Sunday, October 02, 2005

SATC 705: the BIOS case

-ή ο ορισμός του ντεκαβλέ -

setting: Παρασκευή βράδυ. Στο γνωστό της Πειραιώς. Πάρτυ για τα 2 χρόνια αν είμαι καλά ενημερωμένη. Στο μπουντρούμι του χορού κάτω, ούτε εξαερισμός ούτε τίποτα. Έλεος!! Ανεβαίνω πάνω για αέρα μισό λεπτό πριν το λιποθυμικό επεισόδιο που έβλεπα να μου έρχεται. Γύρω η Άρτα και τα Γιάννενα. Μια παιδική φίλη, γόνος γνωστής καλλιτεχνικής οικογένειας. Και νυν ηθοποιός επίσης. Με καλεί για πολλοστή φορά στην παράσταση που θα ανεβάσουν σε κανά μήνα. Όπως και τις παρελθούσες φορές, ξαναλέω πως θα πάω σίγουρα. Ένας πρώην ή νυν γκόμενος φίλης, γυρνοβολάει λέγοντας μισοαστεία-μισοσοβαρά πως αναζητάει γκόμενα. Κάθομαι, λάθος σωριάζομαι (αφού έχω βαρεθεί τα flat και δεν συμβιβάζομαι με τίποτα λιγότερο από stilettos) στη μοναδική άδεια καρέκλα. Ο διπλανός μου πιάνει ψιλή κουβέντα. Αποδεικνύεται πρώην γκόμενος έτερης φίλης. Έχω ακούσει για αυτόν. Να που συναντιόμαστε. Κλασσική επωδός: Τι μικρός κόσμος!

event: Το βλέμμα μου πέφτει πίσω. Όλοι κοιτάνε κάποιον. Διακριτικά. Ας πούμε. Να μην καρφωθούμε κιόλας. Μα τι κοιτάνε όλοι?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ένας τύπος έχει φορέσει στο πίσω μέρος του κεφαλιού του μια λευκή μάσκα. Στα χείλια της και στο μέτωπο έχει γράψει κάτι. Σκουντάω την παρέα μου. Μου λέει "κοίτα κάτω". Προσπαθώ να δω τι στο καλό λέει η μάσκα στα χείλια. Όχι εκεί! ΚΑΤΩ! ΠΟΥ κάτω? Αααααα!!

Image Hosted by ImageShack.us

Εξαίσια! Κάτσε να γυρίσει και φάτσα να δούμε. Σύσκεψη για βαθμολογία με τους άρρενες της παρέας. Τι Άρτα και Γιάννενα έλεγα πριν? Ένας φανατικός εκπρόσωπος του μινιμαλισμού μπροστά μου σε όλο του το μεγαλείο! Θα είχε δίλημμα τι να φορέσει άραγε απόψε. Είναι προφανές. Πάλι καλά που κατέληξε στην τσάντα και τα παπούτσια. :Ρ

Λες να είναι κάποιου τύπου performance? Μεν ο τύπος δεν κάνει τίποτα άλλο παρά να χαζογελάει με δυο φίλους του. Τσιτσιδώθηκε εδώ ή πέρασε την Πειραιώς έτσι? Βρε τι έχασα!

Δέκα λεπτά μετά ο ενθουσιασμός μου έχει μειωθεί δραστικά. Έχω βαρεθεί να βλέπω τον πούτσο του να τραντάζεται σε κάθε του γέλιο. Και τον κώλο του να ασπρίζει στο μισοσκόταδο. Οι άντρες της παρέας διατείνονται ότι given μισή ώρα και λίγα ποτά και θα δούμε σκηνικά. Ισχυρίζομαι φανατικά πως όχι. Οι γυναίκες γύρω πέρα από βλέμματα απορίας και περιέργειας δεν δείχνουν έτοιμες να του την πέσουν. Λογικό. Και η δική μου libido αντί να εκτοξευτεί, πέφτει στο τρίτο υπόγειο. Κατευθύνομαι ξανά στο ζεστό υπόγειο του ντάπα-ντούπα.

Πάει και τελείωσε, γίναμε μητρόπολη όπως ονειρευόμασταν. :D

|

5 Comments:

At 10/03/2005, Blogger kat.@ said...

Ίσως είναι ομαδική παράκρουση... Ίσως τα καινούργια ρουχα του βασιλια... Ίσως παλι και οι Ολυμπιακοί, το μετρό, το ευρομπάσκετ, το ευροποδοσφαιρο, η eurovision, η αναβαθμιση της ομόνοιας, να έπιασαν επιτελους τοπο.
Τελευταία πιο πολυ βλεπεις το Χ παρά τη Μ μου φαινεται...

 
At 10/03/2005, Blogger Oneiros said...

Μην πάτε μακριά (Occam's razor): με τέτοια ακρίβεια, ή ντύσιμο ή (exclusive or) clubbing...

 
At 10/03/2005, Blogger evee said...

@kat@
άβυσσος η ψυχή του BIOS clubber, indeed

@Oneiros
(Occam's razor tribute) εναλλακτικά: ή ακρίβεια, ή ναρκισσισμός, ή βαρεμάρα, ή αφηρημάδα, ή του κλέψανε τα ρούχα καθ'οδόν, ή 15 λεπτά δημοσιότητας, ή ζωντανή επίδειξη CV προς αναζήτηση δουλειάς(μοντέλο, προταγωνιστής τσόντας), ή νοσταλγία των "παιδιών των λουλουδιών", ή τέλος .... απλά humor!

 
At 10/03/2005, Blogger Mara_P said...

...tribute sto jonh lenon (ti yoko tin afise spiti?), ti na pw? Vevaia mporei kai kati na tou eipane kai na ton evgale apo ta rouxa tou!
(kai pou na sfixoun ta krua...)

 
At 10/04/2005, Blogger Unknown said...

παιδιά τι κάνει η ακρίβεια;;; κάνει... μόδα ;)

 

Post a Comment

<< Home