Sunday, June 25, 2006

20+1 συμπεράσματα μετά το 1.5

Την Παρασκευή, μου έγινε ένα απρόσμενο σχόλιο για τη δουλειά μου από το boss. Θα μπορούσε να πει "ωραία ιδέα" ή "ενδιαφέρον", αλλά είπε κάτι που για μένα έχει πολύ μεγάλη αξία όταν λέγεται από συνάδελφο σε συνάδελφο. Δεν έχει σημασία να πω τι. Eίναι σαν να ευλογάω τα γένια μου. Μα με αφορμή αυτό σκέφτηκα τι έχω μάθει για τον εαυτό μου μετά από ενάμισι χρόνο κανονικής καθημερινής δουλειάς.

1. Έχω χιούμορ. Ακόμη και αν είμαι πτώμα, χωμένη ή εκνευρισμένη. Νομίζω είναι το τελευταίο κάστρο μου που καταρρέι. Από εκεί και μετά το χάος.

2. Μπορώ να αλλάξω mode μέσα σε dt.

3. Eίμαι ανυπόμονη.

4. Είμαι οργανωτική. Η καλύτερή μου. Και να κάνουν όλοι(και εγώ φυσικά μέσα) ότι λέω. Χαχχαχαχα! Τι γράφω ο Χιτλερίσκος? Τέλος πάντων, μου τη δίνει όταν κάνω εγώ μονάχα ότι έχουμε συμφωνήσει ως πρόγραμμα, δεν προλαβαίνουμε ένα deadline από καθαρή βλακεία και μετά τρέχουμε όλοι μαζί. Εκεί κατεβάζω το γενικό.

5. Δεν μπορώ να κρυφτώ. Αν κάποιος δεν μου αρέσει (στη δουλειά του ή στο πως φέρεται) θα του το πω πάντα αλλά με humor. Γενικά θεωρώ ότι η δημιουργία δυσάρεστου κλίματος για τον οιοδήποτε λόγο είναι αναποτελεσματική. Ότι και να συμβαίνει. Έχει επιπτώσεις προσωρινά και μελλοντικά.

6. Βαριέμαι εύκολα. Θέλω αλλαγές. Θέλω επικοινωνία με κόσμο. Θέλω καθήκοντα.

7. Με τα εκάστοτε αφεντικά μου μου αρέσουν οι ξεκάθαρες εξηγήσεις. Δεν αντέχω τα μισόλογα, τις γκρίνιες και προπαντώς τη ΜΙΖΕΡΙΑ. Θέλω ο άλλος να με σέβεται και να τον σέβομαι.

8. Έχω ευκολία στη γενική σκέψη, τη σύλληψη, τη "χάραξη στρατηγικής" ας πούμε. Στη λεπτομέρεια και την υπομονή που αυτή συνεπάγεται είμαι ΟΚ, μα συγκριτικά με το πρώτο υστερώ.

9. Παρατηρώ ότι η αμοιβή σε μια δουλειά δεν είναι μόνο η οικονομική. Αυτό μετράει πολύ αλλά μετράει επίσης η ηθική ανταμοιβή, το εργασιακό κλίμα ανάμεσα στους εργοδότες/υπαλλήλους και το εργασιακό περιβάλλον. Για όποιον δεν είναι απονεκρωμένο geek με τη δουλειλα του that is.

10. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω στον άλλο συγχαρητήρια για κάτι που σκέφτηκε. Αντίθετα μου αρέσει να βλέπω γύρω μου καλές δουλειές. Επειδή είμαι ανταγωνιστική, αυτό με στιγκλάει να βελτιώνομαι.

11. Είμαι ευέλικτη. Δεν παντρεύομαι καμμιά ιδέα ή κατάσταση. Μυστήριο συμπέρασμα γιατί πάντα με θεωρούσα ευέλικτη σαν μενίρ. Κοινώς ξεροκέφαλη και επίμονη. Αυτά τα χαρακτηριστικά ίσως τα έχω στρέψει πιο πολύ στο "επιμονή να γίνει κάτι όσο μπορώ καλύτερο". Να τα εξαλείψω είναι αδύνατο. Μπορώ να μιλάω και με εργάτες στην οικοδομή και με πελάτες στο γραφείο.

12. Βαριέμαι τους βλάκες, τους δήθεν, τους κόλακες και όσους σέρνονται.

13. Βαριέμαι τα σεξιστικά σχόλια στο γραφείο. Πλάκα στην πλάκα, άμα δεν τα πιστεύεις μετά την 5η φορά βρες άλλο αστείο. Γι'αυτό θεωρώ ότι κάποια βάση πρέπει να έχουν. Απαντώ πάντα με humor αλλά λέω την τελευταία πρώτη για να σφίξουν οι κώλοι.

