάς για ειλικρίνεια και ελευθερία έκφρασης, αλλά η ίδια μάλλον δεν μπορείς να την αντέξεις.
Αυτό, ναι, το ονομάζω εμπάθεια. Το από που πηγάζει, μόνο εσύ φαντάζομαι το γνωρίζεις.

Ναι επιμένω ότι είναι το μοναδικό ίσως μαγαζί χωρίς "δηθενιά" και το λέω επειδή είναι ο λόγος που πηγαίνω. Έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι σε πάρτυ, όλοι μιλάνε μεταξύ τους, τα ποτά είναι φθηνά και καθαρά, βλέπεις μουσικά live και παραστάσεις, αν γουστάρεις παίζεις μουσική.. Είναι το αυθεντικό βαριετέ που δεν υπάρχει ακόμα αλλού στην Ελλάδα. Εσύ πώς υποστηρίζεις το αντίθετο, αφού λες ότι δεν πηγαίνεις?
Δήμητρα

 
At 4/03/2009, Blogger evee said...

Περί αυθαιρεσίας, εμπάθειας και ελευθερίας της έκφρασης: Αν είχες διαβάσει το κείμενο από πάνω από τα σχόλια αγαπητή "Δήμητρα" θα έβλεπες ότι πήγα. Τουτέστιν "καθρεπτάκι". :Ρ

Έχω πάει μάλιστα 3-4 φορές. Τις πρώτες 3 για να δω το bar σε άλλη φάση πέραν των εγκαινίων (μήπως σχημάτισα λάθος γνώμη) και την 4η και τελευταία γιατί επέμενε η παρέα. Ήταν διαφορετικά αλλά γνώμη δεν άλλαξα. Εξού και δεν θα ξαναπατήσω. Δεν έχασε δα και η Βενετιά βελόνι. Αλήθεια προς τι τόση καούρα? Εμένα τα γούστα μου στην τελική είναι άλλα. Γιατί δεν το σέβεσαι αυτό?

Τέλος μιλάμε για ένα κείμενο του 2005. Νισάφι μια με τους "δεν θέλω το γρύλο σου ρε"-κομήτες.

υγ: Και αγαπητή "Δήμητρα", όχι. Δεν χρειάζεται να ξέρω τον ιδιοκτήτη για να πηγαίνω στο μαγαζί του.

 
At 4/29/2009, Anonymous filabros said...

αγαπητη evee ωραια η κριτικη σου..ο καθενας εχει την δικη του αποψη για καθε μαγαζι..ενδιαφερουσα κι η δικη σου για τον ανθρωπο..τελικα το μπαρ ανθρωπος που ακριβως βρισκεται?θα ηθελα πολυ να το επισκεφτω να διαμορφωσω την δικη μου γνωμη..στο μεταξουργειο που ακριβως???

 
At 4/29/2009, Blogger evee said...

δυστυχώς δεν είμαι καλή στα ονόματα (και τις ημερομηνίες αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας εδώ)

Πρόκειται για ένα μικρό πεζόδρομο λίγο πιο κάτω από την πλατεία Μεταξουργείου (ανάμεσα σε αυτή και την Αχιλλέως).

 
At 4/29/2009, Anonymous filabros said...

evee,σε ευχαριστω...με κατατοπισες αρκετα,πιστευω θα το βρω..θα παω αποψε το βραδακι..θα σου στειλω εντυπωσεις αυριο με το καλο..ciao...

 
At 1/24/2010, Anonymous Anonymous said...

Ο άνθρωπος (bar) είναι take it or leave it. Η θα παθιαστείς ή θα ξενερώσεις.
Τώρα τι θα ήταν καλό / καλύτερο είναι υποκειμενικό.
Και το να είναι κάποιος αλτρουιστής, νάρκισσος ή μαλάκας αυτό δεν σε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και διαφορετικός άνθρωπος κάθε φορά.

 
At 4/20/2010, Anonymous Anonymous said...

Ανάμεικτα τα συναισθήματα για αυτό το μαγαζί. Μου αρέσει το κέφι αλλα με κουράζει στο μάτι αυτο το αυστηρά ομοιόμορφο κοινό, εμφανισιακά και ηλικιακά, θα μου άρεσε το μπέρδεμα, η μίξη. Όσον αφορά τον Η. τον κακομοίρη που τον έχουν ψιλοθάψει όλοι, τί να πω? Εγώ δεν τον γνωρίζω προσωπικά αλλά τα ίδια μηνύματα πέρασε και στον δικό μου εγκέφαλο, δυστυχώς επιβεβαιβεωμένα απο κοινούς γνωστούς. Είναι κάτι που θα μπορούσες να ονομάσεις «εναλλακτικό ψώνιο» και ο κόσμος που πάει εκεί δεν κολλάει με αυτό, αυτό με τρομάζει… και συγχρόνως με χαλάει, άλλα νόμιζα για τα ψώνια και άλλα για αυτούς τους χώρους.
Αρχίζω λοιπόν και σκέφτομαι μήπως τελικά τα πράγματα δεν είναι τόσο cool όσο φαίνονται και αν η παιδικότητα που υπάρχει εκεί οφείλεται στις χαμηλές ηλικίες σε συνδυασμό με το άθφονο αλκοόλ...Θα ξαναπάω όμως!! Μήπως και το εξακριβώσω

 
At 11/14/2010, Anonymous Anonymous said...

