Wednesday, October 26, 2005

στον ύπνο μου το είδα κρατούσα πιστόλι (update)

και δίπλα μου περνούσανε κλέφτες πολλοί
και μες στην καταιγίδα και μέσα στο χιόνι
εγώ πυροβολούσα και έκανα σκι...

Μα τι λένε οι ηλίθιοι του hotmail? Φαντάζομαι πρόκειται περί πλάκας. Με απειλούν δηλαδή για να στείλω το μήνυμα? Άλλο και τούτο πάλι. Σήμερα έλαβα αυτό το email (εικόνα είναι, όχι κείμενο):

Image Hosted by ImageShack.us

(όλοι μαζί)
και ήμουν άγγελος του Τσάρλι του Τσάρλι του Τσάρλι
στις μπότες μου φορούσα σπιρούνια χρυσά
ήμουν άγγελος του Τσάρλι του Τσάρλι του Τσάρλι
τους κλέφτες κυνηγούσα μες στα βουνά

* update: είναι και ανορθόγραφοι (recieved -> received). Μάλλον για μούφα email πρόκειται.

|

3 Comments:

At 10/26/2005, Blogger Oneiros said...

Phishing είναι, δες κι εδώ.

PS: Who'd want a Hotmail account anyway?

 
At 10/27/2005, Blogger evee said...

Ρhishing ξε-phishing απορώ που με τα νταηλίκια πιστεύουν πως κάτι θα βγάλουν. Εγώ έτσι τα παίρνω και δεν θα ενέδιδα με τίποτα. Πόσο δε σε ανορθόγραφο email!! τσκ τσκ τσκ my dear. Μια χαρά τα λες στο κείμενό σου όμως. Όλοι αυτοί βασίζονται στην άγνοια.

ps: έχουμε ένα email account από παλιά Oneire και εκεί μας στέλνουν μηνύματα συγκεκριμένες κατηγορίες αποστολέων. Τι να κάνομεν? Δεν έγινε δα και τίποτα. Μέχρι να αποκτήσουμε προσωπικό website δηλαδή και κάνουμε ανακατάταξη των email accounts μας δηλαδή. ;)

 
At 11/22/2005, Blogger Simos said...

Είναι απίστευτο πόσο ψαρώνουν οι άνθρωποι, ειδικά με τα δήθεν μηνύματα του yahoo και του hotmail... Είναι εκνευριστικό και χαίρομαι που συμβάλλετε στην διαδικασία αφύπνισης!

 

Post a Comment

<< Home