Sunday, December 10, 2006

το κλειδί

Άκουσα μια πολύ ωραία σκέψη πριν λίγο. Ο Γιάννης Ζουγανέλης είπε στην εκπομπή Πρωταγωνιστές κάτι σαν: "η έκφραση ξεκλειδώνει το πνεύμα". Μου πήρε δυο τρια λεπτά για να μου ξαναέρθει στο μυαλό και να καταλάβω πόσο δίκιο έχει.

Από τότε που άρχιζα να εκφράζομαι, εγώ, η Εύη και όχι να μιλάνε άλλα πράγματα μέσα από εμένα, άρχισα να νιώθω ελεύθερη. Αυτό συνέβη γιατί άρχισα να εκφράζω αυτό που ήμουν πραγματικά εγώ. Και όσο το εξέφραζα, τόσο το προχωρούσα ένα βήμα παραπέρα. Ξεκλείδωνα το πνεύμα μου. Και δεν αναφέρομαι μόνο στην ομιλία, αναφέρομαι στην οποιασδήποτε μορφής εξωτερίκευση. Για αυτό και όταν με πιάνουν φοβίες και δεν θέλω να εκφράσω κάτι, επιβράβευση, αδικία, θυμό, αγάπη, οτιδήποτε, θυμάμαι αυτή την αίσθηση "ξεκλειδώματος" και το potential της έκφρασης και αλλάζω γνώμη.

|

2 Comments:

At 12/10/2006, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Το παν ειναι να εισαι ο εαυτος σου...

 
At 12/11/2006, Blogger nikpolyzos said...

καλημερα!...μετα απο ενα κουραστικο σ-κυρ και μιας εβδομαδας που ξεκινησε σε ρυθμους "Βεγγου" και παλι(!)...το ποστ σου ερχεται να θυμησει βασικα-αυτονοητα πραματακια που πρεπει να χουμε ως ανθρωποι...αν δεν θελουμε να αντιμετωπιζομαστε ως ανθρωπακια...καλη εβδομαδα...

 

Post a Comment

<< Home