Tuesday, September 27, 2005

στο παρά 5

Έχω την πολυτέλεια να κάνω μια δουλειά που στα πρώτα της στάδια είναι πανθομολογουμένως πολύ ευχάριστη. Χτες το βράδυ, ούσα σε τέτοιο πρωτόλειο στάδιο, δούλευα στο πάτωμα που τόσο μου αρέσει η άπλα του, είχα ανοιχτή και την τηλεόραση απέναντί μου και χάζευα που και που τις ειδήσεις. Πέρασε η ώρα, τέλειωσαν οι ειδήσεις, έκανα και λίγο zapping αν με ενοχλούσαν οι φωνές... Η επόμενη ώρα με βρήκε να έχω παραμερήσει βιβλία, χαρτιά, κάρβουνα, μολύβια, spray κλπ. σκόρπια στο πάτωμα τριγύρω μου και να έχω κολήσει με ένα αρκετά συμπαθητικό νέο serial(killer indeed :P).

Λέγεται "στο παρά 5", είναι κωμωδία στο mega channel και το βρήκα εξαιρετικό. Έχω καιρό να γελάσω τόσο με κωμική σειρά στην TV. Τα πιο πολλά μου φαίνονται είτε παρατραβηγμένα(το κούρασες) ή απλά άνευρα, αδούλευτα και βαρετά. Ακόμη και το humor των -καλών για πολύ κόσμο- Ρέππα/Παπαθανασίου μου φαίνεται ότι έχει επαναληφθεί τόσο πολύ που έχει χάσει τη σπιρτάδα και την οξύτητά του. Το είδα και στα "Safe Sex: The Series" που είχε μετά. Καλό, αλλά δίπλα "στο παρά 5" δεν έπιανε χαρτωσιά.

Καλοί ηθοποιοί, φρέσκιοι ή ήδη γνωστοί, κοφτερό humor, ευφάνταστο σενάριο, απλοί και άμεσοι διάλογοι, ειρωνία, αυτοσαρκασμός. Καλή αρχή και έξυπνη επιλογή για το mega. Η συνέχεια θα δείξει και τα περαιτέρω υποθέτω.

|

3 Comments:

At 9/27/2005, Blogger Mara_P said...

"βιβλία, χαρτιά, κάρβουνα, μολύβια, spray κλπ. σκόρπια στο πάτωμα τριγύρω μου "
Wunderbar!Kai egw pou nomiza pws auto to teleio stadio peiramatismwn "arxikis ideas" (a.k.a i xara tou paidiou pou erxetai antimetwpo me ton tromo tis leukis selidas) spania to sinantas meta tin apomakrinsi apo ti sxoli ! Einai pragmatika yperoxo na porwnesai me auto pou kaneis kai na diatireis auto ton enthousiasmo asvisto otan oi prothesmies trexoun. Oso gia tin TV, egw epilegw radiofwno!Eidika kati metamesonixties ekpompes se parakmiakous stathmous einai o.ti prepei gia na krataw ta vlefara anoixta (apo ta gelia) se diskoles wres... Kalo symmazema sto dwmatio!(alli pikri istoria meta apo douleia & paradoseis....) ;)

 
At 9/27/2005, Blogger greekgaylolita said...

Νέα γενιά σεναριογράφων.
Ήταν η ώρα τους άλλωστε.
Καπουτζίδης ταλεντάκι-διαμαντάκι.

 
At 9/28/2005, Blogger evee said...

όπως πάντα, ανατρεπτικός, πρωτότυπος και 2 the point

ζηλεύω ;)

 

Post a Comment

<< Home