Wednesday, October 05, 2005

έχει αρχίσει να μου τη

Image Hosted by ImageShack.us

|

8 Comments:

At 10/05/2005, Blogger kat.@ said...

jamais αρνητικο attitude...
τι εγινε; σε τοση φορμα σε αφησα...

 
At 10/05/2005, Blogger evee said...

μην τα ξαναλέμε... τα γνωστά precious

απλά μερικές φορές τυγχάνει η σταγόνα να ξεχειλίζει το ποτήρι, να χάνω την πολύτιμη στωικότητα και υπομονή μου (μην ρωτήσεις "την ποιά", ξέρεις πως τελευταία το έχω φιλοσοφήσει το πράγμα) και μου έρχεται να δράσω έντονα, με αποτελέσματα αμφίβολα

μεν σιγά...ποτέ δεν υπάρχει σιγουριά
και να υπάρχει τη βαριέμαι

άστα.. μπάχαλο τα είπα πάλι: καθρέφτης του μυαλού μου U see?

 
At 10/05/2005, Blogger το θείο τραγί said...

Πώς μπορώ να ξέρω αν φταίω εγώ; 'Η δεν θα έπρεπε;

 
At 10/05/2005, Blogger evee said...

ε λοιπόν ΝΑΙ!!! ΒΙΝGO!
θείο τραγί πόσο μέσα πέφτεις
:)


Aντιπαρέρχομαι όμως αυτό το ιπποτικό comment και δηλώνω πως μάλλον θα έπρεπε να αρχίσω να γράφω στο blog περισσότερα από αυτά που σκέφτομαι τελευταία, προλαβαίνω-δεν προλαβαίνω και να κόψω τις ελλειπτικές μαλακίες.

:D

 
At 10/05/2005, Blogger το θείο τραγί said...

Ε, καλά. Μία προσπάθεια έκανα μόνο. :))

 
At 10/05/2005, Blogger kat.@ said...

ε ναι βρε πουλακι μου... και μη δινεις και πολλη σημασια. σκαψιυ κατι χαλαρο κι ευχαριστο... ενα απογευμα στην πισινα του χιλτον, καταμεσις του καλοκαιριου, για παραδειγμα.

 
At 10/06/2005, Blogger evee said...

με ρίχνεις στις φαντασίωσεις λοιπόν!

έστω, ας είναι

από το να κάνω ρυτίδες από το άγχος precious .....jamais των ζαμών!

 
At 10/07/2005, Blogger Unknown said...

συγγνώμη eve μπορώ να έχω τη βίδα μου πίσω;;; γιατί αν τη χρησιμοποιήσεις δεν θα φέρω ευθύνη... ;) δίνει φτεράαααα....

 

Post a Comment

<< Home