14. Είμαι επικοινωνιακή. Αυτό σημαίνει καλή στο να πουλάω την ιδέα. Πάνω σε αυτό είμαι διατεθειμένη να δουλεύω πολύ. Νομίζω ότι είναι ανάμεσα στα πιο σημαντικά στάδια.

15. Δεν μπορώ να κρατάω αποστάσεις από τους συνεργάτες μου. Δεν γινόμαστε κώλος και βρακί μα μπορούμε να γελάμε και να μιλάμε για διάφορα πραγματάκια.

16. Δεν μπορώ την ατέρμονη ησυχία.

17. Έμαθα ότι ακόμη και με ανθρώπους που δεν εκτιμώ(επαγγελματικά ή προσωπικά) μπορώ να συμβιώσω επαγγελματικά για ένα χρονικό διάστημα. Χρησιμοποιώ το χιούμορ και την αποστασιοποίηση. Αυτό περιέργως τους χαλαρώνει όλους και συνεπώς δρα θετικά.

18. Είμαι μάλλον δυνατή παρουσία. Αυτό είναι ιδιαίτερα περίεργο συναίσθημα γιατί περίπου ως τα 25 μου νόμιζα ότι κανείς δεν ξέρει πως υπάρχω. Αυτό πρέπει να το προσέξω γιατί μπορεί να καπελώσω κάποιον. Προσπαθώ να το ισοσταθμίσω με την ανοιχtή κουβέντα που έλεγα πριν, τον αυτοσαρκασμό και το κυνικό humor.

19. Mου αρέσει να ασχολούμαι με πολλά πράγματα(και στη δουλειά και εκτός δουλειάς) ταυτόχρονα. Νομίζω πως αυτό καθαρίζει το μυαλό, βοηθάει να σκέφτεσαι πιο γρήγορα και πιο σωστά πράγματα (ανάλογα με το εκάστοτε ζητούμενο). Βοηθαέι επίσης να μη γίνεσαι μονοδιάστατος, βαρετός και κολλημένος γρουσούζης.

20. Δεν αντέχω την κλαψομουνιάση, το "έλα μωρέ" και το για όλα φταίει η μπαμπέσα η κενωνία. Το στραβό σου το κεφάλι φταίει αγαπητέ αλλά θέλει αρχίδια να το δεις κατάματα.

21. Δεν μου αρέσει η λέξη δουλειά ούτε η λέξη εργασία. Δείχνουν βάρος. Και μόνο που τις ακούω κουράζομαι και λέω να ξεκουραστώ. Προτιμώ τη λέξη απασχόληση.

Labels: ,

|

13 Comments:

At 6/26/2006, Blogger Jimbo said...

Πολύ ενδιαφέριντα συμπεράσματα, το χιούμορ και η οργάνωση από τα βασικότερα για το δικό σου καλό πάνω από όλα.

Ο ωχαδαλφισμός είναι κάτι που και εμένα με ενοχλεί τρελά!

 
At 6/26/2006, Blogger Jimbo said...

ωχαδελφισμός ήθελα να πω...

 
At 6/26/2006, Blogger enteka said...

:)

 
At 6/26/2006, Blogger Chaca-Khan said...

Προσλαμβάνεσαι! (δες την αγγελία αύριο-μεθαύριο)

 
At 6/26/2006, Blogger evee said...

chaca-khan, δεν το περίμενα να δεχθώ προτάσεις μέσω του blog. lololol!! thankx, μα ένα άλλο πράγμα που έμαθα είναι ότι δυσκολεύομαι να είμαι υπάλληλος(στην ουσία είμαι ελ. επαγγελματίας μεν,αλλά ας μη το κουράσουμε άλλο). Οπότε έτσι, για όσο καιρό ακόμη θα δουλεύω με υπαλληλική σχέση, προτιμώ όσο με παίρνει να διαλέγω εγώ τους εργοδότες μου. :Ρ


Αλήθεια, όσοι από εσάς δουλεύετε, τι συμπεράσματα έχετε βγάλει για τον εαυτό σας ως τώρα? Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι μόνο εγώ τα έχω σκεφτεί όλα αυτά.

 
At 6/26/2006, Blogger evee said...