Ο Ηλιας ειναι ανθρωπος με τα ολα του και εχω μεινει αναυδη με τις κακεντρεχειες που ακουω. Αν περιμενες μεσα στο πανικο να ασχολειται μαζι σου και να προσπαθει να σε εντυπωσιασει επειδη γραφεις για τις νυχτες σου στην πολη, τι να σου πω.Απο οτι βλεπω δεν μπορεις να περασεις ευκολα καλα. Γιατι δεν πηγαινεις προς New York πλευρα γιατι υπαρχει πολυ γκρινια σε αυτην την πολη.

 
At 11/15/2010, Blogger evee said...

όχι άνθρωπος, Α-Ν-Θ-Ρ-Ω-Π-Ο-Σ! :Ρ

αγαπητέ ανώνυμε το ποστ αυτό είναι του 2005, το δε blog εδώ και ένα χρόνο ανενεργό οπότε ίσως έχετε χάσει επεισόδια
στο blog μου εγώ λέω ποια είμαι και δεν σχολιάζει κανείς ανώνυμα
Έτσι, αν δεν θέλετε το σχόλιό σας να σβηστεί ως κακεντρεχές, παρακαλώ αφήστε κάποιο στοιχείο ταυτότητας.
Μερσί

 
At 11/20/2010, Anonymous Anonymous said...

Ο πανικός και η ένταση της δουλειάς δεν δικαιολόγουν την απίστευτη έπαρση και αγένεια με την οποιά αντιμετωπίζει τον κόσμο.Δεν μπορείς να κράζεις τους πελάτες επειδή σε κράζει ο γείτονας.Τα προβλήματα του ιδιοκτήτη δεν είναι και των πελατών.Συμφωνώ οτι υπάρχει πολύ γκρίνια στην πόλη όπως υπάρχει και πολύ δηθενιά.Κάποια στιγμή πρέπει να προσγειωθόυμε και να ανακτήσουμε την αίσθηση της πραγματικότητας.'Ηρεμα φίλε.Ένα μπαράκι έχεις.Η Αμερική (και το New York)έχει ανακαλυφθεί,χρόνια πριν, από άλλον!

 
At 11/22/2010, Blogger evee said...

ειλικρινά μου κάνει εντύπωση πάντως που 5 χρόνια μετά το ανέβασμά του αυτό το post τροφοδοτεί σχολιασμό

 
At 12/15/2010, Anonymous Anonymous said...

Αγαπητή blogger,
Λυπάμαι αν θεώρησες το σχολιο μου αγενές. Δεν είχα την ευκαιρία να παρακολουθήσω το επομενο σου blog και δεν παρακολούθησα την αλλαγή της άποψης σου. Αλλα όταν ανοίγει ένα καινούριο μαγαζί στην πόλη δεν συνηθίζεται να σχολιαζεται η προσωπικότητα του ιδιοκτήτη αλλά η γενικότερη ατμόσφαιρα.Αυτή είναι η μόνη μου ένσταση.
Καλή τύχη.

 
At 12/16/2010, Blogger evee said...

αγαπητέ ανώνυμε

Δεν χρειάζεται να πω ότι δεν υπάρχει επόμενο blog, ούτε αλλαγή άποψης. Δεν γράφω αυτό άλλωστε.

Το τι σχολιάζει στο blog του ο καθένας και το τι όχι είναι δικό του θέμα. Εσύ μιλάς για τον έντυπο ή ηλεκτρονικό τύπο από ότι φαίνεται που έχει περισσότερους κανόνες. Από την άλλη, τα προσωπικά blogs (όπως αυτό) συνήθως αναφέρονται στην ατόφια εντύπωση του γράφοντος, τουτέστιν: την εμπειρία.

Αυτό στάθμισέ το κατά την κρίση σου και τοποθέτησέ το όσο ψηλά ή χαμηλά σου αρέσει.

May the force be with you!

υγ: Εξακολουθώ να εκπλήσομαι με την εμμονή στον σχολιασμό που δέχεται αυτό το post από ανώνυμους σχολιαστές. Θυμίζει την εμμονή του ιδιοκτήτη εκείνο το βράδυ να μην ακούσει καμμία άλλη γνώμη. Τονίζω: να "ακούσει", όχι να λάβει "υπ'όψην".

 
At 1/03/2012, Anonymous Anonymous said...

υπαρχει ακομη το μπαρ αυτο?ειχα περασει το 11 και θαρω νοικιαζοταν

yanis

 
At 1/04/2012, Blogger evee said...

Δεν γνωρίζω. Το κείμενο αν προσέξεις είναι του 2005.

 
At 1/24/2012, Anonymous Anonymous said...

το προσεξα ,απλα αν γνωριζει κανεις περι του θεματως

 
At 2/12/2012, Anonymous Anonymous said...

To baraki yparhei kai oses fores ehw paei nai ginetai afto pou leme o kakos hamos.Pigainw kana trihrono twra kai i atmosfaira einai mia hara niwtheis oti eisai se alli evrwpaiki prwtevousa isws sto Verolino isws stin Praga.Akrivos vrisketai sin Giatrakou 19 pou einai katheti tis Megalou Alexandrou.Dipla ehei anoixei ena allo baraki pou legetai Asylo kai afto polly idiaitero.Twra oson afora ton H.pou ehei to magazi nai en ehw akousei kai ta kalytera logia alla den me endiaferei giati den epireazei tin diaskedasi mou sto en logo bar.Tetartes ehw dei tromera live ekei epeisis.Anastasis

 

Post a Comment

<< Home