ναι, proka1978, το σκέφτηκα και εγώ όταν έγραψα το κείμενο ότι είναι το μοναδικό μου μειονέκτημα :P

Γενικώς, δεν σβήνω σχόλια, έστω και από δειλούς που μπορούν να πουν ότι τους κατέβει κρυβόμενοι πίσω από την ανωνυμία τους. Εσείς proka1978 δεν θα αποτελέσετε εξαίρεση. Αντιθέτως σας παραπέμπω τόσο στο κείμενο που δεν φαίνεται να διαβάσατε όσο και στα κείμενα 2μισι χρόνων που επίσης δεν σας κόβω πρόθυμους να διαβάσετε. Στην περίπτωση που έχετε δίκιο (γιατί όχι άλλωστε, δεν είμαι fan της σεμνότυφης ηθικολογίας) να σας θυμίσω τη διαφορά μεταξύ έπαρσης και γνώθι εις εαυτόν.

Σε κάθε περίπτωση ότι και να είναι ο καθένας, καλό είναι να ξέρει ποιος είναι για να μην πατάει αλλού και βρίσκεται αλλού.

 
At 6/27/2006, Blogger IRQueen said...

Άντε καλά όλα τα άλλα... αυτό το σε χρόνο dt πώς το καταφέρνεις; και πώς το συνδέεις με την ανυπομονησία; δέχεσαι μαθητευόμενους; έστω και μη αρχιτέκτονες; ξέρω τι θα πει περασιά, μετράει;! :)
Μετά από πέντε βδομάδες επαναληπτικού καθημερινού βιασμού λόγω των κινητοποιήσεων στον εκπαιδευτικό χώρο νοιώθω ότι μου χρειάζεται ένα μάθημα. Θελώ ένα Humour Σε Dt!

 
At 6/27/2006, Blogger evee said...

"...αυτό το σε χρόνο dt πώς το καταφέρνεις; και πώς το συνδέεις με την ανυπομονησία;"

Είναι απλό. Αν δεν είμαι σχιζοφρενής, είμαι ανισόρροπη.

(αυτό είναι ένα από τα ζητήματα που δεν έχω καταλήξει ακόμη :Ρ)

 
At 6/30/2006, Blogger evee said...

για μια στιγμή νόμιζα πως μιλούσε ο Μεσσίας ή ο Froyd

i apolytotita den ine proterima alla foreas zoogonas proodou kai safis endeixi anoixtou myalou

dimitra georgiadis, athina

Πέρα από αυτά όμως -και σε πιο ήρεμο τόνο- ειλικρινά να είμαι πεπεισμένη ότι δεν διάβασες όλο το κείμενο και ότι κόλλησες σε κάποιο σημείο που για προσωπικούς σου λόγους σε φτάνει στα άκρα.

ΥΓ:
a.Στο διαδίκτυο ταυτότητα δεν αποτελεί το ονοματεπώνυμο αφού ο καθένας μπορεί να γράφει ότι θέλει. Ταυτότητα αποτελούν τα κείμενά σου. Τουλάχιστον για αυτό εδώ το blog έτσι ισχύει.
b. Κανένα σχόλιο όπως προείπα δεν θα σβηστεί όσο δεν είναι προσωπικό. Για να με βρίσετε κατ'ιδίαν(χωρίς λόγο ή με λόγο) πατήστε δεξιά το contact breathe. Για να με βρίσετε δημοσίως και να μου ανεβάζετε την επισκεψιμότητα πατήστε το "ανακοίνωση σχολίου". Συνεχίστε να το κάνετε μέχρι να ξεπεράσω το amazon itself (τουλάχιστον). Για να συμμετέχετε στο διάλογο μια από τα ίδια αλλά πιο χαλαρά. Αν πραγματικά όμως δεν αξίζει αυτό που βλέπετε τον κόπο, γιατί διαβάζετε τώρα αυτό το κείμενο?

 
At 6/30/2006, Blogger Mave said...

θεά , θεά είσαι θεά σου λέω !!!χχαχαχα!!!
να το στήσουμε το trolling , να βγάλεις και κανενα φράγκο απο διαφημίσεις .....:):)

 
At 6/30/2006, Blogger evee said...

λες?

Η αλήθεια είναι ότι με το internet την έχω δει πιο ερασιτεχνικά.

Αν συνεχιστεί η φάση όμως, μήπως πρέπει να το ξανασκεφτώ? To κράξιμο χωρίς λόγο όπως ξέρουν α. τα μεσημεριανά και β. ένα σωρό περιοδικά, πουλάει.

Πάω να φορέσω κάτι κίτρινο να δω αν μου πάει. Είναι και καλοκαίρι, θα μαυρίσω και θα είμαι μια κούκλα!

 
At 7/08/2006, Blogger evee said...

ανώνυμη πικραγκουριά βαριέμαι να σπαταλώ το χρόνο μου μαζί σου
ciao

 
At 7/13/2006, Blogger evee said...

τσούζει?
βαθιές ανάσες και υπομονή

 

Post a Comment

<< Home